Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Raju väite - "Miesten pitäisi olla supersankareita, että naiset kelpuuttavat"

Vierailija
17.03.2019 |

IS uutisoi taas "Tuskailua deittimarkkinoilla " sekä naisen että miehen perskeptiiveistä:

”Olen 26-vuotias mies enkä ole ikinä seurustellut – mieluummin olisin työtön ja vähävarainen kuin yksin”

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006026967.html

Onko tämän jutun sisältö sitä todellisuutta nyky deittimarkkinoilla? Onko vaikeaa synnyttää hyviä parisuhteita tavisten kesken, kun jokainen nainen haaveilee siitä Crazy Rich Asians -elokuvan kaltaisesta miehestä joka löytyy somesta jokaiselle tavis naiselle?

Miksi tyytyä kehenkään, kun odotetaan tällaista miestä. Onko IS väittämä otsikossa totta?

Kommentit (464)

Vierailija
181/464 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveää sontaa. Kaikki tuntemani varatut heteronaiset – ja heitä on paljon – seurustelevat AIVAN TAVALLISTEN miesten kanssa, niin minäkin teen.

Palstan logiikkaan kuuluu, että tässä kohtaa palstamiehet - siis ne, jotka eivät ole saaneet ketään - tokaisevat, että "niin kun rahkeesi eivät ole riittäneet parempaan". Kerroin täällä kerran, että oma puolisoni oli työkyvyttömyyseläkkeellä, kun tutustuimme (ei siis kirurgilentäjä). Sain kuulla olevani naisena niin huono, että olen joutunut tyytymään häneen.

Palstamies olisi tyytyväinen vasta jos jannihussi, joka voisi saada leukalentäjän, valitsisikin hänet. Muita he eivät itse huoli ja nainen, joka huolisi heidät, on liian huono heidän asteikollaan.

Voi apua, olen saanut ihan saman vastauksen kun olen kertonut mieheni olleen työkyvyttömyyseläkkeellä meidän tavatessa :D

Vierailija
182/464 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme että "naisen" saaminen on vaikeaa ja se onnistuu vain miljonäärijääkiekkoilijalta kun nainen = jumalattoman kaunis malli.

Niinpä, tuo noiden ulina on ihan loogista, jos tajuaa tuon.

Juuri tuon tasoiset naiset hankkii sen rikkaan urheilijan, kun niiden pitäisi valita jonnerumilus suomesta.

Tavallisia naisia ei ole olemassa noille, kaikki naisiin viittavaa viittaa tuon tasoisiin naisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/464 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kertonut tän tällä palstalla ennenkin, mut oli vaan niin kuvaava esimerkki.

Olin miehen ja hänen kaverin kanssa baarissa. Kaveri on ihan perusmukava, ok-näköinen töissäkäyvä sinkkumies, haluaa perheen, ei alkoholisti tai muuta.

Valitti usein minulle, miten ei löydä naista ja vähän itsekkin olin ihmetellyt, että kai nyt tuommoinen jokun naisen luulisi löytävän jos vähän yrittää.

Baarissa sitten selvisi syy: bongasi koko baarin selkeästi kauneimman, n. 19v kaksikon, joista yritti iskeä (tanssimalla setämäisesti ympärillä) sitä kauniimpaa. Kun ei lämmennyt, valitti taas, miten ei kelpaa kenellekkään.

Ehdotin, että voisi yrittää tavata naisia vaikka harrastuksissa tai yhdistystoiminnassa jne (piilovinkkinä ehkä että ikäisiään voisi nämä perhehommatkin kiinnostaa, eikä teinibilettäjiä). Kuulemma ei ole hänen tyyppisiään naisia sellaisissa, tylsiä ovat.

Että näin. Tämä avasi kyllä omat silmäni sille, miksei ketään löydy.

Vierailija
184/464 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mut järkättiin deiteille tämmösen ”mä en kelpaa kenellekkään” miehen kanssa. mielestäni treffit meni ihan ok, mutta miehestä en kuullut mitään sen jälkeen. on kiva olla huonompi kuin ei-ketään. ihan perusnainen olen, hyvä hygienia, ei ylipainoa, puhevikaa tai pahaa asennetta. mutta ilmeisesti tämä kaveri itkee edelleen kun ei baareissa kelpaa kenellekään, eli sille kauniille kymmenykselle naisia...

Niin, siis tuo itku naisista tarkoittaa AINA, alle 20v naisia, jotka on tasoltaan noin 9-10 ulkonäöllisesti.

Koko tämä vinkukonsertti helpottaisi, jos kaikki tajuaisivat ettei ole kyse NAISISTA, vaan siitä alle promillesta, jota kaikki miehet haluaa.

Siitä promillesta vingutaan ja uhriudutaan, niiden pitää kelpuuttaa rumat ja vanhat miehet, ei sinänsä naisista.

Tiedät varsin hyvin, ettei tuo pidä paikkaansa.

Miesten kirjavasta naismausta on kirjoitettu runsaasti täällä av-palstallakin. 

Kyllä. Jos otetaan 10 miestä, saadaan 10 erilaista kuvausta ihannenaisesta. 

Totta. Yksi haluaa pullukan gootin, toinen fitness-naisen, kolmas marilynin, neljäs rastapäähipin, viides jakkupukukylterin, kuudes matikkanörtin jne.

Eri

Juu, kauniissa puheissa. Baarissa kaikki miehet pyörii sen kauneimman 20 prossan kimpussa. Terveisin matikkanörtti.

Vierailija
185/464 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mut järkättiin deiteille tämmösen ”mä en kelpaa kenellekkään” miehen kanssa. mielestäni treffit meni ihan ok, mutta miehestä en kuullut mitään sen jälkeen. on kiva olla huonompi kuin ei-ketään. ihan perusnainen olen, hyvä hygienia, ei ylipainoa, puhevikaa tai pahaa asennetta. mutta ilmeisesti tämä kaveri itkee edelleen kun ei baareissa kelpaa kenellekään, eli sille kauniille kymmenykselle naisia...

Niin, siis tuo itku naisista tarkoittaa AINA, alle 20v naisia, jotka on tasoltaan noin 9-10 ulkonäöllisesti.

Koko tämä vinkukonsertti helpottaisi, jos kaikki tajuaisivat ettei ole kyse NAISISTA, vaan siitä alle promillesta, jota kaikki miehet haluaa.

Siitä promillesta vingutaan ja uhriudutaan, niiden pitää kelpuuttaa rumat ja vanhat miehet, ei sinänsä naisista.

jep ja ”luonnollinen normaali naapurintyttö” = natalie portman ilman meikkiä. ”emmää paljoa pyydä vaa semmosta luonnollista naapurintyttöä”.

sitten kun saapuu paikalle ohuine hiirenhäntähiuksineen, vähän kaukana toisistaan olevien silmien ja meikittömän olemuksen kanssa kun atooppinen iho ei kestä - niin saa kuulla et odotti jotain muuta. ok

Viimeksi olin treffeillä lievästi ylipainoisen ja akneihoisen naisen kanssa. Olisin halunnut toisille treffeille, mutta nainen koki mut kaverillisena ja ei kuulemma ollut kipinää. Mielestäni ihan tavallisen näköinen nainen eikä mikään instamalli. Kaikenlaista kipinää ja perhosia pitäisi olla, että pääsee jatkoon

ohis

ohis

tavallisillakin ihmisillä on oikeus hakea

parisuhdetta ihmisten kanssa, jotka tuovat jotain hyvää fiilistä siitä että ko.ihmisen kanssa saa parisuhteen. Ei kaverisuhdetta. Et sinäkään varmaan innostu ihan joka naisesta (vaikka joku mummo) ja olisi hänen kanssaan vaan koska hän haluaa.

olen tavis ja olen taviksen kanssa. meillä on kipinää koska se on se, joka pitää meidät yhdessä. ei se, että ”no sä oot mies ja mä oon nainen, juodaanko yhessä kahvia joka aamu seuraavat 40 vuotta vaikka olet yhtä kiinnostava kuin patakinnas” ”ok”

naisella parisuhde kaventaa elämää joten miehen pitää olla tarpeeksi kiva, että jaksaa alkaa siivota kotia, tehdä ruokaa, romuttaa kroppa lasten vuoksi, hoitaa ne jne jotta siihen ryhtyy.

mies saa parisuhteesta rytmiä, seksiä, terveyttä ja palvelua. toki teille kelpaakin vaikka kuka

Vierailija
186/464 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Supersankari tai superluuseri. Keskitason pertti perusinsinööri jää yksin

Miehet jotka istuvat kotona jäävät yksin. Ennen käytiin baareissa ja osallistuttiin opiskelijabileisiin.

Pertti Perusinsinööri löysi opiskelijabileissä Saara Sairaanhoitajan. Ei kukaan nainen tule hakemaan miestä hänen kotoaan. Osalla miehistä on myös utopinen näkemys parisuhteesta koska miehen vanhempien parisuhde oli vaimo hoitaa kaikki kotityöt asenne.

Silloin saarasairaanhoitajilla ei ollut tinderiä, josta löysi komistuksia vaikka samaksi illaksi. Ei nykyään enää ole insinööriopiskelijoiden ja hoitajien yhteisiä bileitä. Yritettiin järkätä, mutta hoitajat eivät innostuneet

Tämä on jännä juttu. Täällä aina väitetään, että vain pieni prosenttiosuus miehistä on sitä "tasoa" joka naisille kelpaa, mutta samalla väitetään, että Tinder on täynnä komistuksia naisille.

No, eipä näissä tiettyjen miesten jutuissa muutenkaan mitään logiikkaa ole.

Kerro ihmeessä vaihtoehtoinen syy sille, että sairaanhoitajat eivät enää halua bilettää insinöörien kanssa ja yökerhoilla menee yleisesti huonommin. Ei tuossa ole mitään ristiriitaa. Tinderissä on varmasti enemmän komistuksia kuin insinöörien bileissä

En minä huomioinut mitään insinöörien bileistä, vaan siitä ristiriidasta, että välillä väitetään naisille kelpaavan vain pieni joukko miehiä ja heti perään, että kaikille naisille on Tinder täynnä komistuksia vaikka samaksi illaksi.

Näitä kelpaavia miehiä on siis huomattavasti enemmän tai sitten sillä pienellä prosenttiosuudella on tosi kiireisiä iltoja.

Kotona istutaan, kun ei ole rahaa baariin ja taksiin.

Vierailija
187/464 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Yksi haluaa pullukan gootin, toinen fitness-naisen, kolmas marilynin, neljäs rastapäähipin, viides jakkupukukylterin, kuudes matikkanörtin jne.

Eri

Tämä menee näin, yksi haluaa kauniin pullukan gootin, yksi haluaa kauniin fitnessnaisen, yksi haluaa kauniin hipin, yksi haluaa kauniin nörtin.

Mielellään tosiaan myös alle 20v.

Vierailija
188/464 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan totta, olen huomannut että miehiä hivelevät ihan erityyliset naiset; seksikäs hoitsu, seksikäs sihteeri, seksikäs koulutyttö, seksikäs puuma, seksikäs opettaja...

Vierailija
189/464 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä kuvaa on miehet jakaneet usein tälläkin palstalla meikittömästä "tavisnaisesta", eli tästä lähdetään, tämä on miesten mielestä tavallinen, meikitön naapurintyttö, johon niillä on mahdollisuudet-

https://www.salonsuccessacademy.com/wp-content/uploads/2018/04/iStock-8…

Jokainen nainen tietysti näkee, että photari on laulanut ja meikkiä on ehkä kaksi kiloa.

Ei helkutti, oikeasti?!?! Kuvassahan on huippumalli! Palstamiehet, tuollaisiako yritätte kun puhutte tavallisista naisista? 😮

Vierailija
190/464 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Juu, kauniissa puheissa. Baarissa kaikki miehet pyörii sen kauneimman 20 prossan kimpussa. Terveisin matikkanörtti.

Juu ehkä siellä pintaliitopaikassa. Tässä on semmoinen harha, että bimbonaisia haluavat miehet ovat niitä, jotka muutenkin lähestyvät useammin. Moni (kuten minä) haluaisi matikkanörttinaisen, mutta eivät uskalla lähestyä

Vierailija
191/464 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet jotka istuvat kotona jäävät yksin. Ennen käytiin baareissa ja osallistuttiin opiskelijabileisiin.

Pertti Perusinsinööri löysi opiskelijabileissä Saara Sairaanhoitajan. Ei kukaan nainen tule hakemaan miestä hänen kotoaan. Osalla miehistä on myös utopinen näkemys parisuhteesta koska miehen vanhempien parisuhde oli vaimo hoitaa kaikki kotityöt asenne.

No meillä mutsi ajoi äijän ja lapset kartanolle lauantaisin, koska halusi siivota ja kokata rauhassa.

Vierailija
192/464 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä tietysti asettaa standardit naurettavan korkealle, mutta valittaminen siitä on jotenkin älytöntä. Itseppä sen valinnan on tehnyt.

Jos itse haluaisin 10 vuotta nuoremman, hienosta suomenruotsalaisesta suvusta tulevan sivutyönään mallina työskentelevän perijä-kirurgin, niin ei kai siinä, saahan sitä toivoa. Mutta turha haukkua kaikkia miehiä nirsoiksi sen perusteella, jos tälläinen huksi ei tulekaan minua kotoa hakemaan.

Vierailija
193/464 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lopettaa tuskailu ja valita MGTOW!

Vierailija
194/464 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Juu ehkä siellä pintaliitopaikassa. Tässä on semmoinen harha, että bimbonaisia haluavat miehet ovat niitä, jotka muutenkin lähestyvät useammin. Moni (kuten minä) haluaisi matikkanörttinaisen, mutta eivät uskalla lähestyä

Matikkanörttina minulla on se kokemus että meet ensin pokkaamaan lammasmaisesti sille bimbolle, saat siltä pakit, menetät mun kunnioituksen ja saat pakit myös minulta jos aikanaan tuut juttelemaan.

Vierailija
195/464 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Missä baareissa näin tapahtuu? Niissä baareissa missä mä käyn, niin ylivoimainen enemmistö miehistä ei kyllä liehittele ketään tuntemattomia naisia, ei ainakaan niitä baarin kauneimpia. Yleensä viettävät aikaa ja juovat omissa porukoissaan.

Vierailija
196/464 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meillä mutsi ajoi äijän ja lapset kartanolle lauantaisin, koska halusi siivota ja kokata rauhassa.

Niin? Tiesi vuosien kokemuksella että hän ne joutuu kuitenkin tekemään niin Saipahan tehdä ilman häiriöitä ja joku kuu hoiti sentään lapset sen aikaa.

Vierailija
197/464 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan tavismies. Ollut jo 15v. Ei tee suuria sankaritekoja, kunhan hoitaa lapsia ja tätä kotia yhdessä mun kanssa. Itse olen ihan tavisnainen ja väitän, että suurin osa meistä naisista on ihan samanlaisia kuin minä ja suurimmalla osalla on ihan tavismies rinnallaan. Eikä me tavisnaiset mitään muuta ole koskaan etsittykään. Meillä on jalat maassa ja tiedämme, että sankarimiehiä ei pahemmin ole ja jos on niin ei ne meistä tavisnaisista kiinnostu.

Osalla miehistä tuo uhriutuminen on vaan mennyt ihan överiksi. Sen sijaan että katottais peiliin syytetään kaikkia muita omista epäonnistumisistaan. Tavisnainen ei ole heille kelvannut, missit taas ei heitä huoli. Naisten vika. Naiset on niin nirsoja. Jep jep.

Unohdetaan tuo miesten haukkuminen viestistäsi ja keskitytään olennaiseen - "ollut jo 15 vuotta". Sulla ei ole edes kokemusta Tinder-ajasta ja siitä, miten se on muuttanut naisten miehiin kohdistuvia vaatimuksia. Tuosta IS:n artikkelista: "Eipä ole hyvää miestä vastaan tullut, minkä takia olen ollut elämäni 23 vuotta sinkku ja tulen varmaan jatkossa olemaankin, kirjoittaa puolestaan nimimerkki Ikisinkku." Tätä se todellisuus on.

Vierailija
198/464 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi olla supersankari, esim jos olet rikollinen niin takuuvarmasti naisia riittää.Tai esim narkkari, monikohan huumeriippuvainen kärsii naisen puutteesta? Veikkaan että on harvassa

Tiedän että provo mutta vastaan silti :D mieluummin itse ainakin elän naisettomana kuin alkaisin rötöstelemään, rappioitumaan tai tuhlaamaan lyhyttä elämääni kiven sisässä, vain siksi että olisin kiinnostavampi naisten silmissä :D

Tämä. Tästä ottakaa mallia.

Vierailija
199/464 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi olla supersankari, esim jos olet rikollinen niin takuuvarmasti naisia riittää.Tai esim narkkari, monikohan huumeriippuvainen kärsii naisen puutteesta? Veikkaan että on harvassa

Tiedän että provo mutta vastaan silti :D mieluummin itse ainakin elän naisettomana kuin alkaisin rötöstelemään, rappioitumaan tai tuhlaamaan lyhyttä elämääni kiven sisässä, vain siksi että olisin kiinnostavampi naisten silmissä :D

Tämä. Tästä ottakaa mallia.

Oikeastiko sun realiteettien testaus ei hälytä kun väitetään että kaikki naiset seurustelee linnakundien tai rötöstelijöiden tai rappiolla olevien kanssa?

Vierailija
200/464 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jep ja ”luonnollinen normaali naapurintyttö” = natalie portman ilman meikkiä. ”emmää paljoa pyydä vaa semmosta luonnollista naapurintyttöä”.

sitten kun saapuu paikalle ohuine hiirenhäntähiuksineen, vähän kaukana toisistaan olevien silmien ja meikittömän olemuksen kanssa kun atooppinen iho ei kestä - niin saa kuulla et odotti jotain muuta. ok

Viimeksi olin treffeillä lievästi ylipainoisen ja akneihoisen naisen kanssa. Olisin halunnut toisille treffeille, mutta nainen koki mut kaverillisena ja ei kuulemma ollut kipinää. Mielestäni ihan tavallisen näköinen nainen eikä mikään instamalli. Kaikenlaista kipinää ja perhosia pitäisi olla, että pääsee jatkoon

ohis

ohis

Joo, ehkä näissä tapauksissa pitäisi antaa toinenkin mahdollisuus ja nähdä useamman kerran, ennen kuin annetaan lähtöpassit. Suhde voi olla aluksi kaverillinen, mutta muuttua myöhemmin rakkaussuhteeksi. 

Ehkä monet luulee, että heti täytyy tuntua siltä, että tämä se nyt on ja jos ei tunnu jätetään leikki siihen. 

Harvemmin se vieras ihminen heti nappaa, mutta kun tutustuu, voi mielenkiinto herätä.

Ehkäpä tässäkin tapauksessa  nainen toimi turhan hätäisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan