Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausviikko 41, alavatsan polttelu

Vierailija
04.04.2013 |

Voisiko joku kokenut vastata, olen viikolla 41+0 ja eilen alkoivat alavatsan poltot, siis sellaiset pienet tuntemukset joita on ennen kuukautisia, ovat koko alavatsalla. Ovat jatkuvia poltteltuita, ei supistuksia niin että vatsa kovettuisi tai kouristelisi. Ovatko nämä synnytystä edeltäviä oireita, kyselen kun kovasti hermoilen kun la meni jo viikko sitten niin pienetkin merkit lähestyvästä synnytyksestä ilahduttavat...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi synnytys tuollaisella polttelulla, joka sitten myöhemmin muuttui supistelevaksi. Suihku helpottaa ensihätään :)

Vierailija
2/5 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 14:44"]

Mulla alkoi synnytys tuollaisella polttelulla, joka sitten myöhemmin muuttui supistelevaksi. Suihku helpottaa ensihätään :)

[/quote]

Mulla ei muuten kovettunut maha samoin kuin harjoitussupistuksissa, vaan pysyi vaan möhkäleenä :D Onhan sairaalakassi jo pakattu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös tollasta polttelua hiukan ennen synnytystä. Se alkoi selän puolelta (lantiosta) ensin ja seuraavana päivänä poltteli edestä (vatsasta). Seuraavana yönä synnärille, kun supistukset alkoivat ja vedet meni :)

Vierailija
4/5 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä toi on menoa! Tsemppiä matkaan :-)

Vierailija
5/5 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: kiitos teille! juuri toissapäivänä alkoi selän polttelulla ja eilen muuttui mahan puolelle polttelut vaikka selässäkin vielä tuntuu :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän