Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

164cm, 64kg, Kappahl 42 koon farkut liian pienet!

Vierailija
26.03.2013 |

Kokeilin ekaa kertaa Kappahlin farkkuja. Oli bootcut Mollyt kokoa 42. Fakut oli vyötärösta hirveän isot, mutta reisistä, takapuolesta ja pohkeista pienet.

Onko noi Kappahalin farkut erikoista mitoitusta?

Muita housuja mulla ei ollut aikaa kokeilla.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama ongelma, olen 169 cm/58 kg ja ei todellakaan mitkään läskireidet.  koko 38 on aivan törkeän ahdas reisistä.....  normaalisti koko on 36 ja tuumahousuissa 28-29

Vierailija
2/34 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kellehän KappAhl oikeen myy niitä farkkuja, tietääkö kukaan? siis tämän ketjun perusteella ne ei sovi suurimmalle osalle. mutta ei ole konkassa vielä tuo putiikki. menevätkö ne farkut sit myymättöminä jonnekin ruotsalaiseen outlettiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni, joka on ollut aktiiviyleisurheilija nuoruudessaan ja edelleen harrastaa kaikenlaista ja jolla on siksi kunnon peba ja reisilihakset on jo kauan aikaa päivitellyt, että euroopplaisten ketjujen housumitoitus ei kertakaikkiaan istu, ne eivät mahdu reisistä ja jos mahtuvat, vyötäröön jää kahden miehen verran tilaa. Zaran miesten housut on tehty takapuolettomille ja reisittömille eurooppalaisille kaupunkilaisille miehille, jotka eivät urheile - siis mallia laiha hipsteri. Tätä kun siis päivitteli joku tiesi kertoa, että amerikkalaiset farkkumerkit joutuvat tekemään eri versiot jenkeille ja eurooppaan - Levi's 501 klassikkomallin reiden leikkaus on jenkeissä väljempi kuin Euroopassa.

Niin että ilmeisesti Kapp Ahl on alkanut naisten housuissa noudattamaan samaa.

Vierailija
4/34 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 13:03"]

Mieheni, joka on ollut aktiiviyleisurheilija nuoruudessaan ja edelleen harrastaa kaikenlaista ja jolla on siksi kunnon peba ja reisilihakset on jo kauan aikaa päivitellyt, että euroopplaisten ketjujen housumitoitus ei kertakaikkiaan istu, ne eivät mahdu reisistä ja jos mahtuvat, vyötäröön jää kahden miehen verran tilaa. Zaran miesten housut on tehty takapuolettomille ja reisittömille eurooppalaisille kaupunkilaisille miehille, jotka eivät urheile - siis mallia laiha hipsteri. Tätä kun siis päivitteli joku tiesi kertoa, että amerikkalaiset farkkumerkit joutuvat tekemään eri versiot jenkeille ja eurooppaan - Levi's 501 klassikkomallin reiden leikkaus on jenkeissä väljempi kuin Euroopassa.

Niin että ilmeisesti Kapp Ahl on alkanut naisten housuissa noudattamaan samaa.

[/quote]

Tuttu juttu. Kiva joutua ostamaan parin kuukauden välein uusia housuja miehelle, kun ne ratkeaa reisisaumoista. Älytöntä.

Vierailija
5/34 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 12:59"]

kellehän KappAhl oikeen myy niitä farkkuja, tietääkö kukaan? siis tämän ketjun perusteella ne ei sovi suurimmalle osalle. mutta ei ole konkassa vielä tuo putiikki. menevätkö ne farkut sit myymättöminä jonnekin ruotsalaiseen outlettiin?

[/quote]

uskoisin, että nuoret tytöt ja naiset saavat sieltä hyvin housunsa, tai miksei aikuisemmatkin naiset mikäli reidet ovat todella kapeat. Olin itsekin nuorena hyvin hoikka (BMI noin 17) ja silloinhan pystyi ostamaan juuri tuollaisia todella kapeita housuja.

Vierailija
6/34 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus mullakin. Yleensä menee koko 40-42 ja kappahlissa ei menny muistaakseni 44 eikä edes 46 kunnolla! Ihan ihme mitotukset.

Vierailija
7/34 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, niin monet "hutiostos" farkut on tullut ostettua, kun on takapuolta ja reisiä siunaantunut, että kohta pitää luovuttaa. Haluaisin istuvat housut, jotka eivät lökötä takapuolen alta, ja sorrun ostamaan liian istuvat :) eli liian pienet. Koko voi olla esim. 42 mutta ovat liian pienet.

Olen istumatyössä ja housut puristavat vyötäröstä ja reisistä, niin että kiljun illalla riemusta, kun saan otettua liian pienet housut pois jalasta. Nytkin on n.90 euron stretchfarkkuja (joissa extra tilaa mahalle) vissiin kolmet kaapissa käyttämättömänä.

Siirryn kohta myös hameeseen, läski mikä läski.

T. 167 cm / 65 kg

Vierailija
8/34 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän kokonen sitten oikeasti olen. Onko jotain standardinmukaista merkkiä olemassa?Mulla nimittäin jääneet kappahlin housut kokoa 34 isoiksi. En mielestäni ole ihan niin hoikassa kunnossa kuitenkaan.

Vierailija
9/34 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelin tuossa ennen joulua, kun menin KappAhliin ja ajattelin että farkut tarttisin arkihousuiksi... Edes koko 44 ei mahtunut päälle, olen 165 cm, 65 kg ja yleensä käytän kokoa 40 housuista. Noista koko 40 ei noussut reisiäkään ylös asti.

Vierailija
10/34 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla, että muillakin on samoja ongelmia Kappahlissa. En haluaisi uskos, että olen vaan niin järjettömän läski. Terv. 168/68

Vierailija
11/34 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ne on pieniä. Olen 168/58 ja normaali housukoko on 34/36, Kappahlissa menee 38 just ja just. Ainakin pillifarkuissa, muita en ole siellä kokeillut.

Vierailija
12/34 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin! olen 164/62 ja reitevä,lyhyt jalkainen ja paksupohkeinen! Ennen käytin lindexin base mallia, nyt tykästynyt lindexin bootcut malliin. Löytyy lyhyempinä lahkeinakin :)

Vierailija
13/34 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kertaa olen sovittanut, en muista mitä kokoa. minulla on paksut reidet enkä todella halua enää mennä sinne sovituskoppiin ährystämään kun mitkään farkut ei nouse reisistä ylös. Varmaan joku koko 50 pitäisi olla enkä ole edes ylipainoinen.

Vierailija
14/34 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh. Ovat varmaan muuttaneet mitoitusta. Minulla on kaapissa muutaman vuoden vanhat KappAhlin farkut kokoa 40, kapea malli, ja ovat oikein passelit. Minäkin olen siis pyöreäreitinen, 170/65 ja 40 on ihan tavallinen housukokoni.

Vierailija
15/34 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, lohduttavaa kuulla. Olen luullut että olen megaläski, en vain itse sitä ole tajunnut kun farkuista pitäisi olla joku ihan tajuton koko vaikka painoa ei ole kuitenkaan ihan järjettömän paljon, 165/64 kg.

Vierailija
16/34 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se kropan malli vaikuttaa, mä olen 172/73 ja käytän heidän farkkujaan kokoa 42, ovat juuri passelit mulle...

Vierailija
17/34 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2013 klo 11:41"]

Näin se kropan malli vaikuttaa, mä olen 172/73 ja käytän heidän farkkujaan kokoa 42, ovat juuri passelit mulle...

[/quote]

Joo, ne ei tunnu istuvan kurvikkaalle tiimalasikropalle ainakaan... Mä olen aika hoikka, 165 cm / 53 kg, mutta erittäin kurvikas, kapea vyötärö mutta takapuolta ja reittä (ja tissejä) löytyy. Ja KappAhlin housuista menee päälle vasta koko 44 niin että nappikin mahtuu kiinni.

Vierailija
18/34 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niiden housut sovi mullekaan. Olen hoikka ja ohutjalkainen mutta koko 38 ei mahdu jaloista päälle. Käsittämättömän pillejä housuja!

Vierailija
19/34 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette tukevareitisiä.

Vierailija
20/34 |
26.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette tukevareitisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi