Meillä ei koskaan syödä hernekeittoa eikä kalapuikkoja.
Lapseni eivät pidä yhtään.Valittaa ettei maistu miltään.Niinpä en osta.Kalapuikkoja on syöty kymmenen vuotta sitten.Repikää ämmät siitä!Toiseksi armeijatutun 50-vuotis oikein majuri titteliltään tarjottiin hernerokkaa 100-vieraalle,repikää siitä!
Kommentit (10)
Et vissiin ole kovin hyvä ruuanlaittaja jos hernekeittokaan ei maistu miltään.
No niin päästään asiaan.Lopeta se halpa sanan käyttö.Itse olet halpa koiranmakkara.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 16:56"]
Et vissiin ole kovin hyvä ruuanlaittaja jos hernekeittokaan ei maistu miltään.
[/quote]
Harvinaisen samaa mieltä! Eihän kaikkien tarvitse tykätä kaikesta, mutta jos itse tehty hernekeitto ei maistu miltään, ei hyvältä eikä pahalta, on kyseessä aika huono kokki!
Nam, itse just pyysin kaveria tuomaan tänne kauas kuivattuja herneitä ja suomalaista sinappia, jotta saadaan keitetyä kunnon satsi hernaria!
Meillä syödään joskus Jalostajan hernekeittoa. Siinä taitaa olla silavaakin. Lapsetkin tykkää. Joskus syödään myös kalapuikkoja. Niistäkin lapset ja mies tykkää, mutta minä en niin paljon.
Kiva, että teillä ei tarvitse turvautua laiskan kokin ruokiin. meillä täytyy joskus.
Kymppi kasvishernari, sitä mä vedän vähintään kerta viikkoon. Hyvää on.
Mä olen aina inhonnut hernaria, ja olen syönyt useampaankin kertaan sellaisia kotona tehtyjä joita muut ovat ylistäneet taivaisiin.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 16:52"]
Toiseksi armeijatutun 50-vuotis oikein majuri titteliltään tarjottiin hernerokkaa 100-vieraalle,repikää siitä!
[/quote]
Viittiks repiä ylläolevaan suomennoksen?
Kyllä meillä tehdään. Juuri sulat in kalaa ja paneroin. Kalapuikko päivä meillä ja voisikin laittaa herneitä likoamaan taas pitkästä aikaa. Nam.
Eilen tein hernekeittoa. Siis itse. Hyvää tuli. Rupea kokkaamaan sinäkin. Kalapuikkoja emme syö mekään.
Ei meilläkään, mitäs sitten? En kyllä tuntenut sitä uutisoitavaksi asiaksi ennen kuin nyt. Että... revi siitä?