Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipa hyvä kirjoitus Nyt-liitteessä lihavuudesta!

Vierailija
22.03.2013 |

http://nyt.fi/20130322-viidessae-vuodessa-58-kiloa-lisaeae-todella-lihava-vihaa-sovituskopin-peiliae/?ref=hs-teemanosto

Lukekaa ihmeessä! Siinä puhuttiin mm. siitä, miksi laihdutetut kilot on helppo lihoa takaisin ja miten lihominen tapahtuu huomaamatta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko 21 hyvä meillekin, miten sitä sisältöä saa?

Vierailija
22/28 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että nyt tulee pskaa niskaan, mutta en vaan ymmärrä tätäkään keskustelua. olen ylipainoinen ja tuntuu että pidän vartalostani paljon enemmän kuin te hoikat tai lievästi pyöreät. Olen 163 cm pitkä ja painan n. 90 kg ja mun mielestä mä olen varsin hyvännäköinen. Näinhän ei saisi koskaan ajatella saati myöntää edes anonyymisti koska kaikkien naistenhan tulee vaan ruoskia itseään olemattomistakin läskeistä. Kuinka kukaan oikeasti lihava voisi pitää itsestään? No mä voin. En ole muodoton möykky vaan tiimalasi isolla pyöreällä takapuolella ja selvästi erottuvalla vyötäröllä, pyöreät rinnat ja kohtuullisen sirot käsivarret painoon nähden. Myös nilkat ovat kohtuullisen sirot. Toki olen Suuri, niin tosi paljon suurempi kuin muut ja joskus se oikein hämmästyttää miten pieniä jotkut on. En kuitenkaan pidä itseäni mitenkään vastenmielisenä ja huolehdin ja laitan itseäni. Enempää en haluaisi painaa, olen ollut 14 kg lihavampi ja se oli liikaa, oli paha olla eikä vaatteita löytynyt mistään. Ihannepainoni olisi ehkä 75-80 kg. Siinä painossa voisin kuvitella eläväni ihan oikeasti ilman jatkuvaa kitumista. En halua kitua, haluan elää onnellisena mehevänä itsenäni. 

No niin, nyt saa sanoa kuinka mulla ei ole oikeutta olla onnellinen ja vielä kuvitella olevani kaunis ;) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm, 23 meni kyllä ohi aiheesta.. mutta onnittelut sulle!

Vierailija
24/28 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 20:52"]

Kerrotko 21 hyvä meillekin, miten sitä sisältöä saa?

[/quote]

Jaa-a. Ennemmin pitäisi kysyä, miksei elämässä ole muuta sisältöä kuin syöminen/laihdutus/kalorien laskenta/vaa'alla käyminen/kropan tuijottaminen. En minä osaa sinulle sanoa, mistä sitä sisältöä saa.

Vierailija
25/28 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvä kirjoitus ja tunnistin itseni myös.

t: bmi 50

Vierailija
26/28 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

21/25:lle... Minä en yrityksistäni huolimatta ole työllistynyt, joten ylimääräistä aikaa todellakin vuorokaudessa on. Ihmissuhteita ei minulle tuntemattomasta syystä juuri ole.

Tuntuu, että liikunta ja laihdutus on ainut, mitä pystyn jotenkin tässä tilanteessa hallitsemaan ja siten vaikuttamaan johonkin elämäni osa-alueeseen. 

Vierailija
27/28 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 21:17"]

hmm, 23 meni kyllä ohi aiheesta.. mutta onnittelut sulle!

[/quote]

miten niin ohi aiheesta? Vain itseruoskinta sallittua? ;) en tunnista itseäni tutkijan lihavuus-kuvauksesta, että se olisi välitila, josta pyritään pois ja odotetaan koska se oikea elämä laihana alkaa. En mä elä niin. En ymmärrä myöskään näitä teidän muoden kirjoituksia siitä, kuinka normaalipainoisena ette ole koskaan tyytyväisiä itseenne ja vain jossain hormonihuuruissa olette pitäneet itseänne kauniina ja haluttavina raskausden jälkeen?

23

Vierailija
28/28 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 21:40"]

En ymmärrä myöskään näitä teidän muoden kirjoituksia siitä, kuinka normaalipainoisena ette ole koskaan tyytyväisiä itseenne ja vain jossain hormonihuuruissa olette pitäneet itseänne kauniina ja haluttavina raskausden jälkeen[/quote]

17 jatkaa. En ymmärrä minäkään miksi en voi olla tyytyväinen siihen mitä olen, vaan pitäisi olla timmimpi ja hoikempi ja ja ja... Ihanaa, että olet sinut itsesi kanssa :) - tämä on tavoitteena myös itselläni