Minun mieheni ainakaan ei pettäisi tai hakkaisi. Molemmat kumottu nyt meillä.
Olisin nöyränä pyörtämässä nyt uhoani. Se tuli nyt, pettäminen jo vähän aikaa sitten ja suutuspäissään töniminen eilen.
Anteeksi ylimielisyyteni petetyt ja hakatut..En ymmärtänyt..=(
Kommentit (8)
Minä en ainakaan ikinä epäonnistuisi imettämisessä, kahdestihan jo onnistuin pitkän imetyksen kanssa. Omasta sitkeydestähän se on pitkälti kiinni...not. Olen pahoillani, nyt ymmärrän ettei näin ole, lapset ja tilanteet ovat erilaisia.
No. Älä nyt enää siitä murehdi, sulla on nyt isompia juttuja edessä.
Mun lapsihan ei söisi ruoaksi makaronia, ketsuppia ja nakkeja niin kuin lapsen pieni serkku. Näin tuumin, kun lapseni oli vauva. Nyt mulla on niin nirso ja vähäruokainen lapsi, että taputtaisin ilosta käsiäni, jos hän söisi makaroneja ja nakkeja.
Minustahan ei ikinä tule sellaista väsynyttä ja kiukkuista vaimoa, joka ei jaksa harrastaa seksiä! Kyllähän sitä jaksaa ja innostuu kun vaan antaa mennä. Oliski näin.
Voithan sinä nyt vannoa uuden valan: minua ei petetä eikä lyödä toista kertaa, ei ainakaan se sama mies.
Omalla kohdallani tämä päätös on pitänyt. Tai no, totta puhuakseni ei ainakaan kolmatta!
Sitten kun mä oon kotona lasten kans mä en ainakaan anna niiden kattoa tv:tä koko päivää, vaan me tehdään hauskoja juttuja yhdessä.
katotaan telkkaria päivät pitkät, sori lapset.
En ymmärrä ihmisiä jotka hermostuvat muiden ihmisten esim. anopin arvostelusta. Kai nyt sen verran itseään arvostaa, ettei anna moisten juttujen masentaa!
Jaa... Nyt olen hermoromahduksen partaalla joka kerta kun tiedän että anoppi tulee taas valittamaan ja arvostelemaan ja neuvomaan.
Myös joskus ennen ajokortin saamista tullut sanottua "Minua ei ainakaan haittaa jos ajotyyliäni arvostellaan, saahan kokeneemmat neuvoa!" AIJAA! Raivostun jos mieheni tai joku muu uskaltaa arvostella autonkuljetustaitojani XD
noinhan se usein menee, oli sitten kyse pettämisestä tai erosta. Yleensä se "ei meille koskaan" kosahtaa omaan nilkkaan, ennemmin tai myöhemmin.
Koskaan ei voi tuntea toista ihmistä niin täydellisesti, että pystyisi mitäåän täysin varmuudella sanomaan. Tämän kun ymmärtää elämässä niin on jo oppinut jotain elämästä.