Kuvaile millainen on sinun mielestäsi täydellinen mies ulkonäöltään
Kiinnostaisi kuulla/nähdä miten paljon ihmisten miesihanteet poikkeavat toisistaan. Eli nyt en hae mitään "pääasia että on oma ja mukava" vaan ihan puhtaasti ulkonäöllisiä mieltymyksiä. Eli minkä näköinen mies saa sukat pyörimään jaloissa? Kuviakin saa linkittää.
Mun ihanne on sellainen kauniin komea mies, jossa on riittävästi maskuliinisuutta. Siis kauniit piirteet muttei liian naismaiset. Silmissä täytyy olla syvyyttä (useammin iskee ruskeat kuin siniset, mutta kyllä mä yhden järisyttävän hyvännäköisen sinisilmäisenkin tiedän). Hiukset mielellään tummat, taipuisat ja hivenen pitkät, sellainen boheemi look. Pieni parransänki tuo usein kauniisiin kasvoihin sitä sopivaa testosteronia. Suorat hampaat ja karismaattinen hymy on tärkeitä myös.
Vartalo on täydellinen jos se näyttää siltä, että lihakset ovat tulleet "luonnostaan" esim. työn seurauksena mieluummin kuin salilla pumpattuna. Sellainen jäntevä ja terveen näköinen, lihaksia luonnollisen näköisesti. Saisi siis olla lihaksia, mutta ei tarvitse olla tosi treenattu. Esim. sixpackin ei tarvitse paistaa kilometrin päähän. Se on tärkeää, että vyötärö on selvästi kapeampi kuin hartiat. Pituutta sais olla 180-195 cm. Takapuoli myös sellainen luonnollisen ulkoneva, ei lattana muttei mitään jäätävä muhkukaan.
Pukeutumisessa vetoaa parhaiten sellainen rento tyyli. Kyllä se pukuun ja krakaan pukeutuminenkin on ihan ok mutta tuo pieni rentous ja boheemius kyllä vaikuttaa positiivisemmin.
Sama kuvina/videoina, tässä jotain ideaa
http://www.fashionindie.com/wp-content/uploads/2011/03/james-franco-vogue-hommes-international.jpg
http://www.jamesfrancotv.com/photos/132630
Kommentit (73)
Daniel Craig. Piste.http://www.supanet.com/skyfall-premiere-daniel-craig-looked-hot-on-the-red-carpet-a8699.html
43 linkittää vielä, tässä vielä yksi panisin -kuva...
http://st.tumblr.com/post/3028550457/smokinhotmen-yes-daniel-craig-current-james
Niin erilaisia ne mieltymykset ovat, mulle joku Daniel Craig on hyvä esimerkki sellaisesta joka ei sytytä vaikka miten yrittäisi itseään psyykata :D Ei yhtään. Ja sehän näyttää ihan Putinilta.
ap
Ylibodattu, kalju tai afro, leukaparta ja korvikset. Lievä alapurenta ja pieni ryhtivika (gorillaryhti).
Aiheuttaa kunnioitusta muissa uroksissa pelkästään kävelytyylillään.
Voitte kuvitella loput mielissänne.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 15:14"]
Niin erilaisia ne mieltymykset ovat, mulle joku Daniel Craig on hyvä esimerkki sellaisesta joka ei sytytä vaikka miten yrittäisi itseään psyykata :D Ei yhtään. Ja sehän näyttää ihan Putinilta.
ap
[/quote]
Hmm ei ollut kovin kiltisti sanottu Putinista tai Danieelssista. Me miehet olemme aika herkkiä teidän naisten kommenteille.
Miten teidän silmät tekee miehille joilla on väärä kampaus/housut ja muuten SE.
Alatteko mielessänne vaihtamaan tälle miehelle kampausta ja vaatteita?
Vai pitääkö sen olla valmis Ken?
obi
Jostain syystä, outoa tavallaan, en ole koskaan pitänyt komeista miehistä. Mulle tärkeintä on ollut vartalo, kookas iso mies. Mikään lihaskimppukaan ei erityisemmin tarvitse olla, mutta leveät hartiat, isot kädet ja käsivarret ja olen myyty! Jos mies on komea ja lihaksikas, tulee heti mieleen että mies on kusipää, vaikka tiedän ettei välttämättä ole. Lisäksi tyylikkäät vaatteet, mielellään tiukka t-paita, mutta ei mikään yliampuva + farkut.
Oma mieheni on kasvoista ihan tavallinen, mutta sytyin heti hänen vartalossaan, hartioista ja lihaksista ja päätin että tuossa on mun mies!;)
Ihannemies olisi tumma, pitkä. Hieman omituisen näköinen, en pidä liian kauniista tai komeista. Kansikuvapoika virheellä. Luonnetta en jaksa ryhtyä kuvaamaan, tulisi liian pitkä teksti.
Todella laiha, pukeutuu poikamaisesti pillihousuihin ym. tiukkoihin, laihaa vartaloa koristaviin vaatteisiin. Blondit, vähän pitkähköt hiukset. Ei partaa. Vaaleat silmät (joko vihreät tai siniset)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 17:16"]
ap
[/quote]
Hmm ei ollut kovin kiltisti sanottu Putinista tai Danieelssista. Me miehet olemme aika herkkiä teidän naisten kommenteille.
obi
[/quote]
No eikö se pikemminkin ole kiva juttu että naisilla on niin erilaisia mieltymyksiä? Tuskin suakaan innostaa ihan kaikenlaiset naiset. Se mistä toinen ei tykkää on toisen haavekuva.
Ja haluan vielä kerran muistuttaa, että tämä on "ulkonäöltään täydellinen mies" -ketju. Ei mikään "tällainen mun miehen täytyy vähintään olla" -ketju. Realismi on eri juttu, nyt puhutaan siitä millaisen ulkonäön ottaisi miehelle jos saisi ihan vapaasti valita.
ap
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 18:38"]
ap
[/quote]
obi
[/quote]
No eikö se pikemminkin ole kiva juttu että naisilla on niin erilaisia mieltymyksiä? Tuskin suakaan innostaa ihan kaikenlaiset naiset. Se mistä toinen ei tykkää on toisen haavekuva.
Ja haluan vielä kerran muistuttaa, että tämä on "ulkonäöltään täydellinen mies" -ketju. Ei mikään "tällainen mun miehen täytyy vähintään olla" -ketju. Realismi on eri juttu, nyt puhutaan siitä millaisen ulkonäön ottaisi miehelle jos saisi ihan vapaasti valita.
ap
[/quote]
Ei puututa Putainin ulkonäköön tai olemukseen sen enempää.
Bottomline oli että Näettekö sen miehen, vaikka mies olisi pohjoiskarjala tyylisissä verkkareissa ja kaljuna. Näettekö sen miehen rungon ja mahdollisuudet rakentaa unelmienne miehen tuohon runkoon, vai onko valmis runko se juttu hiuksineen ja housuineen. Pitääkö miehen vetää huomionne valmiina pakettina???
Useinhan naiset pukevat miehensä ja stailaavat miehensä sellaiseksi, kuin haluavat miehensä nautittavan.
Naisilla on silmää kauneudelle.
no siitä:
http://www.okmagazine.com.au/assets/images/article/celebrity-profile/5196/335x290.jpeg
Tämä pitkänä, hoikkana, hymyilevänä ja kitaralaukku kädessä, kiitos.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 21:54"]
Bottomline oli että Näettekö sen miehen, vaikka mies olisi pohjoiskarjala tyylisissä verkkareissa ja kaljuna. Näettekö sen miehen rungon ja mahdollisuudet rakentaa unelmienne miehen tuohon runkoon, vai onko valmis runko se juttu hiuksineen ja housuineen. Pitääkö miehen vetää huomionne valmiina pakettina???
[/quote]
No kyllä mä oletan, että jos aikuisella ihmisellä ei ole mitään tyylitajua niin en mä mikään taikuri ole, enkä myöskään haluaisi alkaa pukea miestä kuin pikkulasta. Eli ihan omasta takaa se kyky pukeutua jokseenkin säädyllisiin vaatteisiin tulisi löytyä. Mutta ei se vaatetus todellakaan ole ulkonäön ydin; hyvännäköisyys ei synny vaatteilla, mutta sellainen ok-tasoinen pukeutuminen pitäisi olla itsestäänselvyys.
ap
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 22:08"]
no siitä:
http://www.okmagazine.com.au/assets/images/article/celebrity-profile/5196/335x290.jpeg
Tämä pitkänä, hoikkana, hymyilevänä ja kitaralaukku kädessä, kiitos.
[/quote]
Ei huono, vaikka hiukset saiskin olla hiukan lyhyemmät :) On sitä tullut Keanuakin kuolattua joskus.
ap
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 22:14"]
[/quote]
No kyllä mä oletan, että jos aikuisella ihmisellä ei ole mitään tyylitajua niin en mä mikään taikuri ole, enkä myöskään haluaisi alkaa pukea miestä kuin pikkulasta. Eli ihan omasta takaa se kyky pukeutua jokseenkin säädyllisiin vaatteisiin tulisi löytyä. Mutta ei se vaatetus todellakaan ole ulkonäön ydin; hyvännäköisyys ei synny vaatteilla, mutta sellainen ok-tasoinen pukeutuminen pitäisi olla itsestäänselvyys.
ap
[/quote]
Olen vahvasti erimieltä. Kyse on tyylistä ja tyylitaju on silmistä kiinni.
Hyvännäköisen miehen tunnistaa heti vaikka mies olisi alasti. Ja nimenomaan alasti sen tunnistaa helpoiten. Hiukset ja vaatteet on toissijaisia ja miehelle joka kulkee luonnossa erämailla, kuin arosusi on ihan sama mitä vaatteet ovat. Miehelle vaatteet ovat eriste kylmyyttä ja luonnonolosuhteita kohtaan. Naisille vaatteet edustaa ihan muuta.
Jos nainen tahtoo pistää miestä itselleen on hänen puettava mies, kuten Ken-nukke. Se taas on eri tarina! Se on eritarina miten nainen pukee Ken nukkensa, joka kulkee omia teitään. Mies on käytännöllisyydelle altis eikä altistu helposti keinotekoiselle vaatetukselle. Liian pitkät hiukset häiritsevät miehen työskentelyä ja hän vaatii itsellen narua. Narua jolla sidotaan tukka tai hän itse vetää puukolla tukkansa lyhyeksi sillä hiukset tulevat silmille pimppiäkin nuollessa. Mies on hyvin käytännön läheinen otus. Sellainen mies joka pukeutuu kuin Kroisos on epäilyttävä tapaus ja ansaitsee välimatkaa.
On tutkittava mikä otus se oikein on. Se nimittäin saattaa olla PASKA. Ja kuka haluaisi paskaa paria vuotta pidempää??? Kolme kysymysmerkkiä.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 18:38"]
ap
[/quote]
obi
[/quote]
ap
[/quote]
[/quote]
Pitää mieluiten valmiina pakettina. En haluaisi lähteä heti sillä liikkeelle, että miehen pitää ulkoisesti muuttua. Entä jos mies ei haluakaan muuttua ja jotenkin outo ajatus että heti alkaisi toista muuttamaan.
Tumma tai vaalea, 1,80-1,85, ruumiinrakenne iso nallemainen tai hoikka, mutta leveät harteet, hyvännäköinen selkä ja pitkät käsivarret. Peppu voi olla miehekkään lihaksikas ja/tai pieni pyöreä urheilullinen. Silmät mielellään siniset, mutta ruskeatkin käy. Miellyttävät kasvonpiirteet, hyvä katse, ehkä epäsuomalainen holvimainen kapeahko nenä.