Onko muita suljettu eron myötä pois exän suvusta?
Eli siis erosimme exän/lasten isän kanssa vuosi sitten, pois hän muutti puoli vuotta sitten. Yhdessä olimme noin 15vuotta. Olin koko yhdessäolo ajan hyvissä väleissä hänen sukulaistensa kanssa esim. Kävin ilman häntä kyläilemässä lasten kanssa hänen siskojensa luona, soittelimme hänen vanhempiensa kanssa jne. Nyt eron myötä olen huomannut, että hänen sukunsa ei pidä minuun mitään yhteyttä, edes lasten takia. Kaikki lapsiin liittyvät asiat suku esittää exän välityksellä. esim ennen eroa synttärikutsut exän siskojen tai veljien lasten synttäreille tulivat suoraan minulle, nyt en edes saa kutsua tai tietoa syntymäpäivistä. Viime viikonloppuna exä ilmoitti että tulee hakemaan lapset siskonsa lapsen syntymäpäiville, olen tämän lapsen kummitäti. Olin hieman ihmeissäni, etten ollut edes tietoinen asiasta. Siis kyllä tiesin, että hänellä oli sillä viikolla syntymäpäivät olleet ja olin onnittelu viestinkin laittanut, kun en saanut soittamalla kiinni. Hieman surullinen ja tavallaan hylätty olo tulee. Surettaa koska tämä exän suku oli oikeasti minulle tärkeä, omaa sukua kun minulla ei juuri ole. Olisi se myös kiva itsekin lasten serkkujakin tavata, etenkin kummityttöä. Onko kielläkään muulla samanlaisia kokemuksia?
Minut on omastakin suvusta suljettu ulos. Mihinkään ei minua haluta. En enää edes kysele. En tuppaudu. Olen hiljaa.