Mies raivoaa minulle, koska rahatilanteemme on huono
Olen kipeä enkä juuri nyt jaksaisi tapella. Mies on melko heikkohermoinen ja purkaa nyt turhautumistaan rahatilanteestamme minuun huutamalla ja kiukuttelemalla. Yritin keskustella rauhallisesti, mutta hän ei tuossa mielentilassa pysty siihen.
Rahatilanteemme on toistaiseksi melko huono, sillä minä olen sairaslomalla ja hän on tällä hetkellä työtön, etsii kyllä aktiivisesti töitä. On tehnyt tässä odotellessaan vakituista työtä joitain keikkahommia niin paljon kuin on niitä saanut. Asumme vuokralla ja vuokra on lähemmäs 700e/kk. Sen lisäksi meillä on joitain kuukausittaisia menoja (pari laskua, bussikortit, lemmikit...) ja toki ruokaan ja elämiseen ylipäätään menee jonkin verran. Olemme yrittäneet elää niin säästeliäästi kuin pystymme, mutta silti on tiukkaa ja joudumme välillä lainaamaan rahaa. Olen itsekin tilanteesta stressaantunut ja yritän selittää hänelle, että tilanne on väliaikainen ja selviämme kyllä. Riitely ja asiasta vääntäminen ei mielestäni auta tilanteessa mitään enkä jaksaisi muutenkin stressaavan tilanteen päälle näin pitkäaikaissairaana tapella hänen kanssaan. Huoh.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi. Miten voit rakastaa miestä, jonka arvostus mielialaasi kohtaan on noin alhaalla?
No meidän suhteemme on muuten hyvä ja rakastava, välitämme toisistamme ja kyllä hän minua kunnioittaa, mutta hänen heikkoutensa on heikkohermoisuus ja etenkin todella stressaantuneena räjähtelee asioista. Olen jotenkin oppinut kestämään sitä, kun mies on muuten hyvä. Ap
Nyt ymmärrän. Miksi miehesi kunnioittaisi sinua. Eihän sinulla ole edes itsekunnioitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi. Miten voit rakastaa miestä, jonka arvostus mielialaasi kohtaan on noin alhaalla?
No meidän suhteemme on muuten hyvä ja rakastava, välitämme toisistamme ja kyllä hän minua kunnioittaa, mutta hänen heikkoutensa on heikkohermoisuus ja etenkin todella stressaantuneena räjähtelee asioista. Olen jotenkin oppinut kestämään sitä, kun mies on muuten hyvä. Ap
Nyt ymmärrän. Miksi miehesi kunnioittaisi sinua. Eihän sinulla ole edes itsekunnioitusta.
Miten niin ei ole? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei ole? Ap
Mielestäsi se on ok, että mies raivoaa ja purkaa kiukkuaan sinuun. Ihminen joka kunniottaa itseään, tajuaa kyllä ettei tuollainen ole millään tavalla oikein.
Mikä ihmeen elämäntapasaikuttaja? Minulla on erittäin hyvä syy olla sairaslomalla ja kuule, tekisin mitä vain etten olisi ja pääsisin töihin. Ap