Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, millaisen miehen olisit halunnut ja millaiseen on rahkeesi riittäneet!

Vierailija
15.03.2019 |

Jatketaan siis kiinnostavaa teemaa!

1. Minkälaisesta miehestä haaveilit?
2. Mihin päädyit?

Voit errankin tunnustaa tämän kaiken meille!

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Rikas, iso kokoinen

2. Rikas, pieni kokoinen, herkkä, hellä, lapsirakas, auttavainen, ahkera, urheiluhullu ja paljon enemmän kuin mitä ikinä uskalsin toivoa.

Vierailija
42/73 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin:Aketeeminen, likaksikas laatikkopää astronautti kirurgi. Varakas.

Sain: Rasvahaalari duunarin, tyhjätasku kynäniskan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilin komeasta, pitkästä, tummasta, vähän mystisestä miehestä joka osaa kuunnella ja puhua.

Sain sellaisen mutta mystisyys osoittautui sairaalloiseksi mustasukkaisuudeksi ja komea ulkomuoto karisi muutenkin pikavauhtia kun vuosien saatossa tuli esiin narsistisia piirteitä.

Pääsin pyristelemään suhteesta pois, nyt keräilen itsetunnon palasia.

Vierailija
44/73 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes osannut tietämättömänä haaveilla tällaisesta rakkaudesta jota lopulta sain. Mutta haaveilin tietenkin samankaltaisesta huumorista, elämäntavoitteista, runsaasta seksihalusta (+hyvä dick).

Ulkonäöltään paras olisi ollut itseäni 15cm pitempi, kalju ja runsaasti tatuoitu.

Sain enemmän kuin toivoin. Ulkonäössä piti vain tinkiä. Se on sellainen insinöörin näköinen.

Vierailija
45/73 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilin isokaluisesta ja sellaisen sain. 17 cm ja 5 cm paksun.

Vierailija
46/73 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. - Halusin miehen, jonka kanssa olemme samalla aaltopituudella, suunnilleen tasoiseni älyllisesti ja huumorin puolesta siis, perustavan arvonsa suurin piirtein samoihin asetelmiin kuin minä

- En edellyttänyt täysin samoja mielenkiinnonkohteita, mutta toivoin miehen olevan kiinnostunut keskustelemaan aiheesta kuin aiheesta.

- Toivoin mieheltä positiivista elämänasennetta ja kanssani "mätsääviä" elintapoja. Toivoin, että miehen fysiikka vetoaisi minuun ja päin vastoin, että välillä olisi seksuaalista vetovoimaa, eiköhän seksi sitten suunnilleen toimisi avoimella asenteella.

- Muita toiveita oli, että onnistuisimme asettamaan yhteisiä tavoitteita yhteiselolle (tai ainakin, etteivät suunnitelmamme olisi mahdoton yhtälö), mm. halu perustaa perhe yms yms.

- Mitähän vielä. Miehen taustoista en ollut kovin nirso, nykyisyys vaikuttaa enemmän. Toivoin kuitenkin, että suhde voitaisiin aloittaa suunnilleen puhtaalta pöydältä, ei esim. lapsia aiemmista suhteista.

2. Mieheni täyttää kaikki nuo toiveet.

Rehellisesti suhde sai alkunsa ns. laastarisuhteena, olin juuri eronnut seurustelusuhteesta enkä kai kestänyt olla yksin. Miehelläni taas oli silloin omat ongelmansa eikä pahemmin vientiä vaikka aika saalis onkin.

Hän kuitenkin vei jalat alta täysin yllättäen, olin kuvitellut, ettei aito rakkaus voisi syttyä heti eron jälkeen (tämän olin järkeillyt jollain aivokemiakäsitykselläni). Mieheni esitteli minut vanhemmilleen neljä päivää tutustumisestamme, osottautui todella mielenkiintoiseksi ihmiseksi, teki vaikutuksen urheilutaustallaan ja musikaalisuudellaan, paljastui aidoksi herrasmieheksi ja rehellisyyden ja aitouden perikuvaksi, komeakin vielä. Olin aivan ihmeissäni, että tämä mies oli vielä vapaana.

Vaikka omat lähtökohtani tapailun aloittamiselle olivat vähän väärät niin en pode huonoa omatuntoa, että lykästi. 8 kk seurustelun jälkeen mies kosi, reilun vuoden sisään tapaamisesta olimme naimisissa. Hyvin on mennyt viimeiset 8 vuotta (kylläpä aika menee nopeasti). Myönnän, että ei minun rahkeideni edes pitänyt tällaiseen riittää :D

Vierailija
47/73 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haaveilin luonnossa viihtyvästä, metsästävästä tolkun miehestä, sellaisesta joka selviäisi kuukauden erämaassa pelkän puukon kanssa.

Ja sellaisen myös sain ❤️

Vierailija
48/73 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ihana, kiltti, rakastava, fiksu, rehellinen, luotettava, yhteensopiva luonne, pitkä, komea, haluaa paljon seksiä

2. Pitkä, komea, rikas, työnarkomaani, paljon poissa kotoa, yhteensopiva huumori, vähän tunnekylmä, sitoutuva, tarkka, seuramies, kohtelias, kiltti, ei halua kovin paljon seksiä, kätevä käsistään

Vierailija
49/73 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olen aina haaveillut jostain muusta kun mitä minulle on ollut tarjolla. Yksikin mies joka opiskeluaikoina minua piiritti olisi ollut aivan unelmamies, mutta ei kelvannut. Menestynyt, komea, pitkä, hoikka, älykäs, varakas, mukava, aika ujo ihminen. Lisäksi meidän välillä oli aivan järjetön kemia. Ajattelen häntä edelleen.

2. Sain ok toimeentulevan, kivannäköisen, pitkän, hoikan, älykkään, mukavan, ujon, vaikka seksielämä on kuollut pystyyn niin on maailman paras isä meidän lapsille ja hyvä aviomies. Rakastan häntä <3

Vierailija
50/73 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Lempeä, erilaisuutta ja elämää ymmärtävä, herkkä, hoksaava, joka osaa vastaanottaa ja antaa hellyyttä. Särmääkin saisi olla.

2) Komea ja älykäs, mutta kuminen ja kylmä. Aikani sitä kattelin sitten.

Vierailija
51/73 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti kerrottuna halusin hyvätuloisen ruskeasilmäisen luotettavan, turvallisen, hellän, aistillisen seksuaalisuuteen kykenevän miehen, joka keskustelee muustakin kuin siitä mitä syödään tänään ja minkälaista leipää ostetaan. Haaveilin sellaisesta, joka kunnioittaa ja on kommunikointitaitoinen. Uskaltaa näyttää oman haavoittuvuudesta ja osaa tukea myös kumppania vastavuoroisesti tämän haavoittuvimmissa asioissa.

Sain hyvätuloisen ruskeasilmäisen epäluotettavan ihmisen, joka tarjosi aluksi perusturvallisuutta, mutta ei kyennyt avaamaan henkisesti itseään omaan haavoittuvuuteen saakka. Joka alun jälkeen alkoi suhtautua todella epäkunnioittavasti ja käytti henkistä väkivaltaa. Ei kyennyt minkäänlaiseen kunnolliseen kommunikointiin tai aitoon fyysiseen läheisyyteen. Sain lopulta hirviön, joka koetti ja koettaa edelleen tappaa henkisellä väkivallalla ja sen äärimmäisillä keinoilla.

Silti, sain tämän ihmisen kanssa lapsen, joka on kaiken tämän tuskan keskellä opettanut minut rakastamaan itseäni ja lähimmäisiäni ehdoitta. Lapsen, joka omalla raikkaudellaan vapautti minut henkisistä kahleista ja vapautti minut elämään täydesti omana itsenäni, rakastaen.

Vierailija
52/73 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisesta miehestä haaveilin minkä ikäisenä? Nimittäin teininä haaveilin ensin poptähdistä ja sitten punkkareista. Sen jälkeen en ole haaveillut vaan kohdannut ihmisiä ja kun vastaan tuli mies, joka vei jalat alta, niin ihastuin. Onneksi hänkin.

Minusta vaikuttaa siltä, että palstamiehet ovat edelleen tuossa teinivaiheessa, jossa katsellaan kuvia ja haaveillaan ihmisistä pelkän ulkonäön perusteella. Teini-iän olennainen kehitysvaihe kesken.

Vierailija
53/73 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toive 190/75 sain 175/90 elämä pilalla!

Aa, okei, nää on kaikki miesten kirjoittamia. No sitten, jatkakaa.

Eivät he kestä totuutta. Sitä, että aikinen nainen ei haaveile mistään leukalentäjistä ja  siksi syyt heidän naisettomuudelleen ovat jossain ihan muualla.

Vierailija
54/73 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaveillut mistään miestyypistä tai miettinyt mitään erityisiä ominaisuuksia. Tai no ihastuin aina kiltteihin ja epäitsekkäisiin miehiin (ei ki ltt imiehiin) esim. tv-sarjoissa.

Päädyin yhteen kiltin ja epäitsekkään, hauskan ja älykkään miehen kanssa. Yhdessä 19 vuotta nyt.

Vierailija
55/73 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveeni oli kaunis, pitkähiuksinen ja hoikka mies, joka olisi viisas, luotettava, älykäs, rohkea ja taitava.

Sain miehen, joka on pitkähiuksinen ja hoikka, viisas, luotettava ja hyväsydäminen, eikä tyhmäkään. Ei ole ruma, muttei mikään komistuskaan, ei välttämättä kovin rohkea tai taitava, ennemmin sellainen kotona viihtyvä touhuaja :)

Eli sain toivomani, mutta vähän kulahtaneemmassa muodossa. Olemme onnellisia ❤️

Vierailija
56/73 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilin itseäni pidemmästä, sinisilmäisestä, tummatukkaisesta, luotettavasta, rehellisestä ja hauskasta miehestä.

Sain itseäni pidemmän, ruskeasilmäisen, tummatukkaisen, luotettavan, rehellisen ja hauskan miehen, joka on kaiken lisäksi hyvätuloinen ja antelias.

Vierailija
57/73 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin seurustella niin nuorena, etten oikeastaan haaveillut muusta kuin poikaystävästä, joka tykkää minusta ja minä hänestä.

Vuosia on kulunut paljon ja näköjään ”rahkeeni ovat riittäneet” ihan hyvännäköiseen ja todella mukavaan mieheen, joka on luonut kansainvälisen uran ja asumme ulkomailla ja nautimme elämästä. Ei voi valittaa.

Vierailija
58/73 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut kirjailijan tai taiteilijan.

Sain harrastelijabasistin, superjuntin.

Ei olla enää yhdessä.

Kaikki miehet on olleet harrastelijabasisteja jostain syystä.

Vieläkin ois kirjailijalle tai taidemaalarille paikka tarjolla, mutta vaikka ulkonäköä riittää, mulla ei taida olla oikeanlaista vetovoimaa koska en itse ole mikään erikoisuuden tavoittelija omassa habituksessani..

Vierailija
59/73 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin seurustella niin nuorena, etten oikeastaan haaveillut muusta kuin poikaystävästä, joka tykkää minusta ja minä hänestä.

Vuosia on kulunut paljon ja näköjään ”rahkeeni ovat riittäneet” ihan hyvännäköiseen ja todella mukavaan mieheen, joka on luonut kansainvälisen uran ja asumme ulkomailla ja nautimme elämästä. Ei voi valittaa.

Ja tämä nykyinen mieheni on siis nuoruuteni poikaystävä.

Vierailija
60/73 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilin isokaluisesta ja sellaisen sain. 17 cm ja 5 cm paksun.

Eihän toi ole iso vaan tavis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi