Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies raivoaa minulle, koska rahatilanteemme on huono

Vierailija
15.03.2019 |

Olen kipeä enkä juuri nyt jaksaisi tapella. Mies on melko heikkohermoinen ja purkaa nyt turhautumistaan rahatilanteestamme minuun huutamalla ja kiukuttelemalla. Yritin keskustella rauhallisesti, mutta hän ei tuossa mielentilassa pysty siihen.

Rahatilanteemme on toistaiseksi melko huono, sillä minä olen sairaslomalla ja hän on tällä hetkellä työtön, etsii kyllä aktiivisesti töitä. On tehnyt tässä odotellessaan vakituista työtä joitain keikkahommia niin paljon kuin on niitä saanut. Asumme vuokralla ja vuokra on lähemmäs 700e/kk. Sen lisäksi meillä on joitain kuukausittaisia menoja (pari laskua, bussikortit, lemmikit...) ja toki ruokaan ja elämiseen ylipäätään menee jonkin verran. Olemme yrittäneet elää niin säästeliäästi kuin pystymme, mutta silti on tiukkaa ja joudumme välillä lainaamaan rahaa. Olen itsekin tilanteesta stressaantunut ja yritän selittää hänelle, että tilanne on väliaikainen ja selviämme kyllä. Riitely ja asiasta vääntäminen ei mielestäni auta tilanteessa mitään enkä jaksaisi muutenkin stressaavan tilanteen päälle näin pitkäaikaissairaana tapella hänen kanssaan. Huoh.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siat pitää aina jättää. Minipossun voit ottaa lemmikiksi.

Vierailija
2/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi. Miten voit rakastaa miestä, jonka arvostus mielialaasi kohtaan on noin alhaalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pahastu ap, mutta mies purkaa sinuun turhautumista, koska hän on ainoa, joka edes voi yrittää kohentaa rahatilannettanne. Sinä vain viet rahaa.

Vierailija
4/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vanhempi varakas mies, nii ei tartte nyysiä tyhjätaskun kaa.

Vierailija
5/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä että paljonko rahaa tulee huutamalla. Kannattaisko sekin energia käyttää siihen että miettisi mistä lisätuloja saisi. En ole koskaan kuullut että kukaan olisi parantunut työkykyiseksi huutamalla. Ymmärrän ja tiedän kyllä mitä tuo ahdistus on mutta oma olohan siinä vain huononee kun räyhää. Menee vielä parisuhdekin, yksinkö olis kivempaa. Näin minä miehelle sanoisin.

Vierailija
6/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
7/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisko se miehen elämä yksin merkittävästi halvemmaksi kun pitäis maksaa yksin vuokra yms?

Vierailija
8/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisko se miehen elämä yksin merkittävästi halvemmaksi kun pitäis maksaa yksin vuokra yms?

En ymmärtänyt kysymystä? 

Vierailija
9/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne ovat, heikkohermoiset miehet. Mikään pakko ei sellaisen kanssa ole parisuhteessa olla.

Vierailija
10/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko lemmikeistä luopua, saisiko rahaa jos myisi pois?

Vierailija
11/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä pahastu ap, mutta mies purkaa sinuun turhautumista, koska hän on ainoa, joka edes voi yrittää kohentaa rahatilannettanne. Sinä vain viet rahaa.

Eiköhän näiden tulot ole samaa luokkaa.

Vierailija
12/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan nyt, mutta mies on ainoa, joka voi edes työllistyä tulevaisuudessa.

Vierailija
13/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sinä niin päättelit, että en voi tulevaisuudessa työllistyä? Sairauteni on sellainen, että kuntoutuksen jälkeen pystyn tekemään töitä ihan kuten kuka tahansa muukin. Ap 

Vierailija
14/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksei ap voi työllistyä tervehdyttyään? Jätä se sika AP.

Vierailija
15/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies rupeaa jakamaan vaikka mainoslehtiä tai kerätköön pulloja jos ei töissä ole 👍 En kyllä itse katsoisi kauaa tuollaista urvellusta rahatilanteesta jos itse ei tuo rahaa talouteen!

Vierailija
16/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko lemmikeistä luopua, saisiko rahaa jos myisi pois?

Lemmikeistä en luovu, näen sen samana asiana kuin luopuisin lapsesta jos sellainen olisi. Ne ovat perhettä. Ap

Vierailija
17/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa minulla on meistä isommat tulot tällä hetkellä, kun saan kuntoutustukea sairauteni vuoksi sekä siihen päälle asumistukea. Ap

Vierailija
18/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies rupeaa jakamaan vaikka mainoslehtiä tai kerätköön pulloja jos ei töissä ole 👍 En kyllä itse katsoisi kauaa tuollaista urvellusta rahatilanteesta jos itse ei tuo rahaa talouteen!

Eipä tuo elämäntapasaikuttajakaan kovin paljon tuo.

Vierailija
19/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se raivoaminen siitä rahatilanteesta johdu. Se on miehesi tapa reagoida hankaliin asioihin. Ains löytyy uusi aihe raivota. Stressaava työ, rikkoontunut auto, metelöivät lapset jne.

Vierailija
20/24 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi. Miten voit rakastaa miestä, jonka arvostus mielialaasi kohtaan on noin alhaalla?

No meidän suhteemme on muuten hyvä ja rakastava, välitämme toisistamme ja kyllä hän minua kunnioittaa, mutta hänen heikkoutensa on heikkohermoisuus ja etenkin todella stressaantuneena räjähtelee asioista. Olen jotenkin oppinut kestämään sitä, kun mies on muuten hyvä. Ap