Mistä johtuu että tulee valkovuotoa ihan kokoajan?
Oikeesti oksettavaa. Kaikki housut likaantuu kokoajan.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla diapedes. Käy mittauttamassa veren sokeri arvot terveys keskuksessa diapedes hoitajalla.
Olen mittauttanut itse itseltäni sokerit ihan
Huvikseni. Täysin kunnossa on, ei diabetestä.
Ap
Todella inhottava vaiva. Onko tähän mitään apua olemassa?
Ap
Onko siis kyseessä valkovuoto, vai virtsankarkailu?
Hiivatulehdus, jos valkovuodon määrä ja laatu (väri, haju jne.) ovat muuttuneet. Toki kyse voi olla myös sukupuolitaudista.
Jos kyse on "vain" valkovuodosta, niin deal with it! Sellaista se naisena eläminen on. Itse muuten huomaan valkovuodon vähenevän, mitä useammin panen. Olen sinkku ja kyse on itsetyydytyksestä, mutta vuoto siis vähenee kun emätintä "käytetään".
Vierailija kirjoitti:
Mies, mene pois.
Luin joskus, että johtuu korkeasta estrogeenistä.
Jiyg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, mene pois.
Sori, en ole mies.
Sukupuolitaudit testattu, ei ole.
Ja ei ole virtsankarkailua todellakaan vaan nimenomaan valkovuotoa. Aika paksua.. yök. Voiskohan tä sitte tosiaan olla hiivatulehdus.. onko siihen saatavilla lääkkeitä ilman reseptiä? Mulla ei ole koskaan ollut.
Ap
Keitä pottuja kun sulla on kerta valkokastiketta, laita muutama kananmuna vielä niin a'vot.
Vierailija kirjoitti:
Luin joskus, että johtuu korkeasta estrogeenistä.
Mulla on aika matala estrogeeni vaikka olen nuori nainen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolitaudit testattu, ei ole.
Ja ei ole virtsankarkailua todellakaan vaan nimenomaan valkovuotoa. Aika paksua.. yök. Voiskohan tä sitte tosiaan olla hiivatulehdus.. onko siihen saatavilla lääkkeitä ilman reseptiä? Mulla ei ole koskaan ollut.Ap
Eikö olisi fiksumpaa käydä lääkärillä tutkituttamassa, jos kuitenkin ongelma on niin suuri, että se haittaa jo elämää?
Hiivaan saa apteekista lääkettä ilman reseptiä. Voidetta ja puikkoja.
Yleensä hiivaan liittyy myös kutinaa.
Olisko syytä käydä pillulääkärillä.
Hiivatulehdus on vaaraton mutta kiusallinen naistenvaiva. Sen tyypillisiä oireita ovat voimakas kirvely, kutina tai ärsyttävä tunne ulkosynnyttimien alueella sekä vaalea, tuoksuton valkovuoto. Vuoto voi olla kokkareista ja seinämiin tarttuvaa tai tasaista ja jopa vetistä. Lisäksi ulkosynnyttimissä voi esiintyä pieniä haavaumia ja punoitusta.
Vain alle puolella emättimen kutinaoireista kärsivistä naisista on hiivatulehdus. Samankaltaisia oireita voi aiheuttaa emättimen bakteeritasapainon häiriö eli bakteerivaginoosi, jossa vuoto on kuitenkin hiivatulehduksesta poiketen pahanhajuista. Ulkosynnyttimien kutina tai kirvely voi johtua myös esimerkiksi kuivista limakalvoista tai sukupuolitaudista.
Saattaa olla diapedes. Käy mittauttamassa veren sokeri arvot terveys keskuksessa diapedes hoitajalla.