Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

168cm / 75kg. Läski?!

Vierailija
20.03.2013 |

Onko mitat mielestänne ok?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei painosta oikein voi sanoa. Tietysti jos painaisit 120kg niin varmasti olisit läski. Mutta tuo on vielä niissä rajoissa, että paino voi olla kertynyt monella eri tapaa ympäri kehoa. Varmaan ihan nätistikin. Lähetä kuva niin kommentoidaan :)

Kauhean ylipainoinen näyttää silmiini rumalta, mutta yhtälailla todella laiha nainen on lähinnä hentoisen teinipojan näköinen...hyh.

Vierailija
22/68 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikasmoiset makkarat vyötäröllä ainakin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olet hieman liian lihava! Synnytyksen jälkeen, kun oma painoindeksini oli samaa luokkaa kuin sinulla (26,6), otin itseäni niskasta kiinni (ja kovaa) ja laihdutin 10 kiloa 2 kuukaudessa. Päätin myös etten enää ikinä päästä itseäni lihavaksi.

Vierailija
24/68 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuota kysymysmerkkiä ei tarvitsisi otsikossa olla.

Vierailija
25/68 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen kiloa liikaa. Jep, läski olet.

Vierailija
26/68 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saman pituinen ja 22kg kevyempi. kyllä sä musta aika läski olet. anteeksi jos tuli sanottua asia liian suoraan...

Vierailija
27/68 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mikään laiheliini :) 

Vierailija
28/68 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman pituinen ja tuon painoisena koin itsenä tukevaksi; minulle sopiva paino on 63-65 kg, kevyempänä näytän tosi laihalta = anorektikolta ja tämä muiden mielipide.

Vierailija
29/68 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman pituinen ja saman painoinen ja olen lihava. Paksut  reidet, paksut pohkeet, iso pylly, liian iso vatsa ja paksut käsivarret. 65kg on ihan hyvä paino minulle, mutta vähemmänkin voisi olla. Silloin näyttää jo hyvältä.

Vierailija
30/68 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon noissa mitoissa nyt viikoilla 36+4. Joskus 6 vuotta sitten painoin saman ilman raskautta ja olin "pyöreä" kun en harrastanut liikuntaa. Tämän jälkeen aloitin aktiivisen urheilun ja vaihdoin ruokavaliota huomattavasti. Olen pari vuotta sitten painanut 54 kg ja tuolloin kaverit olivat huolissaan siitä että olen anorektinen. Farkkujen tuumakoko oli silloin 27-28, muuten 34-36, xs-s. Nyt ennen raskautta farkut on kokoa 29-30 ja muuten vaatteet 36-38 ja S-M. Olen kuitenkin rintava ja lantiotakin löytyy, onneksi kapealla vyötäröllä. Normaalisti nykyään painan 62-64 kg jolloin esim. työterveyslääkäri totesi että olen hoikka. Harrastan jonkin verran liikuntaa (3-5krt vko, kiipeilyä/laskettelua ja aerobista) On kyllä raskausaikakin mennyt mitoilta alakäyrällä eikä äitiysvaatteita ole juuri hankittu muutamia farkkuja ja alusvaatteita lukuunottamatta.  Vaikea sanoa siis :) Enkä olisi kommentoinut näin pitkään ellei olisi ollut omat mitat kyseessä. En kyllä koe olevani läski, enkä kokenut sitä silloinkaan kun painoin tuon enkä ollut raskaana. 

Vierailija
31/68 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 167/71 ja olen läski, viime kesänä painoin kymmenisen kiloa vähemmän, enkä tuolloinkaan ollut mikään laiha, n.55kg on mulle sopiva paino.

Vierailija
32/68 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO on!!!  Olen saman pituinen ja viimeisillään raskaana olen painanut 66-70kg (3 lasta), painan 55kg ja urheilen säännöllisesti.

Vierailija
33/68 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, noilla mitoilla on läski.

Vierailija
34/68 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha :D Mä olen 170cm pitkä ja oon painanut alle 60 kiloa lukioikäisenä ja olin silloin lähes anorektisen laiha :D Taas on nämä tän tyylin av-mammat liikkeellä... :D

#13 puhuu asiaa. Itse olen ollut ap:n mitoissa viimeiset pari vuotta (nyt tosin laihtunut jostain syystä) ja lihasta todellakin löytyy, eli kaikki ei ole läskiä. Silti ihmise ovat kommentoineet minua hoikaksi, miespuoleiset ystävät kehotavat syömään, että saan "lihaa luiden päälle" jne. Iso takapuoli tosin on, mutta oli se iso myös kun olin 55 kiloinen. Mulla taitaa olla mittasuhteet kohillaan, kun näytän LÄSKINÄ ihan hoikalta ja miehet kuolaa mun kropan perään ;) 

Vierailija
35/68 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet. Sulla on 12-15kg liikaa painoa. Itse olen samanpituinen ja painan 65kg. Jos painan lähelle 60kg niin silloin oloni on hyvä. Nyt päässyt vähän repsahtamaan mutta 5 kg pudotus ajatuksissa.

Vierailija
36/68 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari senttiä lyhyempi, 10kg laihempi ja lopullaan raskaana.... En ole toki lihava, kun omat housut jalassa yhäkin, mitä nyt maha on jättinä tuossa.

Olen painanut about saman verran joskus ei raskaana, mulla olin tasaisesti pulleahko, mutta ei kukaan minua läskikategoriaan laittanut, mutta pudota ainakin 7kg niin voit olla varmasti sopivan painoinen.

Tosin, tuo 75kg saattaa olla ehtaa lihasta, mikä voi tarkoittaa että olet upeassa kunnossa. Riippuu mitä koostuu.

Peilistä erottaa itse parhaiten, onko liikaa läskiä vai oletko lihasta. Kavereilta ei aina saa rehellistä mielipidettä...

Vierailija
37/68 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ainakin tuossa painossa... pituus sama. Mutta jotenkin se paino tuli tasaisesti koko kroppaan ja vyötäröni oli takapuoleen verrattuna kapea. Huijasin pitkään itseäni, että olin vain "muodokas"... mutta laihdutettuani huomasin, että kyllä oli ylimääräistä! Nyt 63kg ja en vieläkään ole edes laiha, enemmän tukevan puolella :D (samaa selitin itselleni 10kg sitten :D)

Vierailija
38/68 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 170 ja 50 kg ja mielestäni melko läski. Nyt kuvia katsoessani näen kauhean laihan ja onnettoman tytön.

Nyt olen 170 ja 72 ja olen tyytyväinen jokaisesta kilosta. Myönnän, käyn kuntosalillakin joten lihaksia on tullut ja ne painavat.

Luulen, että sinä joka olet 57 kiloa, olet epävarma itsestäsi ja lisäksi et tiedä, mitä lihakset ovat

[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 20:01"]

Olen melkein saman pituinen kuin sinä, painan 57 kg. Haluaisin laihtua ainakin pari-kolme kiloa, koska siellä täällä on liikaa läskiä. Lihaksiakin on sopivasti.

[/quote]

Vierailija
39/68 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen samanpituinen, ja olisin tyytyväinen, jos paino olisi alle 70 kiloa, mieluiten alle 68 kiloa. Ikää on ja kaksi lasta ja vielä kymmenisen kiloa ylimääräistä viimeisimmän vauvan jälkeen. Eli varmaan sullakin olisi muutama kilo nipistettävää. Et varmaan ole varsinaisesti läski nytkään, mutta kyllä vain näyttää paremmalta pikkuisen kevyempänä. 

Ja pikku neuvo, kannattaa tarttua "ongelmaan" nyt, kun se on vielä pieni.

Vierailija
40/68 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nousee paino tasaiseen tahtiin mutta kuva peilissä laihtuu... ;) Kilo lihasta on eri asia kun kilo läskiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän