Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen mies on liian vanha viemään neitsyyden?

Vierailija
25.03.2013 |

Olen 21v nuori nainen ja edelleen neitsyt. Mitä mieltä olet, minkä ikäinen mies olisi jo liian vanha viemään neitsyyteni? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liian vanha jos ei tunnu pahalta eikä hävetä

Vierailija
2/4 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on taas 11cm mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis 21v. ja suhtaudut seksiin kuin johonkin strategiseen sotatoimeen. Kuules nyt, me aikuiset harrastamme seksiä siksi, että me pidämme seksistä emme sen takia, että 'pitää tehdä niin kun kaikki kaveritkin'. Toisekseen, harrastamme seksiä sen ihmisen kanssa josta pidämme ja johon luotamme ja jota arvostamme. Emme pohdi onko hän liian vanha. Ylipäänsä ajatus siitä, että seksille on jokin kaava tai säännöt jonka mukaan sitä pitää harrastaa on ajatuksena täysin sairas.

Suosittelen, että et harrasta seksiä ennen kuin sinulla on riittävästi itseluottamusta päättää mitä sinä itse haluat. Monet tuttuni, jotka ovat aloittaneet seksielämänsä nuorena, ovat kertoneet joutuneensa hyväksikäytetyiksi ja sanovat, että olisipa jäänyt väliin.

Vierailija
4/4 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai koskaan siihen ole liian vanha?

Mun vinkkini on, ettet vain hommaa ketään viemään neisyyttä, vaan hommaat miehen parisuhteeseen. Moni mies kun arvostaa neitsyyttä todella, todella korkealle, riippumatta siitä, mitä palstafeministit täällä yrittävät uskotella.

Suurin piirtein oman ikäinen mies on aina paras, ehkä maksimissaan kolme vuotta vanhempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi