Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6 vuotta odotin, että mies kosii. Nyt saa olla!

Vierailija
26.03.2013 |

Sanoin asiasta ja sanoin myös, että kieltävästi vastaan, jos vielä kehtaa kosia. Mies pahoitti mielensä. Vuosia olen kihloista ja häistä puhunut, ei ole suostunut. Ja nyt sitten loukkaantuu, kun minulle tuli mitta täyteen odottamista. Minun mielestä on vain kohtuutonta odotuttaa toista :( 

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 12:56"]

Avoliitossa on se ero, että joka aamu päätämme uudestaan rakastaa toisiamme tämän päivän vapaaehtoisesti , toisin kuin avioliitossa, missä ollaan vain tavan ja rahan vuoksi,

Avoliitto on oikeaa ja vapaata ja aitoa rakkautta. 

[/quote]

Valitettavastu tuo ei sitten toimikaan, jos puoliso sattuu kuolemaan. Avioliitto on kuitenkin juridinen sopimus.

Vierailija
82/86 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoliitossa on se ero, että joka aamu päätämme uudestaan rakastaa toisiamme tämän päivän vapaaehtoisesti , toisin kuin avioliitossa, missä ollaan vain tavan ja rahan vuoksi,

[/quote]

Näin minäkin sanoin ex-avokille. Tosiasia oli, että en halunnut juuri hänen kanssaan naimisiin, vaikka mukava ja kunnollinen mies olikin.

Aviomieheni kosintaan sitä vastoin vastasin ilomielin myöntävästi. Ja avoliitosta tämä eroaa mm. sikäli että olen luvannut TAHTOA rakastaa ja tehdä työtä rakkautemme eteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle avioliitto ei merkitse mitään. Lapset taas sitäkin enemmän.

Silloin kun aloimme lapsia tekemään TIESIN että tässä on mies jonka kanssa haluan elää ja kasvattaa lapsia. Siihen ei tarvittu mitään prinsessapäivää tai muutakaan seremoniaa.

Jos ero/ kuolema tulee, se tulee oli sitten avo- tai avioliitto.

Vierailija
84/86 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

AHHAHAAAA!
Tulihan se sieltä, taas kerran. Palstan Valitsemme-toisemme-joka-aamu-yhä-uudestaan-tyyppi, jonka elämä on Groundhog Daytä.

Vierailija
85/86 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 16:50"]

Mulle avioliitto ei merkitse mitään. Lapset taas sitäkin enemmän.

Silloin kun aloimme lapsia tekemään TIESIN että tässä on mies jonka kanssa haluan elää ja kasvattaa lapsia. Siihen ei tarvittu mitään prinsessapäivää tai muutakaan seremoniaa.

Jos ero/ kuolema tulee, se tulee oli sitten avo- tai avioliitto.

[/quote]

Lapset merkitsee enemmän kuin sitoutuminen mieheesi? Missä vaiheessa ajattelet lapsia, jos miehesi menehtyy ja leskeneläke ja omaisuus mennyttä? Vai onko sinulla niin isot tulot, että katto pysyy pään päällä joka tapauksessa? Lyhytnäköistä kuitata asia, että kuolema tulee liitosta huolimatta. Juu tulee mutta lastesi elämä olisi paremmin turvattuna avioliitossa, tätä on ihan turha kiistää.

Vierailija
86/86 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 22:33"]

ja jos mies kosiin, lähden välittömästi koko liitosta.

[/quote]

No onpa herkässä lähtö suhteesta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi