Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TEEGALLUP!!! Hyödynnän työssäni kiitos!

Vierailija
21.03.2013 |

Kysymys 1.

Mitä teetä joisit mieluiten haudutettuna?

Kysymys 2.

Mitä teetä ET joisi haudutettuna?

Kysymys 3.

Mitä pussiteitä tykkäät juoda?

Kiitos! Itse juon vain kahvia mutta haluan tarjota teenjuoja-asiakkaille myös lämmintä juotavaa, enkä tiedä mikä uppoisi useimmille.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tärkeintä on se, että se haudutettu tee ei ole mitään pannussa aamusta asti pikiintynyttä myrkkyjuomaa, vaan tuoretta, korkeintaan sen 5 min tai mikä siinä nyt sopiva haudutusaika onkaan, hautunutta teetä. Käytännössä mä en siis juo sitä Suomessa haudutettuna teenä tarjottavaa litkua. Eikä sitä pidä mulle tarjotakaan, ellei sitten kyse ole siitä, että ne haudutusväloneet on pöydässä ja se tee haudutetaan siinä -ja jos teillä on kiireisiä siakasatilaisuuksia te varmaan ette tee näin.

Tällöin jäljelle jää siis käytännössä vain pussitee. Minä pidän ihan perusmustasta teesta (assam tai ceylon) iman mitään mausteita, mutta toki joku earl grey kelpaa myös. Ne muut maustetut on aina vähän riskialttiita. minulle kelpaa se keltainen liptonkin, se on nykyään laadultaan parempaa kuin twiningsin pussiteet, vaikka en tiedä johtuuko tämä siitä, että lipton on parantanut vai teinings huonontanut laatua. Tetley olisi hyvää. Ja kannattaa laittaa joku neutraali vihreä tosiaan rinnalle tarjolle, ei kovin maustettuna sitäkään.

Vierailija
42/44 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 18:22"]

Pussiteestä minä kelpuutan lähinnä yogi-teet, clipperin teet ja muut luomuteet

[/quote]

Yogit eivät (nimestään huolimatta) ole teetä, vaan mauste/yrttihaudukkeita.

En suosittele Princess tai Yellow Label teepusseja, ne ovat kamalinta kuraa. Myös todella teollisen makuiset maustetut ovat kamalia (esim. ne Nordquistin Muumiteet). Earl Gray ja Lady Gray ovat neutraaleja valintoja. Clipperin teet ovat todella hyviä ja asiakkaat varmasti arvostavat luomuteetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.

Mieluiten joisin mustaa earl greytä. Jos saan valita, mieluiten luomua kiitos! - huom älä hauduta liian kauan tai liian suurilla määrillä ettei tule liian vahvaa.

2. Rooibosta tai vaniljaista ei haudutettuna eikä muutenkaan kuin pussina tarjolle kiitos!

3. Oi nyt on niitä ihania teepusseja - ootas katon kaapista

Näitä: http://www.google.fi/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=lS4LFLRwejNReM&tbnid=RwUHzASRxLKB6M:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fida365.indiedays.com%2F2011%2F09%2F&ei=uTdLUY6PM4nCtAb_0YCQAw&bvm=bv.44158598,d.Yms&psig=AFQjCNEUTZ6srYRCrNp-ZL0xMB7nCBV12A&ust=1363970345940125

Toi sitruuna-inkivääri on mun suosikkini, mutta noista käy mikä tahansa.

Muistathan tarjota teen kanssa myös hunajaa sekä ruskeita sokeripaloja. Jos tähän todella haluat panostaa.

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 17:21"]

Kysymys 1.

Mitä teetä joisit mieluiten haudutettuna?

Kysymys 2.

Mitä teetä ET joisi haudutettuna?

Kysymys 3.

Mitä pussiteitä tykkäät juoda?

Kiitos! Itse juon vain kahvia mutta haluan tarjota teenjuoja-asiakkaille myös lämmintä juotavaa, enkä tiedä mikä uppoisi useimmille.

[/quote]

Vierailija
44/44 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äst, linkki teki tepposen. Tarkotan linkistä aika alhaalle tulevaa Clipperin teet - kuvaa. Noi on kaikki hyviä. Jos todella haluaa säväyttää teellä, niin ei missään tapauksessa Liptonia tarjolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme