Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6 asiaa, jotka mies haluaa naiseltaan

Vierailija
27.03.2013 |

Olen itse ollut avioeron partaalla. Olemme käyneet pariterapiassa ja avioliittoleirillä. Lisäksi suhdesoppamme tuloksena aloin itse opiskella psykologiaa ja parisuhdevalmennusta. Olen käynyt kursseja myös ulkomailla, kuten USAssa. Jatkuvasti itseopiskelen, luen ja tutustun erilaisiin materiaaleihin ja toimintatapoihin parisuhdeterapoinnissa.

Avioliittomme pelastui, mutta se oli todella, todella lähellä päättyä. Nalkutin jatkuvasti, koska mies ei osallistunut mihinkään, teki paljon omia juttujaan, ei viihtynyt kotona, koti ja lapset olivat minun vastuullani täysin. Olin onneton, minulla ei ollut omaa elämää juurikaan jne.

Kun ero kolkutteli ovella, olisi ollut tavallaan helppo kävellä ovesta ulos. Tai varmasti helpompaa henkisesti, kun parisuhteen pelastamisprojekti. Mutta joku pisti hanttiin, ehkä se oli suhteellisen pienet lapset, yli 10 v historia mieheni kanssa, velkainen talo, you name it.

Ensin olin sitä mieltä, että ei miehenikään panosta suhteeseen tai sen pelastamiseen, miksi MINUN pitäisi. Elimme noidankehässä. Mies teki jotain ärsyttävää tai jätti tekemättä jotain, sen seurauksena minä nalkutin, huusin ja vittuilin, näiden seurauksesta mies ei viihtynyt kotona vaan entistä enemmän sulkeutui ja keksi harrastuksia.

Mutta minä otin askeleen, jonka seurauksena menimme pariterapiaan ja seuraavana kesänä avioliittoleirille. Avioero estyi näillä, mutta kun olin vauhtiin päässyt, halusin koko ajan enemmän. Lopulta halusin takaisin intohimon ja sen täydellisen rakkaussuhteen, tai niin täydellisen, kun vain mahdollista. Asia alkoi kiehtoa ja kiinnostaa niin paljon, että löysin itseni opiskelemasta psykologiaa, seuraavaksi osallistuin mitä erinäisimmille kursseille, luennoille ja jopa ulkomailla pidettyihin seminaareihin. Luin ahmimalla alan kirjallisuutta ja nettijulkaisuja, e-kirjoja ym ym.

No, pitkä pitkä prosessi. Mutta siis nyt minulla on kaiken kaikkiaan todella tyydyttävä parisuhde oman aviomieheni kanssa. Enkä todellakaan näytä missiltä, lievää ylipainoa on, ikääkin on, ryppyjä jne. Mutta tiedän, että mieheni silmissä olen ihastuttavin ja viehättävin nainen maan päällä :).

Feministit varmaan hätkähtävän nyt tätä asiaa, mutta jos nyt summataan kaikki oppimani ja lukemani erittäin tiivistettyyn nippuun, sanoisin, että nainen, jos noudatat näitä miesten haluamia asioita, voit saavuttaa aika paljon parisuhteessasi! Niin, feministit varmaan ajattelevat, että pitäisikö naisen tehdä kaikki työ. No ei tietenkään. Miehet eivät ajattele asioita niin monimutkaisesti, kun naiset. He eivät analysoi parisuhteidensa nyansseja ja pohdi sanomisiasi yön pikkutunneilla. Miehet pääasiassa haluavat vain hyvän, onnellisen parisuhteen ja kodin. Ilman draamaa, ilman analysointia jne. Nämä 6 asiaa eivät ole minun keksimiäni vaan ne ovat tulleet esiin englanninkielisellä nettisivulla. Siksi nämä ovat englannin kielellä tässä (otsikot suomensin). Kun nainen toteuttaa näitä kohtia, mies seuraa kyllä perässä, mies alkaa arvostaa naistaan enemmän ja enemmän, viihtyä kotona enemmän, alkaa huomioida naista paremmin. Uskokaa pois. Tämä asennoituminen omaan parisuhteeseeni oli se avaintekijä sen pelastumisessa. Kohdat on laitettu siten, että kuudenneksi tärkein on ensin ja ensimmäiseksi tärkein viimeisenä.

6. To have quiet time (mies haluaa omaa aikaa)

Sometimes men need to have time to get away from everything and just have some quiet time.

You may wish to plan some fun days or nights out with your friends from time to time to give him some space, or at least be understanding if he seems to need some time to himself.

Sometimes quiet time, might be replace by his need to just be away doing something with his friends, or working on a hobbie. Don’t be jealous of his time, be supportive and he’ll love you more for it.

5. To be with a feminine woman (mies haluaa olla naisellisen naisen kanssa, ei tarkoita kuitenkaan isoja tissejä!!)

Just like how you are attracted to his masculine traits, he is attracted to your femininity. Don’t lose that during your relationship, that is your secret power!

Keep showing your joyful, loving spirit. Wear feminine clothes, and smell your best. Spend time with your female friends, and keep doing those girlie fun things

4. More attention in the bedroom / to be desired (mies haluaa, että hänet huomioidaan makuuhuoneessa / haluaa olla haluttu)

Men experience love differently to women, and physicality is usually a very big part of that. Men feel more masculine and loved when they are getting great attention in the bedroom.

DON’T use sex as a bargaining tool. Don’t hold back when you are fighting. That would be like him holding back on the hugs and snuggling. It’s that important to men, and he’ll love you more for it if you keep up the intimacy and affection.

3. To be flirted with (mies haluaa, että hänen kanssaan flirttaillaan, myös pidemmässä, vakituisessa parisuhteessa)

Again, this helps him to feel desired and masculine. Men love
the attention and the lighthearted back and forth that can
develop through fun texts, banter and inside jokes.

Keep flashing that great smile of yours, flirt with him and
have fun.

2. That you will take active steps to make sure you are happy (mies haluaa, että otat vastuun omasta onnellisuudestasi, että teet asioita, joista sinä tykkäät ja jotka tekevät sinut onnelliseksi)

Your man wants you to be happy, but can feel helpless and less masculine if no matter what he does, you aren’t openly happy.

Sometimes it’s not him, sometimes it’s you. You know it.

You can’t let him be responsible for your happiness. If you are not happy then take some active steps to make sure that you are living a more fun filled, active, healthy and happy life.

You can’t treat him like he’s your therapist. Yes you can share your problems with him, but there should also be a lot of fun, and positive things to share together also.

If you don’t have joy to share, then find it. Do something that you always wanted to do, that you can share with him so that he can feel good that you are happy, without feeling like he is entirely responsible for your happiness.

If you are happy, he’ll love you even more, and he’ll make you even happier. It’s a cycle.

1. To be respected (mies haluaa olla arvostettu)

This is a big one, and it’s the thing that men want more than anything else.

There is nothing worse to a man than being judged, or having his abilities questioned.

Be appreciative and supportive of what he does, both career and hobby-wise and let him know how much you respect, appreciate and admire him.

He’ll feel more masculine, loved and will feel like you are ‘the one’ person who truly gets him.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hyvää päivää tai siis yötä kun tätä kirjoitan. Se että jollain on aikaa käydä kaiken maailman parisuhdehörinöitä ja kursseja läpi niin kertoo ihmisestä aika paljon.

Maalaisjärkeä ihmiset tarvitsee ja sitä että pystyy kuuntelemaan ja kunnioittamaan toista. Me ollaan miehen kanssa oltu yhdessä jokunen tovi ja ei meillä tuollaisia ongelmia ole. Voi tietysti olla että minulla on kultakimpale miehenä, mutta kyllä me arvostetaan toisiamme ilman mitään kursseja.

En ole tyypillinen nainen, että nalkutan miehelleni, miksi ihmeessä nalkuttaisin?. Asioista pitää pystyä puhumaan ilman että ollaan toisten rinnuksissa koko ajan kiinni.

Naisten perisynti on nalkuttaminen ja siitä pitäisi päästä eroon ja lopettakaa niitten parisuhdeooppaiden tavaaminen ja käyttäkää se aika parisuhteen ylläpitoon. Ei luulisi naisten olevan vaikea keksiä millä yllättää miestään.

Vierailija
22/35 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika leimaavaa väittää, että vain naiset nalkuttaisivat. Olen törmännyt moneen valittavaan ja narisevaan mieheen, jotka käyttävät kaikissa ihmissuhteissaan suorastaan henkistä väkivaltaa. Kyllä miehetkin osaavat.

Käsittämätöntä soopaa tämä naiselliset naiset ja miehekkäät miehet. Olen nainen enkä todellakaan ole kiinnostunut niistä miehistä, jotka yrittävät täyttää perinteisen sukupuoliroolinsa. Päinvastoin, todellinen turn off. Onneksi mun ei tarvitse sietää jotain perttiperusjunttia, huh.

Naisetkin kaipaavat arvostusta ja ennen kaikkea kunnioitusta!

Ja jos suhde ei toimi, niin älkää hyvät ihmiset roikkuko niissä epäonnistuneissa parisuhteissanne.

Ero on mahdollisuus! Ja nimenomaan lasten vuoksi kannattaa erota, on julmaa pakottaa lapsia kärsimään jatkuvaa riitelyä (ja opettaa heille vääränlaista mallia parisuhteesta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta. Olen itse tällähetkellä parisuhteeni kanssa aika solmussa,kaksi pientä lasta ja paaaljon unettomia öitä,riitelyä,nalkutusta jopa henkistä alistamista.

Käydään tällähetkellä pariterapiassa ja pian käyn terapoimassa myös vaan itseäni raskauden jälkeisen masennuksen vuoksi.

Minua ärsytää ap:n tekstissä suuresti taas tämä naislähtöisyys...Kuinka naisen täytyy vaan muuttua koska mies ei siihen kykene tai se ei ole hänelle luontaista.

Pidän itseäni feministinä ja peräänkuulutan tasa-arvoisuutta myös parisuhteessa.

Silti ja valitettavasti uskon että tuossa tekstissä on pointtinsa. Oma mieheni on ainakin niin kaukana omista tunteistaan että hän vain "sekoaa" ongelmistamme eikä todellakaan omin avuin pystyisi ratkomaan asioita (ainakaan vielä).

Tulee kyllämyös itsesääli kehiin tässä vaiheessa että onko tosiaan niin että onnellisen parisuhteen avaimet löytyvät siitä että nainen muuttaa itseään/omaa käyttäytymistään? Kun pukeudun hepeniin ja lirkuttelen miehelle niin  mies pysyy luonani?

Miten hoidetaan tilanne kun olen itse voimaton,esim.sairastun,onko se heti liiton loppu kun en jaksa olla terhakka naisellinen nainen...

Meidän ongelmat perustuvat hyvin pitkälle siihen että mies ei vaan huomioi ja jos huomioi se tulee riidan yhteydessä negatiiviseen sävyyn.

Jos suhteen ongelma on nainen ja hänen käytöksensä esim.nalkutus,hillitön lihoaminen tai muu itsensä unohtaminen niin ymmärrän kyllä että silloin moni noista vinkeistä varmaan toimii. Tuli kyllä sellainen olo että mies on mies ja nainen muuttukoon sen mukaiseksi kuin mies haluaa. En usko että itse voisin olla onnellinen jos elämäni tarkoitus olisi mieheni miellyttäminen ja tosiaan minkä kuvan se antaisi kahdelle pojallemme... En uskalla edes ajatella.

Vierailija
24/35 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisiko aloittaja, mistä kopioi tuon tekstin?

Suomalainen nainen voi varmaan ihan itse pikkuisessa päässään päätellä, milloin parisuhde on tuon kaiken vaivan arvoinen. Katsos kun ei Suomessa eronnut, yksinhuoltaja ja itsenäinen nainen ole mikään kummajainen, joka epätoivoisesti tekee mitä tahansa säilyttääkseen parisuhteensa toisin kuin Amerikassa varsinkin ns. paremmissa piireissä.

Tällainen tavallinen maalaisakka pelastaa liittonsa olemalla nalkuttamatta. Mies saa omaa aika mielin määrin, kunhan hoitaa muut velvoitteensa niin parisuhteessa kuin kodissa. Tosin suomalaismiehen itsetunto voi olla ainakin eräillä seuduilla heikompi kuin amerikkalaisilla, joten toimenpiteet pitäisi soveltaa sen mukaan. Suomalainen mies arvostaa sitä, että vaimo siivoaa, pyykkää, kokkaa ja muuten huolehtii miehen hyvinvoinnista. Mies odottaa naisenkin osallistuvat moniin ns. miesten töihin enemmän kuin "tyttöjen kanssa seurustelua".

Aloittajan jutussa erityisesti sekä kalliit amerikanopit että "istun täällä kotona..." paljastavat, että kyseessä on varakas mies, joka turvaa rouvalleen kissanpäivät, ja sikäli ymmärrän, että hän pyrkii olemaan täysipäiväinen Rouva, vaivojaan ja rahoja säästelemättä. Sekä elintaso että sosiaalinen asema luultavasti romahtaisivat erossa.

Jos minä lähettäisin miehelleni töihin nämä viestit, mitä saisinkaan vastaukseksi:

"En voi olla ajattelematta..." (siis lopussa on kolme pistettä) - "Sen kyllä uskon!"

"Miten mulla on aina niin turvallinen olo sun kanssa" / Miten hyvältä musta aina tuntuu sun kanssa" / Miten ihanalta tuntuu, kun katsot mua" tms  - ""Laitoitko tämän viestin väärään numeroon?"
"Istun täällä kotona ja kuvittelen miltä musta tuntuu, kun näen sut, kun tuut töistä" - "MIksi sinä kotona olet istumassa?"

Luultavasti alta aikayksikön olisi oven takana vähintään naapuri tarkistamassa, että olenko minä aivan varmasti kunnossa, tai ehkä peräti pilliauto ja valkotakkiset noutamassa, jos olisi ollut aihetta epäillä vakavampaakin sairautta.

Kiitos kuitenkin aloittajalle tästä pääsiäisen piristyksestä. Paljon hullumpiakin aloituksia täällä on nähty. Olet tainnut lukea liikaa kultasarjaa ja muuta romanttista hömppää ja uskot itsekin, että elämä ilman miestä on kamalaa.

Sinulle tekisi hyvää oman itsetuntosi parantaminen, niin sinun ei tarvitsisi olla niin riippuvainen miehestä ja parisuhteesta.

Vierailija
25/35 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hä, noihan on ihan itsestään selviä perusasioita, joita parisuhteessa täytyy olla puolin ja toisin: kunnioitusta/arvostusta, omaa tilaa/aikaa, (siinä määrin kun yksilö sitä oikeasti tarvitsee, se vaihtelee), vastuun ottamista omasta onnellisuudestaan, tunnetta siitä, että on haluttu, joka ilmenee myös arjessa "flirttailuna". Ja sitä, että nainen on riittävän nainen ja mies on riittävän mies. Sekin vaihtelee,millaisesta kukin tykkää. Oman tuttavapiirin perusteella naisellinen nainen, jonka miehet haluaa tarkoittaa naista, joka on hellä ja lempeä  eikä se pirttihirmu, joka pyrkii määräämään kaikesta. Naisellisuus ei todellakaan ole ulkonäköasia monellekaan heistä. 

Vierailija
26/35 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taas

ei hyvää päivää, että nämä neuvoni halutaan ymmärtää aivan väärin. Olkoon.. Nro 21 kirjoitti juuri kuten tarkoitin. Naisellinen nainen on miä suurimmassa osin lempeä ja hellä. Ja miehekkyydellä en kyllä tarkoita mitään pentti perusjunttia. Mistä te keksitte näitä :D. Ja edelleen, naisen ei tarvitse muuttaa itseään, jotta mies pysyisi. Vai onko miehenne arvostaminen ja silloin tälläin kehuminen niin ylitsepääsemättömän vaikeaa, että koette sen itsenne muuttamisena?? Ja sekin, että keskittyisitte välillä itseenne, harrastaisitte, tapaisitte ystäviänne, pitäisitte itsestänne huolta, tekisitte asioita joista saatte iloa ja onnellisuutta, on niin vastenmielistä, että on lähes törkeää kenenkään olettaa että nainen alentuisi tällaiseen mniehen toivomaan seikkaan. Huh huh, pöyristyttävää.. Ja se, että mies pääsisi välillä omiin harrastuksiin ja tapaamaan ystäviään, sekin on kamalaa, miehen pitää olla kotona koko ajan, olisi sitten sinkku jos eki viihtyisi kotona 100% vapaa-ajastaan. JA se se vasta on kohtuuton pyystä, että omalle ukolle pitäisi vielä kaiken kukkuraksi joskus flirttailla! Herran duudelis sentään.. Että pitäisi ihan joskus kuiskata jotain pikkutuhmaa OMAN kulahtaneen ukon korvaan tai jopa hymyillä sille pilke silmässä. Aivan kamalaa ja tämäkin on niin kohtuuton vaatimus, että kohta loppuu happi. Ja se seksi, ei siitä voi nauttia, ei sitä voi antaa, parisuhteen menestymisen ja onnellisuuden kannalta on tistyisti parempi pihdata niin paljon kun ikinä vaan kykenee, seksillä kannattaa kiristää ja sitä kannattaa käyttää kauppatavarana. Se on oikea tie onneen parisuhteessa. Eihän nyt nainen voisi edes haluta sujuvaa ja hauskaa seksielämää oman miehensä kanssa. Jos mies haluaa huomiota makuuhuoneessa, joskus aloitetta naisen puolelta tai spontaniutta, se vaan on väärin ja lähes pervoa. Ainoa oikea tapa on nussia lauantaisin saunan jälkeen pimeässä peiton alla. Jep jep. Ei missään liitossa tarvitse sen kummemin ollakaan mitään seksielämää.

Ei kaiken tarvitse olla niin hiton vakavaa aina hyvät naiset ja kanssasisaret!

Enkä nyt ihan huvikseni mitän parisuhdeoppaita tai kursseja opiskele. Ihan tämän ammattini takia nääs olen asioihin perehtynyt :).

Jos nämä ovat mielestäsi huuhaata, ohita äläkä sen kummemis mieti asiaa. Ajattelin vaan, että näistä voisi oikeasti olla jollekin hyötyä ja voisi saada jonkun ahaa elämyksen aikaan jonkun ajatuksissa.

En palaile tänne enää, anteeksi jos olen jotakuta loukannut, Ihan hyvällä tahdolla tänne aloitukseni kirjoitin.

Ap

Vierailija
27/35 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin naimisissa pitkään ollut ja ero ei ole kolkutellut ovelle. Oppaat ovat lukematta ja kurssit käymättä. Ihan maalaisjärjellä ja tunteella pärjää mainiosti.

Nämä naiset jotka ajattevat, että annanpa nyt respectiä miehelle niin hyvä tulee ja olenpa naisellinen niin viekä parempi. Ei auta. Aitous auttaa, ei valmistautuminen, strategiointi. 

Lista on täyttä soopaa itseasiassa. Ei toimi meidän kohdalla, mutta ei monen muunkaan miehen jonka tunnen. 

Kiva että vaivannäkösi on kannattanut ja olet saanut itsestäänselvyydet selvitettyä ja ehkä avioliitonkin pelastettua. 

Vierailija
28/35 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh. Minä voin miehenä kertoa 2 asiaa, jotka mies haluaa naiselta. 1. nainen arvostaa miestä 2. Nainen haluaa miestä (seksi).

Näillä pääsee jo pitkälle, kaikki muu on variaatioita näistä khdesta, arvostus, ylepys toisesta, ilahtuminen toisesta, innostuminen toisen seurasta, toisen haluaminen älyllisesti ja seksuaalisesti, toisen kanssa viihtyminen jne. Aitoja asioita. Onnistuneessa parisuhteessa tämä toimii kaiketi myös toisinpäin. Asiat on kai samoja mitä nainenkin haluaa mieheltä ja ovat suhteen perusta, perusasioita ja lähtökohta suhteelle. T: mies 40 v

Vierailija
29/35 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies  haluaa vain seksiä ja varsinkin suihinottoa. On vähään tyytyväinen

Vierailija
30/35 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinoton merkitys nousee parisuhteessa, jos sitä ei ole. Samoin se alkaa hallita suhdetta ja on symboli sen epäonnistumiselle, eli nainen ei halua miestä.

Vierailija
31/35 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä todellisuus on hieman monimutkaisemp tai ennemminkin monimuotoisempi kuin tässä ap:n muotoilemassa parisuhteessa. Kuulosti niiin sellaiselta klisee amerikkalaiselta, että omat karvat nousee välittömästi pystyyn. Kuten moni edellä onkin todennut, näitä asioita oletta aika lähtökohtaisesti molemmilta -ja mieskin sen ymmärtää. En ymmärrä miten olenkin viimepäivinä törmännyt niin moneen kirjoitukseen, joissa mies kuvaillaan jotenkin hieman yksinkertaisena olentona (myös miesten kirjoittamana). Ei päde ainakaan minun tapaamiini miehiin, mutta toisaalta löytyyhän niitä 'bimboja' niin naisista kuin miehistäkin varmasti...

Arvostan miestäni, haluan häntä seksuaalisesti (minä häntä enemmän kuin hän minua), olen nainen (ihan vain tällainen oma itseni, johon mies rakastui aikoinaan ilman päälle liimattua yritystä olla jonkun miehen kuvan mukainen nainen), huolehdin itsestäni, minulla on myös oma elämäni ja pärjäisin oikein hyvin ilman miestänikin, kehun miestäni usein (useammin kuin hän minua) jne...

Silti meillä on vaikeuksia liitossa. Syitä mm. miehen pitkä aikainen masennus ja lapsuuden traumat, sekä mallit mitä hän on saanut omasta lapsuuden perheestään (isä juoppo joka ei mitään positiivisia tunteita vaimolleen näyttänyt jne). Minä kaipaisin enemmän huomiota, niin seksuaalista kuin muutenkin, olen siitä joskus sanonutkin, mutta kerjäämään en ala. Toisaalta meillä on mielestäni muuten oikein hyvä ja tasa-arvoinen suhde, ja ymmärrän tämän arvon joten en ole luovuttamassa. Nyt odottelen suotuisampaa ajankohtaa, jolloin voisin taas ottaa puheeksi sen vajeen, jonka koen. Toivottavasti jotain edistystä saisin tähän asiaan. Mutta ehtiihän sitä pitkässä suhteessa olemaan kaikenlaisia vaiheita...

Vierailija
32/35 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku jenkkien copy-pastejuttu self-help osastolta, siltä ainakin kuulosti.

"Mies tahtoo omaa aikaa, seksiä ja naisellisen naisen". Öööh ihanko totta?? Mutta mitäköhän se suhteen toinen osapuoli, NAINEN, tahtoo? Onko sillä edes merkitystä? Vissiin ei, jos kokonaisen parisuhteen pystyy korjaamaan sillä että nainen alistuu palvelemaan miestään entistä enemmän eikä äijän tarvitse kuin inahtaa, niin nainen tulee vaihtamaan paskavaipan tai tunkemaan tissiä suuhun..?

Kyllä nainenkin haluaa ja kaipaa omaa aikaa, mahdollisuutta hengähtää arjessa. Nainen kaipaa tasavertaista kumppania, sellaista joka ottaa hänet huomioon myös sängyssä.

Vierailija
33/35 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ideaali parisuhde olisi että molemmilla olisi jonkinverran omaa aikaa...yhteistä aikaa ja koko perheen yhteistä aikaa tietysti suurimmalti osin.

Nalkuttaminen tosiaan on paha juttu ja siihen itsekin sorrun joskus,mutta aika harvoin.

Silloin kun sorrun, olen yleensä lopputulokseen tyytyväinen.

Eli kun nalkutan, mies alkaa huutaa, josta meille tulee parin päivän välien selvittely, joka yleensä johtaa siihen että asiat paranevat.

Viime kerralla tuli riitaa kotitöistä, ja siitä että minusta mies ei muista minua tarpeeksi.

Esim. Olin nälkäinen illalla hänen kotiin tullessaan, olin odottanut innolla häntä ja ajatellut minkä ohjelman yhdessä katsoisimme.

Hän tuli hesburgerin pussin kanssa ja siellä ei ollut minulle mitään. Loukkaannuin jostain syystä  niin paljon että menin itkemään makuuhuoneeseen, ja nukkumaan.

No lopulta mies tajusi että hänen täytyy miettiä myös minuakin, kuten minä mietin häntä ja on erittäin tärkeää huomioida toista, ihan arkisissakin asioissa.

Mutta kiitos ap vinkeistä, ne ovat ihan hyvää virkistystä mielelle. ja miksi en kokeilisikin muutamaa.

Minun pitäisikin nähdä enemmän ystäviäni. käyttää välillä parfyymia tai meikkiä, ostaa edes JOSKUS uusia vaatteita. Olla onnellisempi ja iloisempi. Sitä haluaisin ihan itseni takia ja jos se auttaisi suhteessa niin se vaan parempi!

Sanoa mitä ajattelen! Monesti ajattelen että arvostan miestä mutta en SANO SITÄ.

Monesti ajattelen että mies on komea tai söpö. Mutta en sano sitä?

Sanon siis vain asiat jotka ovat pielessä???

Ehkä nämä ovat asioita joita muuttamalla voisi parantaa suhdetta vielä entisestään.

Sängyssä olin ennen ihan järkyttävä lahna, mutta nyt olen sielläkin päin kunnostautunut ja välillä olen ihan tosissaan villinä mukana touhussa, ja nykyään seksiä on päivittäin.

Vierailija
34/35 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa, että naiset eivät nalkuttaisi, jos miehet hoitaisivat hommansa kunnolla ja ilman jatkuvaa muistuttamista tai pyytämistä. Ei työpaikallakaan kukaan katselisi äijää, jolle saisi sanoa samasta projektista kymmenkunta kertaa ja sitten vielä kulkea perässä varmistamassa, että onko se edes aloittanut sitä..!

Vierailija
35/35 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitte kun mieheeni ei "tehoa" juuri mikään näistä? Ei flirttaile, ei koskaan pyydä seksiä ( ei huomaa mitenkään pukeudunko tai tuoksunko hyvälle, olen jo lopettanut panostamisen) arvostus onnistuu tietysti ja oman ajan saanti mutta olen aika turhautunut kun en pysty mitenkään vaikuttamaan aloitekyvyttömyyteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä