Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lapset tulossa taas tänään meille viikonlopuksi :(

Vierailija
22.03.2013 |

Nämä kyseiset tyttölapset eivät osaa käyttäytyä mitenkään ja eivät kunnioita ainakaan tätä kotia. En usko että saavat äitinsä luona riehua, mutta täälä kyllä sitä tehdään. En vaan voi sietää sitä kun aina ne banaanit on jokapaikassa kädessä. Vanhempi tyttö syö niitä jatkuvasti ja tiputtelee kuoret kangassohvalle, meidän sänkyyn ja aivan minne tahansa. Jokaisen pitäisi opettaa lapselle, että banaani jättää ikuisen ruskean jäljen kangaspintaan. Käsiään eivät myöskään syönnin jälkeen pese. Se jatkuva piereskely myös kuvottaa. Aivan kuin kaasukammiossa joutuis olemaan. Pieni kolmio ei haihduta kyl jakuvaa pörinää. Ja usein jatkona tulee vielä se pa...ka housuun, kun pieruja punnataan kilpaa. En saa komennella näitä yhtään, koska en ole heidän äiti. Ja valitettavasti mieskin samaa mieltä... Kaapit auotaan ja esim. vaatteet saatetaan vetää kaikki laattialle, koska "komeroon on kiva mennä". ajatuskin että melskaavat täälä joskus ilman että en näe, niin saa verisuonet paukkumaan. Mitenkä ihmeessä 12 ja kohta 11 vuotta olevat tytöt voivat olla kuin koko elämänsä viidakossa asuneita ??? Eikö nykyään kukaan opeta käytöstapoja???

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ai vapauttaa takaisin luontoon :)  Juu eihän pojatkaan ole tietenkään järjestään huonokäytöksisiä. Mies on itse tottunut lapsuudessa, että kieltoja ei ollut, tai jos niitä oli, niin niitä rikottiin. Valitettavasti nämä tyttöset on myös lajia, että jos vähänkin ääntä korottaa, niin he haluavat itkien takaisin äidin luo. ....Ihanaa....

Vierailija
22/47 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ja kyllä, mieheni kärsii kovasti huonosta omatunnosta, koska eronnut kun vanhinkin ollut vasta reilusti alle 3 vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 14:56"]

Täällä jengi neuvoo välttelemään vastuuta. Ihan käsittämätöntä! Aikuinen EI ANNA lasten tehdä, mitä huvittaa. On aikuisten VASTUULLA uusioperhehärdelleistä sun muista systeemeistä huolimatta kasvattaa lapsia. Annatko miehen kasvattaa yhteiset lapsenne samalla tavalla? Ole aikuinen, ota vastuu!

[/quote] Huomio sanaan aikuiSTEN. Nythän kumpikaan ei ota vastuuta.

Vierailija
24/47 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mulla on saman ikäiset tytöt eivätkä käyttäydy noin. Tuon ikäinen osaa syödä ruokapöydän ääressä, siivota jälkensä, viedä banaaninkuoret biojätteeseen ja ymmärtää, että muiden seurassa ei piereksitä huvikseen (noloa).

Ap:n miehen lapset tekevät tuota tahallaan ap:n kiusaksi. Testaavat missä rajat menevät. He testaavat oman isänsä rakkautta: asettaako hän rajoja? He myös testaavat missä kohtaa sinun pinnasi katkeaa.

Minulla ei ole omakohtaista kokemusta uusperheistä, joten en osaa antaa neuvoja miten tuossa tilanteessa toimitaan.

Vierailija
25/47 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Olen hyvin varma, että äitinsä luona käyttäytyvät toisin. Äidillä ei ole ollut eron jälkeen miesystäviä, joita lapset olisivat ainakaan nähneet, eli tavallaan heidän olisi pitänyt oppiakkin hyvin naistyyppiseen arkeen. Jossain on mennyt vaan pahasti pieleen... Ja olen kyllä huomannut, että silmin.nähden nauttivat, kun sotkevat ja iskevät esim.tyynyllä mua naamaan. Eli tajuavat kyllä että ei mukavaa ja sattuu. Se vaan tosiaan, että heti tulee näiltä itku, jos heitä kieltää.

Vierailija
26/47 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä neuvoin välttämään vastuuta, koska se on oikeasti 99% paras tie tuollaisessa uusperheessä (jossa -puoli ei ole ollut mukana lasten vauva-ajasta lähtien). Vastuullista ap:lta on ohjata vastuu isälle. Äitipuoli saa vain vihat niskoilleen, jos lähtee noin hankalasti käyttäytyviä lapsia "kasvattamaan".

Täällä jengi neuvoo välttelemään vastuuta. Ihan käsittämätöntä! Aikuinen EI ANNA lasten tehdä, mitä huvittaa. On aikuisten VASTUULLA uusioperhehärdelleistä sun muista systeemeistä huolimatta kasvattaa lapsia. Annatko miehen kasvattaa yhteiset lapsenne samalla tavalla? Ole aikuinen, ota vastuu!

[/quote]

Vierailija
27/47 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, asiahan on niin, että kuka tahansa saa pierrä ja sotke banaaneilla, mutta pointtihan on, että sinun kodissasi se ei käy, olivatpa lapset sitten vaikka tasavallan presidentin, niin sinun kodissasi ovat voimassa sinun sääntösi. Kirjoita tämä muistiin ja muuta sinä-sanan tilalle minä ja paina niiden kolmen kalloon.

Vierailija
28/47 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut eikös tämä ole myös heidän kolmen koti.... hankala juttu... ap.

Vierailija
29/47 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se myös heidän kotinsa mutta ainahan voit muuttaa pois. Minua ainakin houkuttelisi.

Vierailija
30/47 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde viikonlopuksi kaverille, niin tee. Ja kun tulet kotiion laita miehesi siivoaman.

Vierailija
31/47 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet heidän mielestään vastenmielinen tunkeutuja. Ymmärrettävää. Saisit heidän mielestään suksia hevon kuuseen mahdollisimman pian.

Mies haluaa tietenkin olla heille vain miellyttävä, kun ero heistä ahdistaa häntä tietenkin. Siis haluaa viikonlopuista mahdollisimmman ihanat. Hän tuntee varmaan myös syyllisyyttä

Vierailija
32/47 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sä nyt vaan lähde aina viikonlopuiksi jonnekin muualle, tekee hyvää sulle, teidän suhteelle ja miehen ja lapsien suhteelle.

Sitten välillä mies voi viedä lapsia joku viikonloppu vaikka kylpylään tjn...

Selitä se niin että mies saisi viettää mahdollisimman tiiviisti aikaa rakkaiden lastensa seurassa :)

Ota sinä tuo omana vapaa viikonloppunasi...

Vierailija
33/47 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 15:46"]

[/quote] Huomio sanaan aikuiSTEN. Nythän kumpikaan ei ota vastuuta.

[/quote] No jos nyt vaikka toinen aloittaisi aikuiseksi kasvamisen ja näyttäisi toiselle mallia.

Vierailija
34/47 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 16:16"]

Mä neuvoin välttämään vastuuta, koska se on oikeasti 99% paras tie tuollaisessa uusperheessä (jossa -puoli ei ole ollut mukana lasten vauva-ajasta lähtien). Vastuullista ap:lta on ohjata vastuu isälle. Äitipuoli saa vain vihat niskoilleen, jos lähtee noin hankalasti käyttäytyviä lapsia "kasvattamaan".

Ne käyttäytyy hankalasti, koska kukaan ei laita rajoja tai kerro, miten tulisi käyttäytyä. AP on ottanut miehen, jolla on lapsia. Silloin on vastuu myös niistä lapsista, jotka tulee miehen mukana.

[/quote]

[/quote]

Vierailija
35/47 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa pois viikonlopuksi! Se on vaan viesti, että sut voi heittää omasta kodista pois. Ei, ei ja ei!

Vierailija
36/47 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. juu en mä alistu häipymään, vaik taas tuli banaanitkin. Kaitpa tyttöjen äiti tietää mistä langasta vedetään...

Vierailija
37/47 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 14:26"]

vetEikö nykyään kukaan opeta käytöstapoja???

[/quote]

Ei kai siinä muuta kun alat opettamaan. Yksi kultainen sääntö on se, että jokainen korjaa omat jälkensä. Minkä lattialle levittää, sen takaisin kaappiin kasaa - täysin riippumatta siitä, tapahtuiko asia vahingossa vai tarkoituksella. Tahrat poistetaan myös sitä myöten kun niitä syntyy riippumatta siitä, kaatuiko maitolasi vahingossa vai tahraantuiko tekstiili omaa huolimattomuuttaan. Eivätkä nämä ole mitään rangaistuksia vaan ihan normaalien perheiden normaaleja yhteisen elämän käytäntöjä.

Jatkuva napostelu on haitallista hampaille ja Muullekin terveydelle. Selkeät koko perheen yhteiset ruoka-ajat viisi kertaa päivässä kunniaan ja napostelu pois. Viikonloppuna voitte päiväkahvin merkeissä pitää hyvän mielen herkkuhetken, josta voisi tulla yksi kiva yhteinen juttu koko porukalle. 

Vierailija
38/47 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Juu itse olen elänyt lapsuuden. jossa ohjeistettiin, ja sotkut piti aina itse siivota. En kokenut rangaistuksena, ja olin ehkä liiankin kuuliainen ja tein aina paljon pienestä pitäen itse. Mutta kukin nauttikoot elämästään...mä nautin siitä että "sain" hoitaa sotkuni, ja olin tavallaan myös itsenäinen. Mä kävin tuon ikäisenä jo satunnaisesti kaupassa töissä, ja nämä muksut ei ole kuulemma edes ikinä ostaneet mitään itsenäisesti... et jotain se käytös kyl aina kertoo...

Vierailija
39/47 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tämä on myös sinun kotisi.Mitä asiaa tytöillä on teidän makuuhuoneeseen tai komeroihin.Kyllä tuon ikäisten pitää ymmärtäää puhe,vai vieläkö he nukkuuu isin vieressä.Jos näistä asioista tulee itku,anna tulla. Kai lähetät tuhritut housut äidille pesuun.

Vierailija
40/47 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis näillä pennuilla tulee paska housuihin vielä?? Ehdota isälle tyttöjen kuullen, että lapset kannattais viedä lääkäriin, että heidän pyllynsä ongelmat tutkittaisiin perin pohjin. Normalisti kehittyneet ihmiset ei pasko housuun. Tsemppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä