mies lähtee taas viikoksi kurssille pääsiäisen jälkeen.
En yhtään tykkää jäädä yksin ilman autoa tuon 4,5v kanssa mutta pakko se on. Muita joiden mies käy joskus työmatkoilla,koulutuksissa yms?
Kommentit (6)
MEillä lähtee kahdeksi viikoksi työreissuun, mua ei haittaa.
Onko sinne pakko mennä autolla? Ehkä olisi helpompi jos auto jäisi viikoksi sinulle koska mies tuskin sitä auto paikan päällä tarvitsee.
Eli mies koulutukseen junalla, lentokoneella tai kimppakyydillä?
Viikko on aika pitkä aika...pääsetkö itse koskaan minnekään ilman lasta.
Toki koulutus/ työmatka ei sama kuin pelkkä loma mutta kyllähän ne illat yl. on vapaita tai ainakin on järjestetty kaikkea kivaa.
Lähde sinäkin joskus vaikka kylpylään viikonlopuksi tai edes päiväksi niin ne miehen menot ei niin ärsytä kun seinät ei kaadu päälle.
Mun mies on yleensä 3 - 5 päivää viikossa työmatkalla. Meillä on kolme lasta: 2 kk, 3 v ja 5 v. Pärjään hyvin. Asennekysymys.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 11:29"]
Onko sinne pakko mennä autolla? Ehkä olisi helpompi jos auto jäisi viikoksi sinulle koska mies tuskin sitä auto paikan päällä tarvitsee.
Eli mies koulutukseen junalla, lentokoneella tai kimppakyydillä?
Viikko on aika pitkä aika...pääsetkö itse koskaan minnekään ilman lasta.
Toki koulutus/ työmatka ei sama kuin pelkkä loma mutta kyllähän ne illat yl. on vapaita tai ainakin on järjestetty kaikkea kivaa.
Lähde sinäkin joskus vaikka kylpylään viikonlopuksi tai edes päiväksi niin ne miehen menot ei niin ärsytä kun seinät ei kaadu päälle.
[/quote]
On pakko mennä autolla. En sen viikon aikana paljoa missään käy ehkä kaupassa.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 11:33"]
Mun mies on yleensä 3 - 5 päivää viikossa työmatkalla. Meillä on kolme lasta: 2 kk, 3 v ja 5 v. Pärjään hyvin. Asennekysymys.
[/quote]
Siihen tottuu pitkällä aika välillä, mutta jos mies vain silloin tällöin reissaa niin ei se ole kivaa jos on monta pientä lasta. Itse olen kokenut molemat ajat. Silloin kun mies oli hyvin paljon poissa siihen vain tottui. Jotenkin ulkoistin miehen pois meidän perheestä ja aloin ajatella minua ja lapsia arjen kokonaisuutena. Mies oli vain vieras joka tuli käymään vaikka osallistuikin kotona ollessaan lasten- ja kodinhoitoon tasapuolisesti.
Nyt kun mies on huomattavan paljon enemmän kotona, kyllä se vähän ikävältä tuntuu jos lähtee ja etenkin jos vie ainoan automme. Silloin tulee yksinäinen olo ja liikkuminen lasten kanssa on vaikeampaa. Kyllä mun sydän ainakin huokaa helpotuksesta kun ovi käy ja mies on taas kotona.
Kyllä meitä muitakin on. Tosin mua ei asia haittaa.