Eka kerta: ”Yhtäkkiä vanhempi nainen nappasi mukaansa ja sinne se poikuus jäi”
Jutussa 13 vee. poika kertoo, kuinka vanhempi nainen (ei tyttö) nappasi mukaansa, missä metoo nyt ?
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/875c3e8b-4abc-469a-…
Kommentit (27)
Yleinen mielipide pitää naisten seksuaalista rohkeutta hienona juttuna.
Fantasianovellistit vauhdissa. Kaikkea ei kannata ottaa tosissaan mitä nää ilta*aska lehdet rustaa. Ei voida puhua edes journalismista, ihan seiska-lehteen verrattavissa oleva.
Mut mut mut... Ei edes sure sitä ettei kallein aarre, poikuus, mennyt sille juuri oikealle. :)
Naisten katuminen siitä, ettei korkkaaja ollut se unelmien prinssi on huvittavaa. :) No minkäpä primitiivisille vaistoille voi, mutta silti.
Mäkin olin kauhuissaan että tajuaako se poika että hänet on raiskattu/käytetty hyväkseen?
Näitä oon kuullut muutenkin (mm oma mies oli 9v kun joku parikymppinen vei mukanaan. Ja teini-iän ihastus 16v ja nainen 40v), se vaan on häveksyttävästi jostain syystä eri asia pojalle/miehelle ja nämä naiset ei tajua tekevänsä mitään väärää, varmaan ajattelevat "opettavansa". Joku 16v sälli varmaan ajatteleekin että tosi hienoa ja nuoremmat ei varmasti uskalla puhua kellekään.
Kissin Gene Simmons kertoi jossain että olikohan 12v kun pääsi neitsyydestään eroon aikuisen naisen kanssa.
Surullista :(
Vierailija kirjoitti:
Fantasianovellistit vauhdissa. Kaikkea ei kannata ottaa tosissaan mitä nää ilta*aska lehdet rustaa. Ei voida puhua edes journalismista, ihan seiska-lehteen verrattavissa oleva.
Paremminkin jallu kalle ratto jne
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olin kauhuissaan että tajuaako se poika että hänet on raiskattu/käytetty hyväkseen?
Näitä oon kuullut muutenkin (mm oma mies oli 9v kun joku parikymppinen vei mukanaan. Ja teini-iän ihastus 16v ja nainen 40v), se vaan on häveksyttävästi jostain syystä eri asia pojalle/miehelle ja nämä naiset ei tajua tekevänsä mitään väärää, varmaan ajattelevat "opettavansa". Joku 16v sälli varmaan ajatteleekin että tosi hienoa ja nuoremmat ei varmasti uskalla puhua kellekään.
Kissin Gene Simmons kertoi jossain että olikohan 12v kun pääsi neitsyydestään eroon aikuisen naisen kanssa.Surullista :(
Usein on uutisia maailmalta kun naisopettaja harrastanut seksiä alaikäisten poikien kanssa ja saanut tuomion. Suomessakin oli tapaus pari vuotta sitten.
Mitäs palstan äidit on mieltä jos vanhempi nainen vie 13 vuotiaan poikanne vähän sivummalle puistossa?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs palstan äidit on mieltä jos vanhempi nainen vie 13 vuotiaan poikanne vähän sivummalle puistossa?
Jos se tulee minun tietooni, niin teen rikosilmoituksen.
Kunpa minullakin olisi käynyt yhtä hyvä tuuri 13v iässä.
Nää on hankalia asioita.
Mun miehen ensimmäinen seksikokemus on ollut huomattavasti vanhemman, auktoriteettiasemassa olevan naisen tekemä raiskaus. Mieheni ei ikinä kertoisi siitä tuohon tyyliin. Hän on nyt yli 40 v. ja vieläkin kokemus painaa ja ahdistaa häntä. Pystyy sentään onneksi siitä minulle puhumaan. Eli eroa tuohon avauksen tapaukseen on kuin yöllä ja päivällä.
Jotkuthan ovat sitä mieltä, että vaikka tapahtuneesta olisi pelkästään hyviä muistoja, kyseessä on silti raiskaus jos toisella osapuolella on ikää alle 16 ja toisella liian paljon yli. En oikein itse tiedä mitä mieltä olisin näistä. Mieheni tapaus on selvästi raiskaus ja rikos, josta tulisi olla paljon kovempi rangaistus kuin tällä hetkellä on. Hänen tilannettaan vielä vaikeuttaa se, että tämä tapahtui ulkomailla ja siitä on niin kauan aikaa, että raiskaajaa ei voi mitenkään enää saada oikeuden eteen. Itselläni taas on nuoruusajoilta seksikokemus todella paljon vanhemman miehen kanssa, josta jäi pelkästään hyvät muistot. Hän kunnioitti minua ja nautintoani aivan eri tavalla kuin oman ikäiseni pojat, joista jäi myös ikäviä kokemuksia vaikka olinkin tilanteissa täysin suostuvainen.
Voi kun näistä asioista opittaisiin joskus puhumaan ilman moraalipaniikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissin Gene Simmons kertoi jossain että olikohan 12v kun pääsi neitsyydestään eroon aikuisen naisen kanssa.Surullista :(
Usein on uutisia maailmalta kun naisopettaja harrastanut seksiä alaikäisten poikien kanssa ja saanut tuomion. Suomessakin oli tapaus pari vuotta sitten.
Missä nämä naisopet olivat sillon kun olin teini? Kysyn vain?
Nappaispa joku nuori nainen minut ja veisi neitsyyteni.
M46
No täähän on just tätä, kun miestä/poikaa ei voi r-aiskata ja silleen. Miehet/pojat haluu vaan panna ja ne ajattelee seksiä kokoajan muutenkin, saisivat siis olla onnessaan kun naista saavat.
Jos oli kaunis nainen vielä, niin tuohan on täydellistä?
Ai missä #metoo? No ehkä siellä piilossa, missä tämä kertojakin. Paha kenenkään on puuttua, kun nimettömänä kertoo tarinansa. Ei edes kerro, mistä hänet noin vain napattiin. Tyttöjen metoo-jutuissa on kerrottu, onko kyseessä ollut esim opettaja, esimies, valmentaja tms ja mietitty, mikä on se vastuussa oleva taho. Tässä on nyt paha sanoa yhtään mitään, kun tämä nainen voi olla ihan kuka vain.
Vierailija kirjoitti:
Mut mut mut... Ei edes sure sitä ettei kallein aarre, poikuus, mennyt sille juuri oikealle. :)
Naisten katuminen siitä, ettei korkkaaja ollut se unelmien prinssi on huvittavaa. :) No minkäpä primitiivisille vaistoille voi, mutta silti.
Mitä hemmettiä :D en ole kyllä koskaan näiden 40 vuoden aikana kuullut kenenkään naisen valittavan tällaista. Ehkä niinpäin jos eka kerta on ollut jonkun ihan kamalan kanssa.
Totta kai on ollut hyväksikäyttöä tuo avauksen juttu. Kyllä ne ikärajat toimivat kumminkin päin. En oikein tiedä mitä ap tarkoittaa että missä me too on ollut, eihän tuosta selvinnyt onko mies yrittänyt kertoa kenellekään. Jos on, ja rikosilmoitusta ei ole tehty, niin kauheaahan se on, ja ikävällä tavalla juuri samaa kuin lukemattomien tyttöjen tarinat. Hyväksikäyttöä jää täysin piiloon aivan hirveästi.
En tietenkään kannata mitään alaikäisten suhteita, mutta mietin mikä noissa kohtaamisissa on oikeasti pahinta; seksi itsessään vai jälkipyykki ja muu psykologia?
Moni poika kasvaa ilman isää ja lastentarhat ja koulut ovat naisten johtamia. Siihen vielä päälle se, että media kertoo naisten olevan mysteerisiä, parempia ja ihmeellisiä. Minulle ja toiselle pojallekin lastentarhanopettaja suuttui, kun piirtelimme salaa kuvia alastomista miehistä toisen pikkupojan kanssa ja nauroimme kuville ja täti tuli paatoksella vaahtoamaan miten "luonnollinen" naisen vartalo on. Samanlaisia avautumisia kurppatädeiltä on tullut myös korkeakouluopintojen aikana.
"Vanhemman naisen" (siis vaikka 19v "rouva" jos poika on 14v) on siis tosi helppoa käyttää etuoikeutettua asemaansa ja manipulointitaitoja nuoremman pojan itseluottamuksen vahingoittamiseen esim.kauhistelemalla tekopyhästi pojan eleitä, sanoja tai tapaa koskettaa. Tähänhän samanikäisten creepyttäminen, pervottaminen ja milloin mikäkin perustuu eli yritetään vastenmielisyyttä osoittamalla häpäistä mies ja osoittaa hänelle kaapin paikka.
Aika isossa määrin pelimiesjutut ja sosiaalisten taitojen opettelu erilaisten seminaarien, valmentajien yms. kautta on vastaisku tuolle altavastaajan asemalle, jossa mies sitten yrittää rakentaa niin voimakkaan todellisuuskuvan, etteivät nuo naisten signaalit alenna miehen sosiaalista asemaa tämän omassa mielessä.
Kehittymistä voin tässä huomata omallakin kohdalla esim.siinä, että joskus ennen iltani olisi saattanut olla pilalla tai olisin voinut vähän järkyttyä siitä, jos vieressä oleva nainen selvästi tekeytyy kuuroksi minun avatessa keskustelun, mutta nykyään aika kylmäverisesti jatkan siitä eteenpäin enkä pysähdy miettimään asiaa.
Ei ole tietoa ko. "naisen" iästä. On voinut olla vaikka 16-vuotias. Mutuun on ihan turha perustaa mitään ölinää.