Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvavatko rinnat vaikka pysyisi muuten normaalipainossa?

Vierailija
17.03.2019 |

Olen 18 vuotias, kokoni on 85 E ja pelkään että kasvu jatkuu edelleen. Jo nyt tämän kokoiset (ja kaiken lisäksi riippuvat) rinnat ovat liikaa. Rumentavat ulkonäköä ja tuovat niska-hartiavaivoja.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B75:stä tulee imettäen D75 ja muutos voi jäädä pysyväksi, ellei sitten tipu C75:een. Yleensä tuon kokoiset rinnat oavt paras lähtötilanne raskauksiin. Ap:n rinnat taas eivät välttämättä kasvaisi enää raskauksissa ja maidonmuodostusta on myös etukäteen vaikeampaa arvata.

Mulla kasvoivat suunnilleen tuon verran, mutta eivät jääneet pysyvästi isommiksi, vaan palautuivat täsmälleen entisiin mittoihin imetyksen loppumisen jälkeen, tosin melko hitaasti. Toisaalta rinnat eivät roiku lainkaan ja kiinteys on sama kuin ennen raskauksia.

T. B75 (=miesten mielestä liian pienirintainen eli epäseksikäs)

Siis minkälaisiin miehiin sä olet törmänny? 😮 mulla on ollut ikäni 70B, joskus menkkaillessa kuppia isompi ja kaikki miehet ollu rintojen kimpussa ihan mielellään. En ole ikinä osannut hävetä niitä, sopii kehoon juuri mainiosti.

Sussa on kyllä ongelma ihan jossain muualla kun pienissä rinnoissa.

Vierailija
22/25 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se niin väärin kirjoitti:

Suuret roikkuvat rinnat on sellaisten omistalle todellinen ongelma. Uimahalliin jne. ei ole mitään asiaa häpeän takia, eikä julkinen terveydenhuolto näitä lähde korjaamaan. Poikkeuksena "todelliset" terveydelliset ongelmat.

Miksi se on ongelma, jos ei ole terveydellisiä ongelmia siihen liittyen? Isorintainen löytää todella helposti kumppanin ja pääsee naimisiin, hän vastaa yhteiskunnan kauneusihanteita ja saa suitsutusta ulkonäöstään sekä taatusti tuntee itsensä naiselliseksi. Mikä siis on se ongelma siinä, että on rintojensa osalta keskivertoa kauniimpi ja seksikkäämpi?

Kyllä se kauneusihanne on kiinteä ja terhakka rintamus, B-D kuppikoolla. Kukaan ei pidä lähes napaan asti roikkuvia valtavia rintoja viehättävänä.

Mulle sellaiset rinnat olisi märkä uni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B75:stä tulee imettäen D75 ja muutos voi jäädä pysyväksi, ellei sitten tipu C75:een. Yleensä tuon kokoiset rinnat oavt paras lähtötilanne raskauksiin. Ap:n rinnat taas eivät välttämättä kasvaisi enää raskauksissa ja maidonmuodostusta on myös etukäteen vaikeampaa arvata.

Mulla kasvoivat suunnilleen tuon verran, mutta eivät jääneet pysyvästi isommiksi, vaan palautuivat täsmälleen entisiin mittoihin imetyksen loppumisen jälkeen, tosin melko hitaasti. Toisaalta rinnat eivät roiku lainkaan ja kiinteys on sama kuin ennen raskauksia.

T. B75 (=miesten mielestä liian pienirintainen eli epäseksikäs)

Siis minkälaisiin miehiin sä olet törmänny? 😮 mulla on ollut ikäni 70B, joskus menkkaillessa kuppia isompi ja kaikki miehet ollu rintojen kimpussa ihan mielellään. En ole ikinä osannut hävetä niitä, sopii kehoon juuri mainiosti.

Sussa on kyllä ongelma ihan jossain muualla kun pienissä rinnoissa.

Ex-aviomieheni ei pitänyt vartalostani muutenkaan. Olen hoikka, mutta peppuni oli kuulemma liian iso ja lantio liian leveä ja sain kuulla siitä hyvin pian ensitreffiemme jälkeen. Kuulemma olisi pitänyt olla kapea lantio, isot rinnat ja hoikat reidet. Itse olin juuri päinvastainen.

T. Se B75-nainen

Vierailija
24/25 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän alle parikymppisellä voi vielä olla riippareita. Oletkohan imettänyt?

Kyllähän näitä näkee. Mitä isommat luomurinnat sen enemmän ne roikkuu. Jos ei roiku niin on joko tukevat liivit tai silikonir.

Geeneistä riippuen isokin kuppi on terhakkaasti pystyssä ilman liivejä nuorena ja joillain ihan keski-ikään saakka. Kaikilla on erilaiset geenit. Itselläni alkoivat roikkumaan 45 v. Siihen asti pompottivat kaulassa ilman liivejäkin.

Ei ne rinnat maanvetovoimaa ja fysiikan lakeja sentään pysty kumoamaan.

Vierailija
25/25 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kasva, paitsi raskauden aikana. Imetyjsen jälkeen palautuvat normaaliin kokoonsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme