Kuvaile millainen on sinun mielestäsi täydellinen mies ulkonäöltään
Kiinnostaisi kuulla/nähdä miten paljon ihmisten miesihanteet poikkeavat toisistaan. Eli nyt en hae mitään "pääasia että on oma ja mukava" vaan ihan puhtaasti ulkonäöllisiä mieltymyksiä. Eli minkä näköinen mies saa sukat pyörimään jaloissa? Kuviakin saa linkittää.
Mun ihanne on sellainen kauniin komea mies, jossa on riittävästi maskuliinisuutta. Siis kauniit piirteet muttei liian naismaiset. Silmissä täytyy olla syvyyttä (useammin iskee ruskeat kuin siniset, mutta kyllä mä yhden järisyttävän hyvännäköisen sinisilmäisenkin tiedän). Hiukset mielellään tummat, taipuisat ja hivenen pitkät, sellainen boheemi look. Pieni parransänki tuo usein kauniisiin kasvoihin sitä sopivaa testosteronia. Suorat hampaat ja karismaattinen hymy on tärkeitä myös.
Vartalo on täydellinen jos se näyttää siltä, että lihakset ovat tulleet "luonnostaan" esim. työn seurauksena mieluummin kuin salilla pumpattuna. Sellainen jäntevä ja terveen näköinen, lihaksia luonnollisen näköisesti. Saisi siis olla lihaksia, mutta ei tarvitse olla tosi treenattu. Esim. sixpackin ei tarvitse paistaa kilometrin päähän. Se on tärkeää, että vyötärö on selvästi kapeampi kuin hartiat. Pituutta sais olla 180-195 cm. Takapuoli myös sellainen luonnollisen ulkoneva, ei lattana muttei mitään jäätävä muhkukaan.
Pukeutumisessa vetoaa parhaiten sellainen rento tyyli. Kyllä se pukuun ja krakaan pukeutuminenkin on ihan ok mutta tuo pieni rentous ja boheemius kyllä vaikuttaa positiivisemmin.
Sama kuvina/videoina, tässä jotain ideaa
http://www.fashionindie.com/wp-content/uploads/2011/03/james-franco-vogue-hommes-international.jpg
http://www.jamesfrancotv.com/photos/132630
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 22:36"]
Mulle kelpais se selviytyjien Harri. Hipoo lähes täydellisyyttä.
[/quote]
Sää oot niin ihanan vaatimaton ton Harris suhteen. Sulosta. Pusuja vaan.
Mä en keksi mitään. Mä olen niin kyllästynyt miehiin että katselen mieluummin vaikka seinää.
Suloinen vastaus. Olisinkin niin kyllästynyt, kuin sinä olet. Olet onnekas.
Kohta saa taas valvoa ja ei uneksia siitä ihanaisesta. Menee pää pöpiksi.
Minun avomieheni. Ruskeat silmät, pitkät kihartuvat hiukset, lempeä hymy ja tyylikäs. Täydellinen.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 22:29"]
Sinun esimerkkisi ovat liian "kauniita" makuuni, mutta ehkä niin kuin Daniel Day-Lewis The Last of the Mohicans-leffassa.
[/quote]
Joku puhuu minusta nyt. Ajattelet minua tällä hetkellä ja minä sinua ♥
[/quote]
Alkoi hymyilyttää. :)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 22:22"]
Täydellisellä miehellä on roikkuvat housut, tiukka vaimari, tennarit, sopivasti bodattu kroppa (ei todellakaan liikaa saa olla), vaaleahkot hiukset, siniset silmät ja pituus 176-178cm. Kädessä kultakello ja kaulassa pitkä ketju.
Sellainen on mun ihanne, täydellinen mies.
[/quote]
Cheek?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 22:48"]
MadMenin Hammn.
[/quote]
Tulihan se sieltä! Jon Hamm, ahhhhhhhhh!!!!!
Nallekarhumainen, keskipitkä, kalju, parransänkeä, trreenattu, mutta ei punaniska-bodari, pukeutuu rennon sporttisesti, ei silmälaseja.
Toisaalta eräs ihastukseni oli pitkä, vaalea, kasvoista söpö.
urheilullinen, se on tärkein ominaisuus. Sen kylkiäisenä tulee usein hyvä pylly ja muutoinkin tiukka kroppa. Ei liian lihaksikas, mutta lihaksia pitää olla ja vähän näkyäkin. Kauheinta on liian laiha, liian lihava tai liian lihaksikas.
Jollain tavalla seksikkäät kasvot, ehkä ne on ne silmät? Kihartuva tukka, värillä ei niin väliä...mutta semmonen surffitukka. Vähän ehkä paransänkeä, mutta ei partaa. Pituus 175-185, tässä en ole niin kranttu. Mutta alapään varustuksen kanssa olen krantumpi :) pitää löytyä jotain.
Hymyilevä.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 23:00"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 22:22"]
Täydellisellä miehellä on roikkuvat housut, tiukka vaimari, tennarit, sopivasti bodattu kroppa (ei todellakaan liikaa saa olla), vaaleahkot hiukset, siniset silmät ja pituus 176-178cm. Kädessä kultakello ja kaulassa pitkä ketju.
Sellainen on mun ihanne, täydellinen mies.
[/quote]
Cheek?
[/quote]
Aikalailla. Läheltä menee.
Pitkä, vähintään 185 cm, leveäharteinen ja melko lihaksikas. Mieluiten tumma, kauniit silmät ja kulmakarvat. Kauniit hampaat ja hyvä iho. Isot kädet, isohko penis. Lyhyt tukka, puhdas ja siisti olemus.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 23:00"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 22:48"]
MadMenin Hammn.
[/quote]
Tulihan se sieltä! Jon Hamm, ahhhhhhhhh!!!!!
[/quote]
Ahh ihanaa joku muukin ihastunut :D Siis aivan bueno.. Ihana mies.
Niin ja kun mä puhuin hivenen pitkistä hiuksista niin en tosiaan tarkoittanut pitkiä vaan just tuollaisia kuin tässä aloitukseen linkittämässäni kuvassa
http://www.jamesfrancotv.com/photos/132630
ap
Näin taas viisastuneena mietin, että alkuperäisen kysymyksen olisikin voinut esittää vaikkapa näin:
Kuvittele täydellinen mies, jolla on jo kaikki persoonalliset ja henkiset ominaisuudet jollaiset haluat. Saat täysin vapaasti valita millainen hänen ulkonäkönsä on. Miltä hän näyttäisi?
Muussa tapauksessa tulee aina niitä "persoona ratkaisee" -vastauksia, vaikka siitä ei ole kyse.
Mutta kiitos vastauksista, on aina mielenkiintoista huomata miten erilaisia makuja ihmisillä on.
ap
Ei ollut ainuttakaan blondia kuvissasi, miksei? blondifobia?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 23:37"]
[/quote]
No jotenkin ne tummat hiukset vaan iskee, ja jos saa valita niin tummat on paremmat ja jotenkin kuumottavammat. Täytynee jälleen muistuttaa, että tämä ei ole nyt mikään realismiin ja arkisuuteen pyrkivä aloitus vaan täydellisen miesulkonäön kuvailua. Mulle täydellinen on tumma eikä vaalea, mutta voin kyllä lohdutukseksi kertoa että kävin aikoinaan hyvin kuumana hyvännäköiseen blondimieheen.
Se, että kuvailee täydellisen ulkonäön tietynlaiseksi ei tarkoita että kaikki siitä poikkeava olisi jotenkin kammottavaa :D
ap
[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 23:37"]
[/quote]
ai pitäs olla niinkun poliittisesti korrekti ja valita omaan täydellisen miehen kuvaukseen kaikennäköisiä miehiä... :D
http://www.anna.fi/wp/wp-content/uploads/2012/11/cheek_web-620x500.jpg .
Jare on komea,huomaavainen,tyylikäs,panostaa ulkonäköönsä<3
Mulle kelpais se selviytyjien Harri. Hipoo lähes täydellisyyttä.