Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilinen Diili, Helenan "potkut"

Vierailija
26.02.2013 |

Kyllä pisti naurattamaan se Lindgren. Hänen työ ei kestä tällaista negatiivisuutta jne.. voi luoja. Montakohan laulukeikkaa Lindgren tekee vuodessa?
Pelkkä tyhmä blondi sanon mä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se nyt vaan oli niin, että Helena ei kestänyt riitelyä eikä viihtynyt porukassa. Mitenkään ottamatta kantaa hänen uraansa.

Vierailija
2/8 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas fiksu ja ilmaisi asia hienosti. Syy oli huono fiilis riitaisassa tiimissä missä yksi määrää ja puhuu. Kaksi riitelee ja muilla ei ole sananvuoroa. Ilmaisi asian vain omalla tyylillään. Joidenkin ihmisten kanssa vaan on paha olla ja tilanne oli se että oli mahdollista lähteä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ken leikkiin lähtee se leikin kestäköön!

Vierailija
4/8 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyy toi riitely. Helena oli ihan väärässä ohjelmassa ja tajusi sen itsekin. Sanoiko yhtään mitään järkevää missään vaíheessa?

Vierailija
5/8 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätti uppoavan laivan. olen pettynyt hjallikseen, että antoi sen mennä.

Vierailija
6/8 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä täydellinen floppi jaksolle, olin ihan varma että joko Hanna tai Sedu lähtee. 

Vierailija
7/8 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lähtee tollaseen ohjelmaan niin mitäköhän se siltä odotti? mukavia tee hetkiä?? ei oo vissiin seurannu sarjaa, tai elää jossain ihan omassa maailmassaan. oli vähän ihme yhyy-meininkiä Lindgreniltä, kuulosti tekosyyltä..."en pysty laulaa jos on negatiivisuutta" lol

Vierailija
8/8 |
26.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielesta se tunsi saaneensa ohjelmasta julkisuutta sen minka halusi, eika halunnut jatkaa jos vaikka joutuu Hjalliksen haukuttavaksi ja arvosteltavaksi kun porukka pienenee. Ei silla mitaan ideoita ollut noihin projekteihin, kaveli vaan ympariinsa ja naytti kauniilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi