Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

168cm / 75kg. Läski?!

Vierailija
20.03.2013 |

Onko mitat mielestänne ok?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suunnilleen samankokoinen ja mielestäni myös lihava. Oma ihanteeni on tuo 68kg. Mieheni mielestä tosin olen sopivan kokoinen. Hän itse on hoikka ja urheilullinen. Itsekin harrastan säännöllisesti liikuntaa 2-4krt/viikossa joten jonkin verran myös lihaksia on. Lapsia 4 ja ikää 43v, joten en edes haikaile enää alle 65kg. Naisella tulee olla myös muotoja. :)

Vierailija
62/68 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170 cm ja kun painoin pari vuotta sitten 78 kg ( about sama BMI kuin ap:lla ) niin olin läski :(. Tällä hetkellä paino on 70 kg ja tavoite on tuolla 67 kg:ssa. Se on hyvänolonpainoni ja siinä pystyn pysymään ilman jatkuvaa taistelua. Löllöä löytyy ja salilla olen alkanut käydä että saisi tätä kroppaa kiinteytettyä myös. Jos ap:lla on lihaksikas kroppa niin sitten paino voi olla suht ok, muutoin sanoisin että kyllä sä vähän läski olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

20kg vähintään pois, niin tarvittaessa onnistaa miesmarkkinoilla. Ellet johonkin WT jormaan tyydy.

Vierailija
64/68 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 10:29"]

Olkaa rehellisiä itsellenne. Yli 60kg 168cm naiselle on liikaa, Ihan turha vedota siihen että lihakset painaa. Joopa joo.

[/quote]

itse olen nyt 168/65,5. Reisissä on liikaa, mutta kylkiluut näkyy jo nyt. Sitä mukaa kun painoa tippuu,muuttuu ylävartaloni vaan luisemman näköiseksi. Ongelma se on tämänkin :(

Vierailija
65/68 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 20:01"]

Olen melkein saman pituinen kuin sinä, painan 57 kg. Haluaisin laihtua ainakin pari-kolme kiloa, koska siellä täällä on liikaa läskiä. Lihaksiakin on sopivasti.

[/quote]

Tällä kirjoittajalla lienee epäterve kehonkuva. Varsin hoikissa mitoissa ja vielä pitäisi laihtua. Surullista.

Toisaalta ap:lla on mielestäni jokunen kilo liikaa, jos haluaa hoikalta näyttää. Ihan normaalin painoindeksi puitteissa nuo mitat vielä ovat, joten en osaa kuvitella, että ap olisi "läski", mutta pyöreyttä varmasti on.

Itse koen olevani parhaimmillani, kun BMI on 21-22, mutta toki tämä riippuu itse kunkin ruumiinrakenteesta ja ihan mieltymyksistäkin.

Vierailija
66/68 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen samoissa mitoissa kuin ap, mutta minulla on paino jakautunut tasaisesti "oikeisiin kohtiin". Vaatteet päällä minua pidetään hoikkana ja yleensä arvioidaan n. 10 kg kevyemmäksi kuin todellisuudessa olen. Alastomana minun vatsa- ja selkämakkarani luonnollisesti näkyvät, mutta olen kyllä vartalooni niistä huolimatta erittäin tyytyväinen. Tiedän senkin, että ei vartaloani kuitenkaan rumenna vaikka laihtuisinkin tästä hieman. Tavoitteena onkin laihtua kesään mennessä 68 kiloon.

Vierailija
67/68 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 09:47"]

BMI 26,6 kertoo jo jotain...

Itse olin loppuvuodesta 168/74 ja todellakin läski! Vyötärö oli jotain 84 cm ja ihan näkyvää läskiä joka paikassa, käsivarsissakin lopulta.

Tavoite 63 kg, ei olisi enää paljon jäljellä :)

ap:sta vaikea sanoa. Jos on tosi lihaksikas niin sitten varmaan ihan ok.

[/quote]

Mä olen sua viitisen senttiä lyhyempi, paino 75kg ja vyötärö 72cm. Viime kesänä olin 69kg ja vyötärö 66cm.

Ihmisten ruumiinrakenne(lihasmassa) on erilainen, joten ei painon perusteella voi sanoa, kuka on läski. Jos on ikänsä urheillut lihaksiakin on kertynyt.

Vierailija
68/68 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä kirjoittajasta huomaa, että peilissä tai näössä täytyy olla pahasti vikaa, jos vyötärölle tulee makkara heti, kun painoindeksi livahtaa normaalin puolelle (169cm, 52kg, BMI: 18.21). Koittakaa nyt hyvät naiset antaa itsellenne ja toisillenne edes hiukan armoa. Ketä teidän täytyy niin kauheasti miellyttää, että oma terveyskin saa mennä, kunhan ei vaan mistään löydy ylimääräistä rasvaa. 

Rasva on muuten elintärkeää aivojen toiminnalle. Kysymys kuuluukin, olisitko mieluummin läski vai tyhmä.

[quote author="Vierailija" time="21.03.2013 klo 10:19"]

Aika armoton läski kokisin olevani jos olisin tuollainen. Pituutta 169cm ja painoa 52kg ja itsellänikin vatsassa makkara joka siihen heti ilmaantuu kun paino nousee 50-51kg tuohon 52kg. Lihaksia voisin reisiin ottaa lisää ja pohkeisiinkin vähän, sekä käsivarsiin, mutta en kyllä yhteensä yli 3kg enempää. Muotojakin löytyy kun lanti 91cm, vyötärö 67cm ja rinnanymp 90cm ja 65E. Mutta jos olet noin tyytyväinen etkä sairastele, niin mikäs siinä sitten.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme