Mielikuva nimestä Juho
Kommentit (43)
Tulee mieleen, että Juhon vanhemmat ovat melko tylsiä ja konservatiivisia tosikkoja. Sehän ei tietysti kerro Juhosta vielä mitään, jos on vaikka tullut mummoonsa.
Tulee mieleeni kaksi eri Juhoa.. Toinen pasko kännissä housuihin.. Toinen kiusaa ja valehtelee koulussa.. En tiedä yhtäkään järkevää Juhoa..
Mielestäni tylsä ja mielikuvitukseton. Aika neutraali tosin, eli ei oikein herätä mitään voimakkaita ajatuksia. Ehkä jotenkin kertoo siitä, että vanhemmat ei ole meinanneet keksiä mitään nimeä, tai sitten miettineet liikaa, mitä muut lapsensa nimestä ajattelevat...
Nynny tulee mieleen. Siis ei muuten mutta tunsin penskana yhden Juhon ja oli epärehellinen, uusavuton ja nynny. Mutta vaan mun mielipide. Jollekin voi tulla positiivisia asioita mieleen. Ei lähtökohtasesti paska nimi minunkaan mielestä.
liian tavallinen nimi, ei mitään mielikuvaa tuo esiin
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 23:39"]
Tulee mieleeni kaksi eri Juhoa.. Toinen pasko kännissä housuihin.. Toinen kiusaa ja valehtelee koulussa.. En tiedä yhtäkään järkevää Juhoa..
[/quote]
Minä taas tiedän kolme Juhoa, kaksi oikein järkevää nuorta miestä ja kolmas Juho on vielä pieni. Hyvin positiivinen mieli tulee ko. nimestä.
"Juho pauhaa, pirtti roikaa;
hän on talon aika poika,
ankara "Poika-Jussi"."
minulla tulee mieleen myös Juhannus ja kesäinen mies.
Pitkäaikainen nuoruuden ihastukseni. Tumma, komea, älykäs, maailman ihanimmat silmät - ja asuu monen tuhannen kilometrin päässä. Ai niin, ja olen itse naimisissa. Se juna taisi mennä jo..
Miten voi olla? Kerro lisää!
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 18:56"]
Mun mies on Juho. Älykäs huonoryhtinen ITC-osaaja, nörtti, mutta todella hot sänkykamarissa.
[/quote]