Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mieshän on juoppo!

Vierailija
24.03.2013 |

Vein kevään mittaan keräämäni pullot ja tölkit: Kahdeksan rommipulloa (0,5 l) pari konjakkipulloa, yksi kossupullo. Tölkkejä viidellä eurolla, olutta ja siideriä, lonkeroa. Tölkkejä oon vienyt aiemminkin.

Mies tekee työnsä hyvin, rakentaa meille kotia. Iltaisin kuuluu tsuf. Itse en juo.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP ;)

Vierailija
2/7 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö se heti jättää? Silläkö se paranee? Erolla eroon alkoholismista?

Rakentakoon ton kodin nyt ensin loppuun ja odotellaan muutama vuosi kun lapset kasvaa niin että voivat sitten itse haluta tai olla haluamatta isän luo. Kun se nyt on äitynyt tuollaiseksi kaappijuopoksi, niin tuskin se siitä mihinkään muuttuu jos avioliitto päätyy eroon.

Mut kyllä toi ero näköjään ajatuksissa kytee. Selviäisin kyllä taloudellisesti ilman häntäkin, mutta tiiminä olemme saaneet yhdessä aivan valtavasti aikaan. Rakastan miestä, mutta ei hänestä kyllä aviomiehenä ole enää mitään iloa. Ei se osaa antaa takaisin rakkautta. ei se vstaa, kun hellittelen sitä. Osaan siis ihan hyvin elää ilman rakkautta. Tai sitä saan lapsiltani.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tyytyväinen että miehesi rakentaa teille kotia. Vähän pitää löysätä välillä.

Vierailija
4/7 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules, Ap. Kakkonen täällä. Mun kommentissa oli silmäisku perässä. Tietenkään sitä ei pidä jättää. Miehelläsi on raskasta, kun tekee työnsä ja rakentaa teille taloa. Joten relaa, ei kuulosta kamalalta tuo alkoholin määrä. Ehkä siinä on mukana sellaisiakin pulloja, jotka hän on nauttinut kavereiden kanssa, jos heitä on työmaalla käynyt. Tai kavereiden pulloja. Relax ;)

Vierailija
5/7 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta kavereiden pulloja ei ole. En mä tiedä, mutta en ole kyllä täysin tyytyväinenkään tilanteeseen. Ollaan oltu naimisissa kymmenen vuotta, tykkään tostoá miehestä aivan valtavasti. Mutta sit mietin, että onko oikein että lapset kasvavat siihen että isä juo. Lapset ovat poikia.

Tänään ärsyttää aika vakavissaan.

ap.

Vierailija
6/7 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on juoppo ja saa ilmeisesti kaiken tyydytyksen pulloistaan. Meillä vähän sama juttu. Viikonloppuviinat pitää saada ja menee perheen yhteisen tekemisen edelle.

Vierailija
7/7 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo paljolta kuulosta. 1 perjantaipullo / viikko + kaljoja janoon. Ihan normaalia suomalaiselle miehelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi