Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteenmuutto pilasi kaiken?

Vierailija
16.03.2019 |

Riidellään jatkuvasti. Avokki ärsyttää kokoajan. Kaikki mitä hän tekee v*tuttaa. Hän on sotkuinen. Oltiin esimerkiksi sovittu siitä miten ja milloin täällä siivotaan ja hän ei jumalauta sitoudu siihen ollenkaan. Hän ei osaa/viitsi imuroida kunnolla, hän pesee tiskit huolimattomasti jne.

Hän valittaa, että nalkutan jatkuvasti mutta pakko mun on sanoa näistä asioista. Olin nyt pari päivää poissa kotoa ja mies ei osannut itselleen edes kunnon ruokaa tehdä ja valitti kun on mautotonta jne. Oli ihana hengähtää. Miehellä oli minua ikävä, mutta minulla ei häntä! Hän myös pelaa suurimman osan vapaa-ajastaan ja sitten valittaa, kun ei ole aikaa mihinkään. Hän ei myöskään kuuntele minua. Jos muistutan jostain, hän väittää, että ei ole kuullut minun mainitsevan koko asiaa. Keskustelut epäonnistuu kokoajan kun hän ei kuuntele mitä sanon ja keskeyttää...

Onko suhde tuomittu tuhoutuvaksi vai onko jotain tehtävissä. Haluanko edes tosin taistella tämän suhteen eteen...

Odotan vaan, että vuokrasopimuksen minimi-aika tulee umpeen ja voin alkaa miettimään omaa elämääni...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo nyt kovin lupaavalta kuulosta.

Itse ajattelen oikeastaan niin, että yhteen kannattaakin muuttaa aika nopeasti jos sen aikoo jossain vaiheessa tehdä. Ei toista tunne kunnolla niin kauan kuin ei elä hänen kanssaan (vaikka sitten teltassa tai laivassa tai missä vaan mutta kumminkin niin, että ei voi aina näyttää toiselle vain parasta puoltaan). Jos menee hyvin niin hyvä, jos menee huonosti niin joko otetaan rakentava asenne ja ruvetaan parantamaan tilannetta, tai sitten menee enemmän niin kuin kuvauksessasi. Minusta sekin on tavallaan positiivinen tulos, ainakin osaa sitten lähteä eri suuntiin ennen kuin ollaan sitouduttu sen enempää (asuntolaina, lapsia, koira tms).

Se on toisaalta ihan normaalia, että jos on tottunut asumaan yksin ja sitten joutuu yhtäkkiä jakamaan jonkun kanssa kaiken, niin siitä tulee päälle pieni kriisi ja ehkä jonkinlainen pakokauhukin voi iskeä. Mutta parisuhteen tulevaisuudesta ja terveydestä kertoo paljon se, että haluaako siihen silti löytää ratkaisuja ja keksiä tapoja esimerkiksi turvata molemmille tarpeeksi omaa tilaa. Välittäville kumppaineille pitäisi olla aika lailla ykkösprioriteetti tehdä jotain niille asioille, joiden kanssa toinen ei oikeasti pysty elämään. Jos prioriteetit on toiset, sitten on ehkä tehtävä omat johtopäätöksensä.

Vierailija
2/10 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuolle mitään mahda, ellette molemmat tule toisianne vastaan puolitiehen.

Enemmän nyt ihmettelen sitä, että muutit noin erilaisen kanssa yhteen? Kyllä nuo piirteet oli näkyvissä jo aikaisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köh, miten ihmeessä tuo voi tulla yllätyksenä. Liikuit entisessä kämpässä side silmillä?

Vierailija
4/10 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä jotkut haluavat peräti naimisiin ennen yhteen muuttoa.

Noin muuten ihmettelen, aivan kuin toinenkin vastaaja, että etkö todellakaan huomannut miehen tapoja hänen luonaan kyläillessäsi?

Vierailija
5/10 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuolle mitään mahda, ellette molemmat tule toisianne vastaan puolitiehen.

Enemmän nyt ihmettelen sitä, että muutit noin erilaisen kanssa yhteen? Kyllä nuo piirteet oli näkyvissä jo aikaisemmin.

Hän siivosi minun luonani aina huolellisesti ja hänen pelaamistottumuksistaan en tiennyt... /: hän myös sanoi että haluaa siistin kodin jne.. eipä halunnut. Ennen kuunteli myös paremmin.

Ap

Vierailija
6/10 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köh, miten ihmeessä tuo voi tulla yllätyksenä. Liikuit entisessä kämpässä side silmillä?

Hänellä oli kämppis joka oli sotkuinen. En tiennyt oikein että kumpi on syypää siis. Opiskelijapoikia olivat ja luulin että nyt muutetaan "aikuisen" kotiin. Ja tosiaan,minun luona kyläillessä hän siivosi hyvin.

Ap

Vierailija
7/10 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan edes mahdollista löytää miestä joka siivoaisi kunnolla ja usein... /: mitä jos tulee vaan yhä huonompia vastaaan...

Ap

Vierailija
8/10 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan edes mahdollista löytää miestä joka siivoaisi kunnolla ja usein... /: mitä jos tulee vaan yhä huonompia vastaaan...

Ap

Minulla on siivoava mies. Siivoaa joka päivä. Ongelma on se, että se nalkuttaa minulle, jos en joka päivä imuroi! Tai pyyhi pölyjä. Joka päivä wtf!

Vierailija
9/10 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minulla on siivoava mies. Siivoaa joka päivä. Ongelma on se, että se nalkuttaa minulle, jos en joka päivä imuroi! Tai pyyhi pölyjä. Joka päivä wtf!

Okei. Mä en vaadi kun kerran viikossa suuremman siivouksen ja päivittäin tasojen pyyhkimisen. Joka päivä olisi minustakin liikaa ja turhaakin. Onko eläintalous? Meillä on ja siksi onkin tärkeää siistiä usein

Ap

Vierailija
10/10 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juuri hiljan törmäsin tällaiseen ihmeeseen. Tunsin hänet jo ennestään, mutta tämä siivouspuoli tuli esiin uutuutena. Olen siis jo anoppi-ikäinen ja tyttäreni oli poikaystävänsä kanssa järjestänyt illanistujaiset joissa olin mieheni kanssa mukana. Kun piti sitten ruveta siivoilemaan, jouduin omaa lastani pyytämään monesti, mutta tämä nuorimies singahti heti apuun ja auttoi pöytien siivoilussa. Heti kiinnitin huomiota hänen hyvään pyyhkimistekniikkaan, ja mikä ripeys! Hän hääri siellä kuin väkkärä ja kyseli lattiaharjankin perään, kun lattialla oli murusia. Minä tietenkin taivastelin tätä intoa ja vauhtia ja kysyin onko hän ollut ravintolassa töissä kun sujuu niin mallikkaasti. Hän sanoi pitävänsä siivoamisesta! Kohtelias, komea, IT-teekkari ja vielä tykkää siivoamisesta! Että kyllä näitä on, ainakin tämä yksi (joka seurustelee kylläkin, sehän on ihan vääjäämätöntä). 

Harvassa nuo siivousintoilijat taitavat olla. Ja tuossakin ihmisillä on erilaisia kausia. Joskus tulee siivottua enemmän ja joskus taas ei millään nappaa. Jos on itse siivousintoilija, jolla ei ole repsahduskausia ja toisen sotkuisuus ärsyttää, niin kyllä siinä kannattaa miettiä kenen kanssa pariutuu. Niitä sotkuja voi joutua sietämään (tai siivoamaan yksin) kymmeniä vuosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän