Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisko joku arvioida paljonko kaloreita tästä tulee? Olen raskaana

Vierailija
26.03.2013 |

Onko ihan karmeat syömiset?Olen raskaana ja älkä koko ajan, mutta yritän hillitä herkkujen syömistä. 

Aamulla maitokahvi, noin pari desiä rasvatonta maitoa

Lounas kanaleike, homejuustokastike, paistettuja kasviksia ja muutama lankkuperuna, salaattia, raastetta ja jotain perussalaatinkastiketta

Välipala banaani, piimälimppua ja voimariinia

Päivällinen uuniperuna, kermaviiluä ja lohta, piimälimppusiivu, tomaattia ja juustoa

Itapala 3siivua hapankorppua, voimariinia, juustoa ja tomaattia.

Juomina vesi ja lounaalla rasvaton piimä. Nälkä olisi vieläkin mutta tuntuu että olen syö yt jo vaikka kuinka  ja paino nousee sitä tahtia että täytyy miettiä vähän missä mennään syö isten kanssa. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on vähän. Laihdun tuollaisilla ruokamäärillä. Jos olet vielä nälkäinen, syö ihmeessä lisää.

Vierailija
2/6 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti? Mulla on elimistö kyllä sitten aika sekaisin. Olen ylipainoinen enkä kyllä ole ikinä laihtunut jos olen näin syönyt. Normaalisti tuohon päälle tulisi vielä kyllä herkkuja, esim. Välipalalla lleivän tilalla pullaa ja iltapalalla samaten. Muuten samat syömiset myös ei-raskaana ja reipas ylipaino.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. No tietysti et tuossa ole kertonut ruokamääriä, on vähän eri asia, jos syö 200g lohta tai koko lohen :) Joten tiedät ehkä sitten kuitenkin parhaiten itse, minkä verran tuossa on sinulle energiaa. Minusta vaan kuulosti kovin vähältä.

2

Vierailija
4/6 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jätä se homejuustokastike pois. Siinä on varmasti jo se 1000 kaloria.

Vierailija
5/6 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ollut kokonainen lohi (???) ehkä korttipakan kokoinen pala. Ja peruna sellainen isohko mutta ei mikään rosamunda vaan tavallinen. Lounas oli työåaikkaravinolan valmisannos, eli sellainen perusannos. Aika rasvainen sellainen kyllä tänään. Perunoita en syönyt kaikkia, kun neuvolassa painottavat ettei uppopaistettua ruokaa. Taitaa olla sama asenne ja luulo sielläkin että syön varmaan kokonaisen lohen sitten jos lohta syön, huoh. No mutta ilmeisesti määrät ei ole niin suuria että pitäisi rajoittaa, nälkä kun vaivaa raskaana ollessa vähän väliä. 

Ap

Vierailija
6/6 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 22:48"]

Ja jätä se homejuustokastike pois. Siinä on varmasti jo se 1000 kaloria.

[/quote]

Epäilen, sitä oli kanaleikkeen päälle laitettu muutama ruokalusikallinen ja vaikutti minusta enemmän joltain valkokastikkeelta jossa juustoa vähän mausteeksi. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi