Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hitossa kaikilla on nykyään vain merkkivaatteita??

Vierailija
27.03.2013 |

Uggit on aidot Uggit eikä mitkään halpiskopiot marketista. Aurinkolasit on Guccia tai vähintään RayBanit. Laukku LV, huivitkin jotain LV:tä tai Burberryä tai muuta KALLISTA. En tajua! Luoko nuo blogit vain illuusion, että "kaikilla" on merkkejä (etenkin pk-seudulla) vai mitä ihmettä??

Itse kun kulkee halpiskopio uggeissa ja huivi on joku 10v vanha musta kaulaliina ja laukkukin ihan merkitön, niin tulee välillä olo, että olenko mä joku hirveä juntti ja tyylitön.

Tulipahan vain taas mieleen, kun blogeja selailin.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tykkään muuten myös merkittömyydestä, enkä ole ostanut lapsillekaan mitään missä lukee isolla Guess tai Gant tai mikä vain. Merkkivaatteita on, mutta ne on pieniä logoja hihassa tai rintamuksessa tai haalarissa.

t: 6

Vierailija
22/28 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta merkkivaatteita ole läheskään kaikilla. Mun tuttavapiirissä on vain 1 tai 2 ihmistä jotka suosii merkkituotteita. Itse, ja aika moni muukin, pidetään vähän huvittavanakin sitä että jotkut ostaa ylihintaisia tuotteita vain voidakseen näytellä merkkiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin nuija, etten ees tunnista mitään merkkivaatetta vaikka se vastaan kävelee jonkun päällä. Paitsi Dimexin työtakin ja Jalaksen työkengät.

Mä en ees tiedä mitä merkkivaatteita on olemassa, kai kaikissa vaatteissa joku merkki on, mutta mä en tiiä mikä niistä olis se mitä pitäis kumartaa.

Aika noloo.. :/

Ilmiselvää tieten, etten seuraa muotiblogeja tai oikeastaan mitään muutakaan muodikasta. EVVK.

Vierailija
24/28 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen alkanut ostamaan etenkin neuleet, housut ja kengät "merkkeinä", vaikkakaan en suinkaan Burberryltä, LV:tä yms, vaan ihan Tommy Hilfigeriltä, Calvin Kleiniltä ja muutamalta kalliimmalta italialaismerkiltä. Tämä siksi, koska se tulee pitkällä tähtäimellä edullisemmaksi. Merkkivaatteet kestävät mielestäni pidempään hyväkuntoisina. Kenkiä ei voi edes verrata halppiskenkiin. Mukavuus ja kestävyys ovat aivan eriluokkaa. En "sorru" muotivillityksiin vaan pyrin ostamaan laadukasta ja ajatonta, joka istuu hyvin ja tuntuu hyvältä. En todellakaan ole mikään hyvätuloinen, päinvastoin. Vierailenkin usein merkkien outleteistä ja teen niissä näitä löytöjäni.

Vierailija
25/28 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateuskortti!

Vierailija
26/28 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin harvat kulkevat yltäpäältä muodikkaissa merkkivaatteissa. Mun lähipiirissä vain yksi ihminen. Itse inhoan näkyviä merkkejä, mutta arvostan laadukkaita materiaaleja ja hyvin suunniteltuja vaatteita ja laukkuja. Itselläni ei ole varaa laittaa vaatteisiin suuria summia, joten enimmäkseen ostan edullisia vaatteita ja alesta jotain pientä luksusta. Ompelen myös itse jonkun verran. Mulla on pari merkkilaukkua ja kelloa, kengät enimmäkseen keskihintaisia klassisia malleja, joita voi pitää vuosikausia. Tykkään myös vintagetyylistä.

Vierailija
27/28 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa Landelooks-blogia, sieltä löytyy suomalaisten aitoa tyyliä maaseudun raitilta. Hyvä vastine Hellooksille!

Vierailija
28/28 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eläissäni lukenut muotiblogia. Tai mitään muutakaan blogia. Minua ei kiinnosta, miten muut ajattelevat, että minun pitäisi elää, sisustaa, matkailla, pukeutua... Pukeudun vaatteisiin, jotka ovat sopivan kokoisia ja sellaisia, joiden leikkauksesta pidän. Aivan yks hailee, onko niissä merkki vai ei. Yleensä ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan