Oletko mies, joka pihtaa? Kerro miksi pihtaat?
Ahdistaa, itkettää, masentaa tämä miehen pihtaaminen.
Itse olen aina ollut hyvinkin seksuaalinen ja mielelläni harrastaisin seksiä usemman kerran viikossa, mutta ei. Mies tuntuu unohtaneen seksin kokonaan.
Välillä saattaa mennä viikkoja, muutama kuukausikin, ettei tapahdu mitään. Läheisyyttä on, suukkoja, haleja, mutta ei seksiä. Tuntuu, että kuihdun, menen hukkaan ja koko naiseus katoaa ja hiipuu.
Miehellä oli jossain vaiheessa ongelmia erektion kanssa ja liian nopean siemensyöksyn ja kai sitten kehitteli niistä itselleen jotain paineita. Miehen puolelta seksi on oikeastaan aina ollut hyvin itsekästä, omien tarpeiden tyydyttämistä. Joskus olen ajatellut, että onko mies pohjimmiltaan oikeasti homo? Se olisi ehkä jopa helpottava tieto, koska oma itsetunto alkaa tässä samalla rapistua, kun en saa omalta mieheltäni sellaista huomiota ja seksiä, mitä haluaisin ja kaipaan.
Tiedän, että olen monien muiden miesten silmissä kiinnostava ja silmää miellyttävä, mutta kotona on niin hiljaista makuuhuoneessa, etten enää tiedä mitä teen. Tuntuisi niin väärältä edes harkita avioeroa pelkän seksin puutteen tai lähinnä miehen pihtaamisen vuoksi.
Kommentit (265)
Vierailija kirjoitti:
Tottahan jälkikäteen tuntuu kauhealta että miehellä on mennyt meilläkin varmaan 10 vuotta etten ole ollut huumassa, vain pakolliset avioseksit. Mut mitä tässä on tuotu esiin, kärsiihän nainenkin tilanteesta. Jää vaille hyvää seksiä ja kaipaamaansa läheisyyttä. Mut mitä itse muistelen pahinta 10 vuotta.. seksiä joo, orkkuja joo, mut himoa ei. Koska se jäätävä väsymys ja kroppa huutaa unta että sen JÄLKIKASVUN hoidettua. Lisäksi unettomuus niin kierre valmis. Ehkä tässä on se myötä -ja vastamäki... Palkinto odottaa jos kaikki menee hyvin :)
Ja samanlainen myötä ja vastamäki on silloin kun se mies ei haluakaan vaikka nainen on himosta sekaisin. Palkinto odottaa myöhemmin, jos kaikki menee hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varsinaisesti pihtaa, suostun kyllä seksiin, jos vaimo sitä ehdottaa. En vain enää tee aloitteita.
Ja kun syitä kerran kyseltiin, niin hyvin sama tarina kuin monella muulla.
Vaimon vuosikausia jatkunut pihtaus jätti jälkensä. Oikeastiko te naiset luulette, että voitte vuosia toistensa perään torjua miehen aloitteet ja kieltäytyä seksistä milloin mistäkin syystä, tyrkkiä miestä poispäin ja läpsiä käsille huutaen: "ei nyt, en halua, älä nyt", vaikka mies tulee vaan halaamaan.
Ajatteletteko te tosiaan, että voitte sitten yhtäkkiä nelikymppisenä herätä jostain unesta ja huomata, että "Hei, muahan haluttaa" ja sitten vielä olettaa, ettei teidän vuosikausien torjuntanne ole jättänyt mitään arpia sen miehrn sieluun?
Oletatteko aivan oikeasti, että se mies on muna pystyssä odottanut vaikka sen kymmenen vuotta ja kestänyt ilman mitään traumoja sen vähäisen velvollisuusseksin, mitä on silloin tällöin innottomasti sattunut saamaan?
Ja oletteko ihan tosissanne sitä mieltä, että vuosikausien kuivan kauden ja torjumisen jälkeen mies ei ole oman mielenterveytensä takia joutunut joko sammuttamaan omaa seksuaalisuuttaan tai menettänyt suurinta osaa seksuaalisesta itsetunnostaan miettien päivästä toiseen "miksi en kelpaa?"Tämänkaltaisessa tilanteessa en itse enää halua enkä uskalla tehdä aloitteita. Tehköön vaimo, jos haluaa. Minä jo aikani yritin ja sain vain siipeeni.
Liian surullista luettavaa..
Ja niin typerää lisäksi.
Minkä suhteen typerää?
No pihtaaminen pihtaamisen vuoksi, ja kostaminen vailla tajua miksi toinen ei ole halunnut. Nainen jää lopulta aina nautinnossa kuitenkin kakkoseksi. Aina. Paitsi minä.
En tuossa mielestäni sanonut pihtaavani pihtaamisen vuoksi. En vain tee aloitteita. Minusta jotenkin tuntuu, että naiset vain eivät itse tajua.
Minä tajuan kyllä, että siihen voi olla syynsä, miksi vaimo ei ole vuosiin halunnut.
Mutta väitän ihan jo näiden tänäänkin tulleiden kommenttien perusteella, että naiset jättävät itse täysin huomiotta, että vaikka siihen pihtaamisen olisi maailman paras syy ja vaikka kaikki sen ymmärtäisivät - - > sillä on silti VAIKUTUS miehen seksuaalisuuteen ja itsetuntoon.
Siinä voi sitten käydä niin, ettei mies enää innostukaan samalla tavalla kuin aiemmin. Ja aina ei ole edes kyse kostamisesta.Vähän jopa ärsyttää, että näköjään naiset ajattelevat, että heillä on oikeus olla haluttomia vuosikausia, mutta kun tilanne kääntyy toisinpäin, onkin asiaa yhtäkkiä mahdotonta hyväksyä.
Ja just tuo että on eri aikakaudet..kun lapset pieniä. Ei se miehen kalua sitä tajua, se elää yhä kuten ennenkin. Mutta, nainen synnyttänyt,,voi olla alapää kipeä, voi olla ettei saa seksiä jota haluaisi, ennenkaikkea Kuka haluaa seksiä jossa saa vain olla tyhjennysämpäri? Tajuatteko ollenkaan miehet! Ja sitten vielä kostetaan ... ei ole ihan tasan painot kupissa. Mutta ymmärrän siltikin miestä. Milloin täällä joku mies sanoo ymmärtävänäs naista? Kostoa vaan, ja sitä ikuista " ei tarvitse klitorista räpeltää". huoh.
Varmaan helpottaisi ymmärtämistä jos nainen joskus selittäisi omia tuntemuksiaan. Kyllä minäkin ymmärsin asian lopulta. Mutta silloinkin vain tarpeeksi keskustelupalstoja luettuani ja naispuolisille kavereille juteltuani. Se vaan oli jo myöhäistä itsetuntoni ja seksuaalisuuteni kannalta. Kun olin kymmenen vuotta saanut kokea olevani luotaantyöntävä ja halujeni olevan iljettäviä/vääriä, niin en enää uskaltanut tehdä aloitetta kuin todella todella harvoin kun kaikki kuusta lähtien oli oikeassa asennossa. En kuitenkaan pihdannut. Olisin riemumielin ryhtynyt seksiin, jos vaimoni olisi aloitteen tehnyt. Vaan eipä tehnyt. Hän kun ei ymmärtänyt tuntemuksiani vaikka yritin niitä selittää. Sen sijaan petti seksin "puutteen" vuoksi.
Aika surullinen elämäntarina..tsemppiä sulle!
Kiitos. Surullistahan tämä on, mutta ei mitenkään harvinaista.
Onneksi mun mies ei ole tommonen valittaja, vähän itsetuntoa kehiin hei.
Hmm.. siis pikkulapsiaikaan kun ei saa seksiä kokoajan niin se on vain koska nainen on hankala? Eikö mies voi venyä koska NE YHTEISET PIKKULAPSET. ai niin, koska muna. tätä ei sitten koskaan muista.
Vierailija kirjoitti:
Päin persiötä menee miesten ajatukset. Pitäkää tunkkinne.
Miehiltä kysytään jotakin > vastaus ei miellytä > haukutaan.
Kas näin toimii suomalainen nainen!
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. siis pikkulapsiaikaan kun ei saa seksiä kokoajan niin se on vain koska nainen on hankala? Eikö mies voi venyä koska NE YHTEISET PIKKULAPSET. ai niin, koska muna. tätä ei sitten koskaan muista.
Miten niin miehet eivät venyisi tässä asiassa?
Iso osa miesten haluttomuudesta johtuu juuri siitä, että moni tukahduttaa libidonsa.
Raskausajan lopulla: "Ei nyt tunnu hyvältä, en voi, sopiiko sit kun lapsi on syntynyt?"
Lapsen synnyttyä: "Ai, nyt sattuu, vauva valvottaa, en voi, sopiiko sit kun lapsi on vierotettu?"
Rintaruokinnan jälkeen: "Voi ei, tämä kaikki on väsyttänyt minut totaalisesti, lapsi ja hormonit valvottaa, sopiiko sit kun lapsi menee hoitoon?"
Lapsen mentyä hoitoon: "Voi kuule, työpäivät väsyttävät, lapsi roikkuu edelleen minussa, katsotaanko sitten kun lapsi on koulussa?"
Lapsen mentyä kouluun: "Voi ei, lapsen Wilma-viestit, metatyöt ja raskaat ajat työelämässä painavat, katsotaanko sitten, kun lapsi on isompi, ja voi viettää enemmän aikaa yksin?"
Vaimo täyttää 40 vuotta: "Hei kuule, nyt minusta alkaa tuntua siltä, että voisin haluta seksiä. Haluaisitko joskus viikonloppuna ovulaation aikaan järjestää minulle romanttisen illan, niin tykkäisin tosi paljon, ja jotain kivaa voisi olla luvassa, kun tullaan ravintolasta kotiin".
Mies: "En. Et halunnut minua 15 vuoteen, joten en voinut tehdä muuta kuin tyytyä osaani. Nyt itsetuntoni on romuna, en pysty tekemään aloitteita, en koe itseäni enää mieheksi"
Nainen: "HALUAN AVOIMEN SUHTEEN!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin miehet eivät venyisi tässä asiassa?
Iso osa miesten haluttomuudesta johtuu juuri siitä, että moni tukahduttaa libidonsa.
Raskausajan lopulla: "Ei nyt tunnu hyvältä, en voi, sopiiko sit kun lapsi on syntynyt?"
Lapsen synnyttyä: "Ai, nyt sattuu, vauva valvottaa, en voi, sopiiko sit kun lapsi on vierotettu?"
Rintaruokinnan jälkeen: "Voi ei, tämä kaikki on väsyttänyt minut totaalisesti, lapsi ja hormonit valvottaa, sopiiko sit kun lapsi menee hoitoon?"
Lapsen mentyä hoitoon: "Voi kuule, työpäivät väsyttävät, lapsi roikkuu edelleen minussa, katsotaanko sitten kun lapsi on koulussa?"
Lapsen mentyä kouluun: "Voi ei, lapsen Wilma-viestit, metatyöt ja raskaat ajat työelämässä painavat, katsotaanko sitten, kun lapsi on isompi, ja voi viettää enemmän aikaa yksin?"
Vaimo täyttää 40 vuotta: "Hei kuule, nyt minusta alkaa tuntua siltä, että voisin haluta seksiä. Haluaisitko joskus viikonloppuna ovulaation aikaan järjestää minulle romanttisen illan, niin tykkäisin tosi paljon, ja jotain kivaa voisi olla luvassa, kun tullaan ravintolasta kotiin".
Mies: "En. Et halunnut minua 15 vuoteen, joten en voinut tehdä muuta kuin tyytyä osaani. Nyt itsetuntoni on romuna, en pysty tekemään aloitteita, en koe itseäni enää mieheksi"
Nainen: "HALUAN AVOIMEN SUHTEEN!"
Näinhän se monesti menee. Ja sitten sanotaan, että miehet ajattelee alapäällään eikä ollenkaan huomioi toisen tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mun mies ei ole tommonen valittaja, vähän itsetuntoa kehiin hei.
Sun mies on puutteessa ja tossun alla. Luovuttanut jo ja odottaa sopivaa hetkeä, milloin vaihtaa parempaan.
Voi teitä miehiä,. onneksi naisena voin aina hankkia rakastajan. siinähän kostatte siis LOL. Huomaatteko, ette voita mitään.
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä miehiä,. onneksi naisena voin aina hankkia rakastajan. siinähän kostatte siis LOL. Huomaatteko, ette voita mitään.
Ja mies voi aina hankkia rakastajattaren. Eli mikä tässä nyt oli pointti? Jos asiat menevät tuohon pisteeseen, niin eihän tuossa nyt mitään syytä edes olisi olla yhdessä, ellei nyt sitten molemmat rakasta loputonta koston kierrettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mies voi aina hankkia rakastajattaren. Eli mikä tässä nyt oli pointti? Jos asiat menevät tuohon pisteeseen, niin eihän tuossa nyt mitään syytä edes olisi olla yhdessä, ellei nyt sitten molemmat rakasta loputonta koston kierrettä.
Vastasit upeasti koko tän ketjun sanomaan. Yhdessä pysymiseen onkin löydettävä syy kaikkien haasteiden keskellä. <3 nythän tässä miehet hautovat kostoa ja sahaavat omaa oksaansa poikki, ihan kamalaa.
Jotkut naiset tässä ketjussa antavat hyvän syyn vihata naisia.
Pitkä keskustelu seksuaalisuudesta ja naisen haluista. Toki miehen tarpeetkin kuulema on tärkeä. Tee joka kerta kaikki, jotta toisella on hyvä. Ja sehän ei ole ongelma. Omista haluistaankin tulee kertoa, mutta sitten sitä onkin pervo ja paska mies (joskus meikki ja hepeniä). Mut tyydytäthän mut taas kultsi. Mä olen kiihottavan avoin uskalias rohkea vauvanainen!
En anna. Narttuilkoot muille. Olen varma, että vika on minussa naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varsinaisesti pihtaa, suostun kyllä seksiin, jos vaimo sitä ehdottaa. En vain enää tee aloitteita.
Vaimon vuosikausia jatkunut pihtaus jätti jälkensä. Oikeastiko te naiset luulette, että voitte vuosia toistensa perään torjua miehen aloitteet ja kieltäytyä seksistä milloin mistäkin syystä, tyrkkiä miestä poispäin ja läpsiä käsille huutaen: "ei nyt, en halua, älä nyt", vaikka mies tulee vaan halaamaan.
Ajatteletteko te tosiaan, että voitte sitten yhtäkkiä nelikymppisenä herätä jostain unesta ja huomata, että "Hei, muahan haluttaa" ja sitten vielä olettaa, ettei teidän vuosikausien torjuntanne ole jättänyt mitään arpia sen miehrn sieluun?
Oletatteko aivan oikeasti, että se mies on muna pystyssä odottanut vaikka sen kymmenen vuotta ja kestänyt ilman mitään traumoja sen vähäisen velvollisuusseksin, mitä on silloin tällöin innottomasti sattunut saamaan?
Ja oletteko ihan tosissanne sitä mieltä, että vuosikausien kuivan kauden ja torjumisen jälkeen mies ei ole oman mielenterveytensä takia joutunut joko sammuttamaan omaa seksuaalisuuttaan tai menettänyt suurinta osaa seksuaalisesta itsetunnostaan miettien päivästä toiseen "miksi en kelpaa?"Tämänkaltaisessa tilanteessa en itse enää halua enkä uskalla tehdä aloitteita. Tehköön vaimo, jos haluaa. Minä jo aikani yritin ja sain vain siipeeni.
Varmasti tuokin on totta,,,mutta, onko vaikea ajatella niitä syitä juurikin tuiohon ajanjaksoon? Silloin 20 - 40 vuotiainahan ne naiset lapsia saa (ne yhdessä tehty..) ja siitä johtuu juuri nuo haluttomuudet joillakin. Voisko ajatella niin. Ja todella kun ei se seksi ole mitään ilotulitusta, niin kai sen ymmärtää ettei halua ole. Olisiko väkisin pitänyt sitten?
Mites sitten kun saanut ne lapset koulu ikää ja ehkä tehnty se vasektomia tai jjohtimet poikki, ja na halut tulee uuudestaan, pitääkö naisen SILLOINKIN jäädä ilman hyvää seksiä? Epäreilua. Erittäin. Ja siitä eteenpäinkin naiset haluavat seksiä, mutta miehet ei jaska ei nouse ei huvita. Elämä on, tuhlatkaa jos kerran haluatte.
Meillä ei tehty noin, nyt rakastellaan ihan jokapäivä, vaikka puolikkaan sitsun voimalla, mutta ihanaa on!
Jos sitä seksiä ei parisuhteessa oli, niin ihan samalla tavalla sen naisenkin pitää elää ilman seksiä kuin miehenkin. Siis jos kyse on monogamisesta suhteesta. Se nyt vaan on elämän ironiaa että miehillä alkaa biologisesti halut ja kyvyt vähenemään siinä vaiheessa kun naisille otollisen aika koittaa. Mies on silloin väsynyt ja haluton hänelle pätevistä syistä. Jos nainen ei sitä kestä, niin ei pitäsi parisuhteeseen ryhtyä.
Tai jos naisella on silloin joku ihmeellinen perusoikeus saada sitä seksiä muualta, niin samalla tavalla miehellä olisi ollut oikeus siihen silloin kun naista ei haluttanut. Kuinka moni nainen olisi valmis siihen, että mies saa käydä paneskelemassa muita silloin kun naista ei haluta (esimerkiksi kun nainen on raskaana, toipuu synnytyksestä ja imettää)? Tai kuinka moni olisi pitänyt perusteltuna että mies eroaa seksin vähäisyyden vuoksi?
No ei juuri kukaan.
Mutta monikos naien olisa valsmi heti vieraisiin ,kun se mies pihtaa. Ei monikaan.. naiset jaksa jaksaa ja kärsii. koska heillä lapset, ja usein kuitenkin se rakkaus mieheen. En taaskaan puhu kaikkien puolesta. (jottei taas tule hernepusseja)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti tuokin on totta,,,mutta, onko vaikea ajatella niitä syitä juurikin tuiohon ajanjaksoon? Silloin 20 - 40 vuotiainahan ne naiset lapsia saa (ne yhdessä tehty..) ja siitä johtuu juuri nuo haluttomuudet joillakin. Voisko ajatella niin. Ja todella kun ei se seksi ole mitään ilotulitusta, niin kai sen ymmärtää ettei halua ole. Olisiko väkisin pitänyt sitten?
Mites sitten kun saanut ne lapset koulu ikää ja ehkä tehnty se vasektomia tai jjohtimet poikki, ja na halut tulee uuudestaan, pitääkö naisen SILLOINKIN jäädä ilman hyvää seksiä? Epäreilua. Erittäin. Ja siitä eteenpäinkin naiset haluavat seksiä, mutta miehet ei jaska ei nouse ei huvita. Elämä on, tuhlatkaa jos kerran haluatte.
Meillä ei tehty noin, nyt rakastellaan ihan jokapäivä, vaikka puolikkaan sitsun voimalla, mutta ihanaa on!
Jos sitä seksiä ei parisuhteessa oli, niin ihan samalla tavalla sen naisenkin pitää elää ilman seksiä kuin miehenkin. Siis jos kyse on monogamisesta suhteesta. Se nyt vaan on elämän ironiaa että miehillä alkaa biologisesti halut ja kyvyt vähenemään siinä vaiheessa kun naisille otollisen aika koittaa. Mies on silloin väsynyt ja haluton hänelle pätevistä syistä. Jos nainen ei sitä kestä, niin ei pitäsi parisuhteeseen ryhtyä.
Tai jos naisella on silloin joku ihmeellinen perusoikeus saada sitä seksiä muualta, niin samalla tavalla miehellä olisi ollut oikeus siihen silloin kun naista ei haluttanut. Kuinka moni nainen olisi valmis siihen, että mies saa käydä paneskelemassa muita silloin kun naista ei haluta (esimerkiksi kun nainen on raskaana, toipuu synnytyksestä ja imettää)? Tai kuinka moni olisi pitänyt perusteltuna että mies eroaa seksin vähäisyyden vuoksi?
No ei juuri kukaan.
Mutta monikos naien olisa valsmi heti vieraisiin ,kun se mies pihtaa. Ei monikaan.. naiset jaksa jaksaa ja kärsii. koska heillä lapset, ja usein kuitenkin se rakkaus mieheen. En taaskaan puhu kaikkien puolesta. (jottei taas tule hernepusseja)
Aika moni on valmis pettämään, ei tietenkään kaikki. Ei heti, mutta kuitenkin. Enkä edes yritä väittää ettei miehet pettäisi, koska valitettavan moni miehistäkin siihen sortuu.
Vierailija kirjoitti:
Toisinkinpäin. minä nainen maksan kaiken mies ei tee mitään. hän kyllä imuroi, ja siivoaa.
Voisit vähän auttaa häntä kotitöissä ja ymmärtää että halut vaihtelee. Varsinkin jos nääntyy kotitöiden alle, ei vaan välttämättä jaksa. Muista osoittaa hänelle arvostusta ja hellyyttä myös arjessa eikä vain silloin kun olet seksiä vailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisinkinpäin. minä nainen maksan kaiken mies ei tee mitään. hän kyllä imuroi, ja siivoaa.
Voisit vähän auttaa häntä kotitöissä ja ymmärtää että halut vaihtelee. Varsinkin jos nääntyy kotitöiden alle, ei vaan välttämättä jaksa. Muista osoittaa hänelle arvostusta ja hellyyttä myös arjessa eikä vain silloin kun olet seksiä vailla.
Hah, joo mä lupaan! Tänäkin aamuna annoi sille hellyyttä ihan totaalisesti, ja laitoin lempiruokaansa. Jospa saan sitten taas alastonimuroinnin!
Vierailija kirjoitti:
Opettelisitko muodostamaan yhden kunnollisen lauseen välimerkkeineen.
Kyllä peruskoulusta ei pitäisi päästä pois ellei osaa lukea ja kirjoittaa.
Kunnioittakaa kaunista suomen kieltä.
Näin vaimoni itkeneen. Miksi?
En tiedä, en kysynyt?
Kymmenen vuotta itkin minä ja yritin keskustella, ei mielenkiintoa.
Itsetuntoni mureni, olin pelkkää ilmaa.
Nyt hänellä himot jyllää taas, mutta olen täysin kuollut hänen himoilleen.
Rakastuisi ja lähtisisi pois.
Voisin hengittää taas.
Miten nainen kärsii siitä on, että ei saa seksiä ja läheisyyttä silloin kun ei sitä halua? Tämä on jo jonkinlainen uhriutumisen huippu. Siis jos tarjotaan, mutta itse torjuu, niin mahdollisista kärsimisistä voi syyttää vain itseään.
Voisihan sitä tietysti ajatella niinkin että miehet kovasti kärsii kun jäävät ilman niitä ainutkertaisia kokemuksia kun itse kieltäytyvät yöllä heräämästä ja hoitamasta vauvaa. Että turhan naisten siitä valittaa, kun molemmat siinä kärsii.