Moi rikkaat mammat. Köyhän äidin 6v tyttö ois vailla
barbintaloa ja -tarvikkeita. Maksan käytyistä ja siisteistä tavaroista ok hinnan.
Kommentit (17)
Tällä viestillä varmaan kerjäät ilmaislahjoja tyttärellesi? Meepä kuule huuto.net
Mikäs tää vastaanotto nyt on?
Joulun allahan kaikki aavee-mammat kävi viemässä kilpaa sille yhdelle tytölle ilmaiseksi niitä lundby-talon kalusteita.
Luulisi tällekkin köyhälle maksua vastaan irtoavan tavaraa.
Vai vetosiko teihin se nöyristely ja jatkuva kiittely paremmin, kuin ap:n suorasukainen tyyli?
-ohis
No mikä tää yht'äkkinen buumi pyydellä tavaroita alehintaan on?! Huuto.netistä tai eBaystä löytyy varmasti halvalla.
Itse ostan lapsille leluja kirpputoreilta. Juuri ostin ison säkin Bratz -nukkeja ja tarvikkeita kympillä, suosittelen!
No oliskohan se buumi tullut vaikka juurikin tuosta joululahjojen marisijasta. Muutkin ovat ajatelleet koittaa onneaan.
-4
Saiko kukaan sieltä muuten mitään takaisin, esim.kiitosta?
"Köyhän äidin..." Sorry, mun empatiat ei ainakaan herännyt :D
Kuinka junttia porukkaa täällä oikeen liikkuu? Jos jää barbitalo käyttämättä, oli köyhä tai rikas, niin tässä olis ilmeisesti potentiaalinen ostajaehdokas.
Tämä ei edelleenkään ole mikään kirpputori. Inhottavaa jos tästä palstasta tulee!
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 13:42"]
[/quote]
Mä lähetin joululahjan, ei tullut edes sähköpostitse kiitosta takaisin.
Kyllähän se jälkikäteen täällä av-palstalla kiitteli kaikkia ja nöyristeli lisää.
4
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 17:03"]
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 13:42"]
[/quote]
Tiedän tän äidin, ei se välinpitämättömyyttään ole jättänyt teitä kiittämättä. Päinvastoin, oli niin iso paine lähettää niin komeat kiitokset kaikille lapsen kuvan, piirrosten jne merkeissä ja ostaa juuri oikeanlaiset taidekortit jne kullekin, että on vain lykkääntynyt, myös henk.koht. ongelmien vuoksi. Kyllä te kiitoksenne tulette saamaan vielä, ja tiedän että hän on kyllä ollut niin kiitollinen ettette varmaan edes usko.
Mä lähetin joululahjan, ei tullut edes sähköpostitse kiitosta takaisin.
[/quote]
Mikseihän tämä äiti sitten käyttänyt tätä rahaa pieneen joululahjaan, minkä laittaa nyt kiitoskorttien tekemisiin?
Aivan hullua.
Pienillä rahoilla tässä muutkin elelee, muttei ole kyllä vielä tarvinnut lahjoja kinua netistä ilmaiseksi. Jos ei muualta, niin kirpputorilta saa ostettua tavaraa. Ja lapselle ei tarvi olla aina kaikki viimeisen päälle ja kallista, varsinkaan jos siihen ei oikeasti ole varaa.
-4
Ebaysta tai huutonetistä varmasti löytyy, mutta tämä palsta ei ole mikään kirpputori/kerjäyspalsta.
Sulle ei kelpaa köyhän myymä barbitalo, sillä mulla olisi. mutta ei sitten