Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka kerta ei onnistunut

Vierailija
17.03.2019 |

Olin eilen ihan kivan tyypin kanssa ja kaikki meni jopa aika hyvin. Ajattelin voittaneeni jo niin monta pelkoa ja ujostusta asiaan liittyen. Ja sitten lopulta, se ei onnistunutkaan (lue: se ei mennyt sinne). Jäi ihan kauhean nolo ja huono olo koko jutusta - varmaan molemmille. Nyt en tiedä, uskallanko enää yrittää uudestaan kenenkään kanssa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuohon nyt maailma kaadu. Aina voi yrittää uudelleen. Liukuvoidetta vaan käyttöön niin hyvä tulee.

Vierailija
2/9 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän täytyy yhdessä nauraa tuolle, niin seuraava onnistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi vaatia lääkäriapua että menee eli immenkalvossa on rakenteellinen vika eikä anna periksi tms. Eli koko mesta voi olla ummessa tai ties mitä. 

4/9 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin eilen ihan kivan tyypin kanssa ja kaikki meni jopa aika hyvin. Ajattelin voittaneeni jo niin monta pelkoa ja ujostusta asiaan liittyen. Ja sitten lopulta, se ei onnistunutkaan (lue: se ei mennyt sinne). Jäi ihan kauhean nolo ja huono olo koko jutusta - varmaan molemmille. Nyt en tiedä, uskallanko enää yrittää uudestaan kenenkään kanssa.

Jännitys kun pois niin hyvin se menee, itsellä oli edellisen suhteen aluksi että jännitin todella paljon (+ työ stressi) niin ei meinannut oikein kummallakaan onnistua.

Kummallisesti kun jännitys pois ja vähän harjottelua niin olikin jo ihan eri juttu.

Vierailija
5/9 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ensimmäisellä kerralla sisään saanut kerrostalon kellarissa. Tokihan se syy minulle sitten myöhemmin on selvinnyt, mutta silloin tuntui, että maailma kaatuisi päälle. Esileikeistä ei ollut tietoakaan, eikä yhtään helpottanut se, että minulla oli nuoresta iästä huolimatta kalu kasvanut jo aikuisiin mittoihin 14 vuotiaana. Kaikilla kavereilla oli vielä ns. poikapippelit ja niitä tämä daami oli aiemmin ainoastaan sisäänsä saanut, ei siis ollut edes neitsyt. Kyllähän sitä sitten jälkeenpäin sai kuulla, että olen hevoskulli jne.

Ikävää omalla kohdallani oli se, että tämä tyttö kertoi jokaikiselle kaverilleen, että en saanut sisään, joten kaikkihan sen sitten tiesi.

Oletko nyt sitten tyttö vai poika, no, sama se. Mutta mitään noloa tuossa ei ole ja usko pois, tulet onnistumaan tuossakin asiassa vielä lukemattomia kertoja ja sitten se on vain entistäkin ihanampaa. 

Vierailija
6/9 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti? Voi elämä....ajatus lääkäriin menemisestä tämän takia tuntuu ihan järkyttävän nololta. Ja mitä ne sitten tekevät asialle? Vielä kauhistuttavampaa. Ehkä ainoa vaihtoehto on katsella jotain luostaripaikkoja...

Vierailija
7/9 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mennyt? Hiipuiko erektio? Ihan normaalia, jos jännittää/on suorituspaineita tai yrittää kovasti tehdä vaikutuksen. Menee ohi, kun pystyy rentoutumaan/suhteen edetessä.

Vierailija
8/9 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

immenkalvoa voi laajentaa vaikka ruuvimeisselillä aluksi taikka täytekynä, haarukka mikä vaan on lähistöllä

jos on vaikea tapaus niin rautakanki auttaa

Vierailija
9/9 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalla se onnistuu niin, että siitä jäisi jälkipolville kerrottavaa. Surkeita tuherrusta se on suurimmallaosalla, ja sisäänujutuskin voi jäädä selvästi puolinaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi