Ostaisitko kerran päällä olleet calvin kleinin rintsikat?
Mietin kehtaanko laittaa huutikseen myyntiin.... Tosiaan vain kerran päällä olleet ja sen jälkeen käsin pestyt.
Kommentit (13)
Mä olen ainakin myynyt huutiksessa useammankin kerran käytössä olleita rintsikoita ja useampaan kertaan pestyjä.
Voisin ostaakin. Sovittaahan niitä kaupassakin vaikka kuinka moni. Merkki on tuttu eli koonkin tietäisin tarkkaan.
Mitähän niistä vois pyytää..? Uutena maksoivat kai jotain 50-60. Ne on tosi nätit, luonnonvalkoiset, toimii myös ilman olkaimia. Oli vain mulle väärää kokoa. Koko on muistaakseni jotain B70 tai B75.
Jos joku täällä on kiinnostunut niin voi laittaa viestiä lion@luukku.com
Tosiaan jos kiinnostaa niin voin tarkistaa koon kunhan pääsen töistä. Voin laittaa kuvankin.
Mä en ostaisi.Mutta kaverille joka opiskeli aikoinaan,niin ostin mun tunnuksilla huutonetistä tavaraa.Hänellä ei ollut omaa konetta solukämpässä.
ostaisin, ei ees tarvi pestä
t.mies 32v
Sorvankylä
[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 15:16"]
ostaisin, ei ees tarvi pestä
t.mies 32v
Sorvankylä
/quote]
Hah:D No ei muuta ku laita viestiä sit vaan! Voin pitää niitä sun mieliks kerran koska nythän ne on pestyt.
ap
[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 14:30"]
Mietin kehtaanko laittaa huutikseen myyntiin.... Tosiaan vain kerran päällä olleet ja sen jälkeen käsin pestyt.
[/quote]
TYHMÄ!!! Laita ne pesemättömänä myyntiin esim Kauppalehden keskustelupalstalle. Voit nostaa hintaakin alkuperäsestä. Osta seuraavaksi vaan halvemmat niin jää enemmän käteen. Likaset ja käytetyt pikkuhousut menee varmasti myös kaupaksi ja helposti.
Voisin, mutta ois varmaan turhan kalliit kumminkin.
Laitan vielä pikaseen viestiä kun oon tästä just häipymässä kotiin ja alkaa muu härdelli siellä, niin eli 15 eurolla voin ne jollekin myydä ja postittaa. Koko mun pitää tarkistaa ja voin laittaa kuvan.
Tuun illalla vielä palstalla käymään. Mulle voi myös laittaa spostia lion@luukku.com
ap
[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 15:54"]
Laitan vielä pikaseen viestiä kun oon tästä just häipymässä kotiin ja alkaa muu härdelli siellä, niin eli 15 eurolla voin ne jollekin myydä ja postittaa. Koko mun pitää tarkistaa ja voin laittaa kuvan.
Tuun illalla vielä palstalla käymään. Mulle voi myös laittaa spostia lion@luukku.com
ap
[/quote]
Usko nyt tyhmä, että laita se ilmotus ennemmin esim tonne...
http://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/keskustelu/category.jspa
Siellä sä saat noista kevyesti vaikka 150 euroa.
Ostaisin. Käytettyjä alushousuja en ottaisi vastaan saati maksaisi niistä vaikka olisi pesty 90 asteessa, mutta rintsikoita kyllä, miten se muka eroaa paidasta käyttömuodoltaan.
En. En osta käytettyjä alusvaatteita, enkä rintsikoita, joita en voi sovittaa ennen ostamista.