Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailusta: onko sinusta turn off jos mies meileissä

Vierailija
14.03.2013 |

puhuu myös seksistä? Esim. alkaa kertomaan meilissä, että hän on seksissä estoton ja kokeileva? Miten suhtaudut?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis mulle turn off. seuraavaksi tulee varmaan jo alastonkuvia ja ehdotuksia seksiin. omituinen tyyppi ja aika paatunut seksinhimoinen sarjadeittailija. 

Vierailija
2/13 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole turn-off tuollainen yleistasoinen kuvaus että on estoton ja kokeileva. Sen sijaan yksityiskohtaisemmat kuvailut, jos tuttavuus on uusi eikä ole vielä sillä tasolla, voivat kyllä yököttää. Esim. tyyliin "ethän ole estoinen vaan annat niin anaalia, suuta kuin pillua" kuten mulle eräs mies kirjoitti, yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 14:02"]

Ei todellakaan ole turn-off tuollainen yleistasoinen kuvaus että on estoton ja kokeileva. Sen sijaan yksityiskohtaisemmat kuvailut, jos tuttavuus on uusi eikä ole vielä sillä tasolla, voivat kyllä yököttää. Esim. tyyliin "ethän ole estoinen vaan annat niin anaalia, suuta kuin pillua" kuten mulle eräs mies kirjoitti, yök.

[/quote]

Hyi helvetti. :D

Ja on turn-off. Noi asiat tulee sitten livenä, jos tulee. Ensin pitää synkata muuten, ennenkun aletaan edes keskustella seksistä. Jos se nyt on sivulauseessa mainittuna eikä siihen takerruta, niin sitten ei haittaa. Mulle yksi tyyppi kuvaili suunnilleen kahdensadan rivin verran, millainen on sängyssä (ennen tapaamista). Yhteydenpito päättyi siihen, ei vaan kerta kaikkiaan kiinnostanut enää.

Vierailija
4/13 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo niin riippuu... Jos olen etsimässä seksiseuraa (kuten aikoinaan olin) niin kai se vähän niinkuin kuuluu asiaan.

Mutta tapa, millä asiasta kerrotaan... jos ENSIMMÄINEN meili on kaksirivinen "annatko ekalla tapaamisella? Miten haluat että sua p----?" niin juu ei.

Vierailija
5/13 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sävyeroja joo. Jos mies kehuu itseään sängyssä, niin pitää kysyä hiljaa mielessään, että mistäs se tietää millainen on? Mitä tarkoittaa estoton? Sitäkö, että kaikki liikkuva kelpaa kunhan sillä on reikä?

Omakehu ei ole järin seksikästä. 

Mutta on niitä hyviäkin tapoja johdattaa puheet aikuisten väliseen kanssakäymiseen. Sen vaan tietää, kun sellaista tekstiä lukee.

Vierailija
6/13 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se tyyppi vielä kirjoittelee olevansa estoton ja kokeileva, voit olla varma, että on vain ja ainoastaan seksin perässä. jos kokeilevuudesta pitäävielä erikseen mainita, on se todennäköisesti sellaista kokeilevuutta, johon suurin osaei ryhdy. arvaan jotain piiskaamista, pissaleikkejä, rooliasuja. liikaa seksiä ja kumppaneita tekee ihmisestä sellaisen, ettei mikään riitä tai tunnu missään. noi ei enää ymmärrä hellyyden ja läheisyyden päälle.

Vierailija
7/13 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme siis jo kirjoittaneet muutaman meilin. Mies pääsi tähän seksiasiaan kirjoittamalla näin: "vaikkakin ujouttakin on monenlaista. esim. seksin suhteen olen kyllä varsin viriili.. pervokin jos se ei sua haittaa?"

Itselle kyllä seksi on tärkeää ja olen ollut myös suhteessa, jossa seksielämä oli tylsää, joten minulle tuo tavallaan on ihan ok. Mutta toisaalta en välitä viedä keskustelua seksiin koska sitten ehkä tulee avanneeksi pandoran lippaan ja itse suhde ei kehity, painopiste on vain seksissä enkä halua sellaista. En vaan sitten aina tiedä mitä mies tarkoittaa, kun haluaa ottaa koko seksin puheeksi, ehkä tuo nyt oli ihan positiivisella mielellä tarkoitettu.

Aika karmeita vastauksia on kyllä jotkut tähän ketjuun vastanneista saaneet.:o

ap

Vierailija
8/13 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 14:29"]

Olemme siis jo kirjoittaneet muutaman meilin. Mies pääsi tähän seksiasiaan kirjoittamalla näin: "vaikkakin ujouttakin on monenlaista. esim. seksin suhteen olen kyllä varsin viriili.. pervokin jos se ei sua haittaa?"

Itselle kyllä seksi on tärkeää ja olen ollut myös suhteessa, jossa seksielämä oli tylsää, joten minulle tuo tavallaan on ihan ok. Mutta toisaalta en välitä viedä keskustelua seksiin koska sitten ehkä tulee avanneeksi pandoran lippaan ja itse suhde ei kehity, painopiste on vain seksissä enkä halua sellaista. En vaan sitten aina tiedä mitä mies tarkoittaa, kun haluaa ottaa koko seksin puheeksi, ehkä tuo nyt oli ihan positiivisella mielellä tarkoitettu.

Aika karmeita vastauksia on kyllä jotkut tähän ketjuun vastanneista saaneet.:o

ap

[/quote]

Mulla tuli kylmät väreet tuosta "pervokin jos sua ei haittaa?"... Olisi kiva tietää, mitä se oikeasti sisältää... Ja toisaalta, jos vastaat, että haittaa, niin muuttuuko mies automaattisesti ei-pervoksi? :D

Vierailija
9/13 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 14:02"]

[/quote]

Olikohan meillä sama kaveri linjojen päässä? Nimittäin tosi samankaltainen "vaatimus" esitettiin mullekin. Mä vastasin siihen, että tottakai annan, saahan suakin panna lannedildolla kakkoseen? Sitten vastaus olikin vain "*itun hullu *uora." No, tulipahan todettua, ettei kaverilla ole huumorintajua :)

Vierailija
10/13 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

9, olen huomannut, että ihan tavalliset miehet voivat kuvailla mieltymyksiään "pervoiksi". Pervo voi tarkoittaa ihan tavallisia juttuja, tyyliin että sidotaan kädet sängynpäätyyn tai että haaveillaan anaaliseksistä tai kolmannesta pyörästä. Oman kokemukseni mukaan "pervo" ei välttämättä tarkoita mitään todella pervoa (minulle sitä ehkä olisi joku s&m:n muoto tai pissaleikit). No, pitää tietysti jossain vaiheessa kysyä, mitä tuo tarkoittaa, itsestäni vaan tuntuu että vielä ei ole se aika.

ap

Vierailija
11/13 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 14:48"]

9, olen huomannut, että ihan tavalliset miehet voivat kuvailla mieltymyksiään "pervoiksi". Pervo voi tarkoittaa ihan tavallisia juttuja, tyyliin että sidotaan kädet sängynpäätyyn tai että haaveillaan anaaliseksistä tai kolmannesta pyörästä. Oman kokemukseni mukaan "pervo" ei välttämättä tarkoita mitään todella pervoa (minulle sitä ehkä olisi joku s&m:n muoto tai pissaleikit). No, pitää tietysti jossain vaiheessa kysyä, mitä tuo tarkoittaa, itsestäni vaan tuntuu että vielä ei ole se aika.

ap

[/quote]

Kunhan muistat vaan, että se voi tarkoittaa periaatteessa mitä tahansa.

Vierailija
12/13 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 14:51"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 14:48"]

ap

[/quote]

Kunhan muistat vaan, että se voi tarkoittaa periaatteessa mitä tahansa.

[/quote]

Olen aikuinen nainen enkä itsekään välitä ihan sellaisesta vaniljaseksistä joten alustavasti en pidä tuota nyt ongelmana. Yhtä hyvin on varmasti parisuhteissa sellaisia miehiä, jotka ei ole koskaan saaneet suutaan auki mieltymyksistään, mieluummin otan joka tapauksessa sellaisen, joka saa suunsa auki. Se on tietysti mahdollista, että hän haluaa jotain, mitä minä en halua mutta se on sitten sen ajan murhe kun asia on tapetilla.

ap

Vierailija
13/13 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on peukuttanut peukkua alaspäin ed. kommentilleni, olisi mielenkiintoista tietää, mitä ikävää kommentissani voi nähdä, tuollainen peukku ei ihan kauheesti kerro..Hyvin outo peukutus.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä