Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eka kerta: ”Yhtäkkiä vanhempi nainen nappasi mukaansa ja sinne se poikuus jäi”

Vierailija
15.03.2019 |

Jutussa 13 vee. poika kertoo, kuinka vanhempi nainen (ei tyttö) nappasi mukaansa, missä metoo nyt ?

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/875c3e8b-4abc-469a-…

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olin kauhuissaan että tajuaako se poika että hänet on raiskattu/käytetty hyväkseen?

Näitä oon kuullut muutenkin (mm oma mies oli 9v kun joku parikymppinen vei mukanaan. Ja teini-iän ihastus 16v ja nainen 40v), se vaan on häveksyttävästi jostain syystä eri asia pojalle/miehelle ja nämä naiset ei tajua tekevänsä mitään väärää, varmaan ajattelevat "opettavansa". Joku 16v sälli varmaan ajatteleekin että tosi hienoa ja nuoremmat ei varmasti uskalla puhua kellekään.

Kissin Gene Simmons kertoi jossain että olikohan 12v kun pääsi neitsyydestään eroon aikuisen naisen kanssa.

Surullista :(

En ylä-asteikäisenä mitään toivonut enemmän kuin että olisi joku tehnyt noin ja edelleen toivon että olisi tapahtunut :) M39

Vierailija
22/27 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs palstan äidit on mieltä jos vanhempi nainen vie 13 vuotiaan poikanne vähän sivummalle puistossa?

Jos se tulee minun tietooni, niin teen rikosilmoituksen.

Vaikka poikasi olisi ikionnellinen tapahtuneesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään kannata mitään alaikäisten suhteita, mutta mietin mikä noissa kohtaamisissa on oikeasti pahinta; seksi itsessään vai jälkipyykki ja muu psykologia?

Moni poika kasvaa ilman isää ja lastentarhat ja koulut ovat naisten johtamia. Siihen vielä päälle se, että media kertoo naisten olevan mysteerisiä, parempia ja ihmeellisiä. Minulle ja toiselle pojallekin lastentarhanopettaja suuttui, kun piirtelimme salaa kuvia alastomista miehistä toisen pikkupojan kanssa ja nauroimme kuville  ja täti tuli paatoksella vaahtoamaan miten "luonnollinen" naisen vartalo on. Samanlaisia avautumisia kurppatädeiltä on tullut myös korkeakouluopintojen aikana. 

"Vanhemman naisen" (siis vaikka 19v "rouva" jos poika on 14v) on siis tosi helppoa käyttää etuoikeutettua asemaansa ja manipulointitaitoja nuoremman pojan itseluottamuksen vahingoittamiseen esim.kauhistelemalla tekopyhästi pojan eleitä, sanoja tai tapaa koskettaa. Tähänhän samanikäisten creepyttäminen, pervottaminen ja milloin mikäkin perustuu eli yritetään vastenmielisyyttä osoittamalla häpäistä mies ja osoittaa hänelle kaapin paikka. 

Aika isossa määrin pelimiesjutut ja sosiaalisten taitojen opettelu erilaisten seminaarien, valmentajien yms. kautta on vastaisku tuolle altavastaajan asemalle, jossa mies sitten yrittää rakentaa niin voimakkaan todellisuuskuvan, etteivät nuo naisten signaalit alenna miehen sosiaalista asemaa tämän omassa mielessä. 

Kehittymistä voin tässä huomata omallakin kohdalla esim.siinä, että joskus ennen iltani olisi saattanut olla pilalla tai olisin voinut vähän järkyttyä siitä, jos vieressä oleva nainen selvästi tekeytyy kuuroksi minun avatessa keskustelun, mutta nykyään aika kylmäverisesti jatkan siitä eteenpäin enkä pysähdy miettimään asiaa. 

En nyt ihan ymmärtänyt, kuinka tämä liittyy nuorten poikien hyväksikäyttöön?

Vierailija
24/27 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vienyt 26vuotiaan poikuuden🙈Ja olen itse yli 40v. Mutta nuori mies itse halusi ja olemme edelleen tekemisissä.

Vierailija
25/27 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut 16-vuotiaana tilaisuudessa maata 33 vuotiaan kanssa. Olin vahvasti mukana asiassa ja hyödyin tästä "harjoittelumahdollisuuudesta", en myöskään kokemut pakkoa. Jos olisi ollut pakko eikä olisi huvittanut niin tilanne olisi ollut painostava.

Voin kuvitella että naiselle tilanne on ihan toinen kun pienestä asti on toitotettu raskaaksitulemisen vaarasta ja eka kerta voi olla vähän kipeä tai hankala niin sen mielelöään kokisi jonkun sellaisen kanssa joka välittää. Ja kyllä kulttuurissa vielä elää vahvana myös ajatus neitsyyden säilyttämisestä.

Vierailija
26/27 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 30-40 nainen panee 13 v pojan kanssa, se on ihan ok, mutta entäs jos 30-40 mies korkkaa 13 v pojan pyllyneitsyyden onko se ok?

Mitäs tähän sanotte woket?

Vierailija
27/27 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 30-40 nainen panee 13 v pojan kanssa, se on ihan ok, mutta entäs jos 30-40 mies korkkaa 13 v pojan pyllyneitsyyden onko se ok?

Mitäs tähän sanotte woket?

On ok. SETassa on myös pedo-jaos.