En luota naispartureihin helposti. Mistäköhän johtuu?
Olen koko ikäni suosinut miespartureita. Joskus jäänyt kokemus että naiset epävarmoja otteissaan. Nyt kun tulin parturiin ja vapaina vain naisia jouduin jäädä odottamaan vapautuvaa miesparturia. Naiset nauroivat paheksuen
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin naiset ratissa
Sanoo puolikalju pyylevä mies.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin naiset ratissa
tässä sulle vastauksia mitä mielikuvia huomautuksesi aiheuttaa muissa
https://www.vauva.fi/keskustelu/3416761/nainen-ratissa-mita-mielleyhtym…
Itse taas en oikein tykkää heteroista mieskampaajista, kun heillä ei aina ole käsitystä naisten hiuksista. Homomiehet taas usein osaavat käsitellä naisten hiuksia todella hyvin. Naisena minulla tietenkään ei ole kokemusta mies- eikä naispartureista.
Koska ne haluaa tahallaan pilata ja leikata pitkät ja terveet hiukset. Kateellisia :)
Vierailija kirjoitti:
Miten nauretaan paheksuen? Monenlaista naurua olen kuullut mutta tuo on uusi.
Silleen hymyillen mutta vinoon katsoen pieni iva ilmeessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silleen hymyillen mutta vinoon katsoen pieni iva ilmeessä
Paheksuva ilme tuo voi olla, mutta entä se paheksuva nauru?
Vierailija kirjoitti:
Itse taas en oikein tykkää heteroista mieskampaajista, kun heillä ei aina ole käsitystä naisten hiuksista. Homomiehet taas usein osaavat käsitellä naisten hiuksia todella hyvin. Naisena minulla tietenkään ei ole kokemusta mies- eikä naispartureista.
Miten se heterous tai homous tulee ilmi? Kysytkö parturilta seksuaalista suuntautumista asioidessasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin naiset ratissa
Sanoo puolikalju pyylevä mies.
Osuiko, kun piti ottaa ulkonäkö esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se heterous tai homous tulee ilmi? Kysytkö parturilta seksuaalista suuntautumista asioidessasi?
Ei tarvitse. Kyllähän se päälle paistaa ja heteromiehiä nyt on maailmassa partureina noin kaksi kappaletta, aika pieni todennäköisyys törmätä heihin.