Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä asua jossain Berliinissä, Lontoossa tai vaikka Helsingissä, jos ei halua yövieraita?

Vierailija
17.03.2019 |

Kannattaisiko asua sitten siellä, missä on varaa ostaa niin iso asunto, että mahtuu vieraatkin,?

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä haluaisit lokkeilla? Oletko edes hyvännäköinen nuori nainen tai komea nuori mies? Jos et, niin maksa hotelliyösi. ITSE!

Vierailija
2/119 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Jos ei halua yövieraita, niin miksi pitäisi olla sen kokoinen asunto, että sinne mahtuvat ne vieraat, joita ei halua??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on lähteä matkalle jos ei ole varaa hotelliin? Kannattaisiko matkustaa sinne minne on varaa?

Vierailija
4/119 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka ja kaverit on Helsingissä ja silti kannattaisi ostaa iso omakotitalo Kainuusta?

Vierailija
5/119 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opiskelin Helsingissä ja Lontoossa. Ei ollut opiskelijana varaa sellaisiin lukaaleihin, mihin olisi ollut mahdollista majoittaa köyhiä kavereita.

Varsinkin Lontoossa asuminen oli hyvin kallista. Asuin kaukana keskustasta Richmondissa ja jouduin jakamaan kämpän kahden muun opiskelijan kanssa kuluja pienentääkseni.

Vierailija
6/119 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä matkustella ellei ole varaa hotelliin?

Vierailija
7/119 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin? Mitkä napit ap:lta on jäänyt ottamatta tänään?

Vierailija
8/119 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei mahdu yövieraita = Sinä et mahdu meille. Joku muu, josta pidän enemmän, mahtuu kyllä.

Vierailija
9/119 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitäs kö kämppä varaa suvun koon mukaan? Parempi jäädä maalle kartanoon että kaikki mahtuu.

Vierailija
10/119 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli. Trivago.

Vierailija
11/119 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kälykö se siellä? Hän joka haluaa majoittaa itsensä, epäsiistin miehensä ja kaksi adhd-poikaansa meille Helsinkiin aina kesälomakseen?

Vierailija
12/119 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et itse anna kenellekään mitään, mutta haluat hyödyntää muita?

Olet huono, tosi huono.

Jos tahdot matkustaa, kohtuuhintaisia hotelleja löytyy helposti esim trivagosta. Varaukset voi tehdä Visa depitillä, ei tarvi luottokorttia edes.

Vierailija
13/119 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetin ehkä sanani huonosti. Ihmettelen vain, miten suomalaisista on tullut niin itsekkäitä ja epävieraanvaraisia. Jos itse asuisin jossakin tuollaisessa kaupungissa, majoittaisin mielelläni vieraita. Jotenkin outoa, että kaikki haluavat elää niin ahtaasti, että nippanappa mahtuvat itse asuntoonsa. Ei ihme ,että tksinäiayys vaivaa monia.

Ap

Vierailija
14/119 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et itse anna kenellekään mitään, mutta haluat hyödyntää muita?

Olet huono, tosi huono.

Jos tahdot matkustaa, kohtuuhintaisia hotelleja löytyy helposti esim trivagosta. Varaukset voi tehdä Visa depitillä, ei tarvi luottokorttia edes.

Mistä sinä tiedät, kuinka paljon annan muille? En ehkä voi majoittaa ketään enkä asu sellaisessa paikassa, mutta muistan kyllä läheisiäni monella tavalla.

Vierailija
15/119 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asetin ehkä sanani huonosti. Ihmettelen vain, miten suomalaisista on tullut niin itsekkäitä ja epävieraanvaraisia. Jos itse asuisin jossakin tuollaisessa kaupungissa, majoittaisin mielelläni vieraita. Jotenkin outoa, että kaikki haluavat elää niin ahtaasti, että nippanappa mahtuvat itse asuntoonsa. Ei ihme ,että tksinäiayys vaivaa monia.

Ap

Et sinä asettanut niitä huonosti. Kyllä me tajuttiin ideasi.

Kaikki noi luettelemasi paikat on täpösen täynnä hotelleja jne joten kyllä kylään pääsee.

Vierailija
16/119 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten niin haluavat? Ne neliöt kuule maksaa, ei monilla ole varaa yhtään omaa tarvetta isompaan asuntoon.

Vierailija
17/119 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on iso talo Helsingissä, mutta ei tämä ole mikään sukulaisten ilmainen majoituspalvelu. Miehellä valtava suku Itä-Suomessa, joka pitkään kuvitteli näin.

Majoitulsen (lakanapyykki, siivous) lisäksi kuviteltiin että ruokimme ja kyyditsemme ja opastamme.

Vierailija
18/119 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ymmärsin aloituksesi täysin omituisen ajatusmaailmasi, ei tarvitse tarkentaa. Mitä on tksinäisyys johon myöhemmin viittasit, en tunne termiä.

Sinä voit pitää kotonasi majataloa jos haluat, itse en. Missä muuten asut?

Vierailija
19/119 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten niin haluavat? Ne neliöt kuule maksaa, ei monilla ole varaa yhtään omaa tarvetta isompaan asuntoon.

No jotkut asuvat esim. Lontoossa tai Helsingissä aika hyvillä alueilla pienissä asunnoissa ja käyttävät sitten asunnon kokoa tekosyynä, että eivät halua yövieraita. Mitä jos muuttaisivat hieman syrjempään, halvemmille alueille. Saisivat varmasti helposti tilaa lisää ainakin sen vierashuoneen verran, vai mitä?

Ap

Vierailija
20/119 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on talo myös Espanjassa, ollut noin 2 vuotta.

Ja sinä aikana olemme saaneet yllättävän suuren määrän matkustelevia "ystäviä".

Yhtään kyläilykutsua emme ole esittäneet😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän