Lue keskustelun säännöt.
Onko aikuisen miehen normaalia paskoa yli viisi kertaa vuorokaudessa??
21.03.2013 |
Aina on ollut tuollainen, herää öisinkin välillä hätäänsä. Ja hätä kun tulee, on melkein juostava.
Pöntön sivut miehen vessassa aina ruikulissa. Vatsatautejakintuntuu sairastavan vähän väliä.
Onkohan ihan normaalia, vai yritänkö saada lääkäriin?
Mies on 25v ja lievästipullukka.
Kommentit (5)
Ei. Kerran kolmessa neljässä päivässsä normaali
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei ole normaalia, mutta on aika tavallista. Ehkä laktoosi-intoleranssi tai joku yliherkkyys tai allergia? Tai sitten muuten vain huono ruokavalio?
Ehkäpä kannattaisi käydä lääkärillä ja kokeissa.
Lääkäri sanoo että niin monta ateriaa kuin päivässä syö,pitää ihmisen ulostaa.Muutoin katsotaan ummetukseksi.
hah hah..sori kun naurattaa