mies sitten meni ja osti tekopillun!
3-5 kertaa viikossa ei näköjään riitä. aina valittaa meidän olemattomasta seksielämästä. no, minä en kyllä kahden pienen lapsen kotiäitinä enempää jaksa joten toivottavasti auttaa moinen hökötys.
Kommentit (24)
Meni jotenkin sekaisin tuo lainaus, mutta tässä siis 22:n kommentti:
Ei nyt auennut minulle tämä naisten ja miesten masturbointivälineiden aiheuttaman säälin ja nolouden ero. Miten niin se ei ole sama asia?
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 15:54"]
korjaan sen verran vielä että minä olen kyllä tyytyväinen että osti sen, jos pysyisi pois kimpusta vähän aikaa..no, jos vakavasti puhutaan niin aikamoisesta addiktista on kyse, itse ei tietenkään ole sitä mieltä että olisi mitään ongelmaa. mutta jos pitää esim välillä KESKEN aamupalan lähteä kädelle niin kyllä se silloin jo jonkin sortin ongelma on. mutta taitaa olla sama kuin alkoholisteilla että hoitoon ei saa jos ei henkilö itse sitä avuntarvetta tiedosta..alan olla ihan poikki joten jos tuo tekovärkki miestä hillitsee niin hyvä! ap
[/quote]
Onko se siis ongelma vai ei. Puhut molemmista.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 15:54"]
korjaan sen verran vielä että minä olen kyllä tyytyväinen että osti sen, jos pysyisi pois kimpusta vähän aikaa..no, jos vakavasti puhutaan niin aikamoisesta addiktista on kyse, itse ei tietenkään ole sitä mieltä että olisi mitään ongelmaa. mutta jos pitää esim välillä KESKEN aamupalan lähteä kädelle niin kyllä se silloin jo jonkin sortin ongelma on. mutta taitaa olla sama kuin alkoholisteilla että hoitoon ei saa jos ei henkilö itse sitä avuntarvetta tiedosta..alan olla ihan poikki joten jos tuo tekovärkki miestä hillitsee niin hyvä! ap
[/quote]
Enpä oikein usko, tuo on pohjaton kaivo, johon auttaa vain se, että mies itse tajuaa ongelmansa ja hoitaa sen omin avuin tai hakeutuu hoitoon. MItä sitten, jos sen pitää kauppajonostakin lähteä käymään kädellä? Saako alkoholisti vaivaansa parannuksen kun vaan juo tarpeeksi. Miehellesi olisi kaikista parasta olla kuukausi kokonaan seksittä ja katsoa olisiko elämässä jotain muutakin nautintoa kuin oman kalun hinkkaus eri kohteisiin.
Koita kestää!
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 15:39"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 15:35"]
Miksihän itsellänikin nousee lähinnä vain huvittuneisuus pintaan, kun mietin tuollaisia laitteita käyttäviä miehiä. Dildot eivät jostain syystä vaikuta tuollaiselta epätoivoisen pelastukselta, vaikka periaatteessahan kyse on samasta asiasta.
[/quote]
Ei nyt auennut minulle tämä naisten ja miesten masturbointivälineiden aiheuttaman säälin ja nolouden ero. Miten niin se ei ole sama asia?
No,jos ajattelee hieromasauvaa eikä pelkkää pötkelödildoa niin onhan se ihan eria asia, yksikään oikea vehje ei ole yhtä hyvä tyydyttävä :D Sen sijaan tekovagina,johon siis vain runkataan, on jotenkin ällä ja epätoivoin merkki.
[/quote]