Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

168cm / 75kg. Läski?!

Vierailija
20.03.2013 |

Onko mitat mielestänne ok?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet fläsä, max. 66kg

Vierailija
2/68 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa ilman kuvaa, mutta veikkaisin että noilla mitoilla on melko pantava. Hoikemmat voi näyttää paremmilta, mutta ei niin pantavilta. Valitse, kumpi haluat olla :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, onko se paino lihasta vai läskiä. On täysin väärä luulo, ettei nainenkin voisi saada isoja lihaksia, kun treenaa oikein. Tietysti tässä on yksilöllisiä eroja - jo ennestään raskasrakenteiset ja leveähartiaiset saavat helpommin tuloksia aikaan.

Vierailija
4/68 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kolme senttiä pitempi ja suunnilleen samanpainoinen (joskus enemmän, joskus vähemmän). Minua luullaan usein pidemmäksi ja kevyemmäksi (ja nuoremmaksikin). Minulla on tiimalasivartalo eli todella leveät hartiat (ja selkä), isot rinnat ja leveä lantio, mutta välissä on selvä vyötärö, josta ei edes maha tule esille. Käteni ovat hoikat ja nilkat sirot, mutta reisissä ja säärissä on näkyvät lihakset, joita itsekin välillä ihmettelen (niissä ei varmasti ole liikaa läskiä). Kehonkoostumusmittauksen mukaan minulla on normaalia enemmän lihaksia, joten se kai selittää painoakin. Laihduin vasta seitsemän kiloa, eikä sitäkään kukaan huomannut (kaverini juuri kommentoi, että olin näyttänyt aikaisemminkin terveeltä, enkä lainkaan ylipainoiselta). Joten vastaus riippuu todella paljon ap:n ruumiinrakenteesta. Itse epäilisin olevani aika monen miehen unelma, sopivasti pehmeä, mutta ei löysä, mutta valitettavasti olen myös rakenteeltani kookkaampi kuin moni mies... Samanpituinen äitini on huomattavasti sirompi ja painaa selvästi vähemmän, vaikka iän myötä on tullut myös vähän mahaa. Hoikka hän kyllä on edelleen, enkä ole mahtunut hänen vaatteisiinsa sitten yläasteen alun.

Vierailija
5/68 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

samat mitat mulla. tai olivat. paino hiipi varkain ylös sairauden vietyä liikuntakykyä. viitisen kiloa lähtenyt nyt. olin läski, olen yhä, siksi laihdutan. läskiys ei ole tervettä. tähtäimessä omin painoni 58-60 kiloa. siinä painossa olo on hyvä ja energinen.

Vierailija
6/68 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen vyötärönympärys pitäisi olla alle 90 cm, ettei lihavuudesta ole terveydellistä haittaa; mielellään alle 80cm. Riippuu paljon, missä rasva on. Itse olen 166cm ja talven aikana paino noussut 60 kilosta 65 kiloon ja samalla vyötärönympärys noussut 85 sentistä 93 senttiin. BMI siis yhä aivan kohdillaan, mutta kehonkoostumusmittauskin näyttää, että rasvaa vatsaontelossa ihan liikaa. Muu osa vartaloa näyttää hyvältä, mutta vatsa on "tynnyri". 

Peili ja mittanauha ovat nykytietämyksen mukaan paremmat mittarit ylipainon seuraamiseen kuin vaaka.

Vierailija
7/68 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanpituinen ja painoa on 72kg eli liikaa. Muutama vuosi sitten painoin 54kg.Olen aina ollut hoikka,mutta sitten vaikean elämäntilanteen takia aloin syömään masennuslääkettä. Taitaa lääkkeellä olla osuutta asiaan?! Tunnen itseni vähän tukevaksi,tavoite olisi -10kg niin olisin tyytyväinen.

Vierailija
8/68 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet, mulla pituus sama ja painoa 20kg vähemmän. Hoikassa kunnossa olen, pari lisäkiloa ei mua haittais, mutta joo sulla on ylimääräistä.

Vierailija
9/68 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu niin paljon ruumiinrakenteestasi. Onko sulla paljon lihaksia? Mikä on vyötäröympäryksesi? Itsellä on samaa pituus ja paino on 49 kg. Yhdessä raskaudessa painoin loppuvaiheessa 60 kg, kolmessa muussa alle sen. Olen aina ollut tosi siro. Ottaisin mielellään muutama kilo lihaksia lisää, mutta ei ole tässä hektisessä pikkulapsivaiheessa riittänyt energiaa siihen enää. Syön toki terveelisesti ja tulee paljon hyötyliikuntaa harrastettua, mutta pitäisi ottaa itseensä niskasta kiinni ja oikeasti kasvattaa niitä lihaksia.

Mutta en missään tapauksessa menisi haukkumaan sua lihavaksi pelkästään painon perusteella, enkä kyllä muutenkaan haukkuisi ketään lihavaksi.

Vierailija
10/68 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan vitusti saa olla lihaksia että tuossa painossa olisi hyvässä kunnossa. Ylipainoa on ja se taatusti näkyykin.

Vierailija
11/68 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 06:07"]

Itse olen 166cm ja talven aikana paino noussut 60 kilosta 65 kiloon ja samalla vyötärönympärys noussut 85 sentistä 93 senttiin.

[/quote]

näin me ollaan eri muotoisia. Itse olen 2 cm pitempi, 2 kiloa painavampi MUTTA vyötäröni on tasan 20 cm kapeampi. Minulla kaikki ylimääräinen on reisissä.

housujen ostaminen on todella haastavaa.

Vierailija
12/68 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh, selkeä läski, itse olen 168cm, viimeisilläni raskaana ja en paina noin paljoa edes vauva masussa..... Paras paino on ollut mulle ainakin korkeintaan 65 kg.

Vierailija
13/68 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla lihava tai läski jos vy on 69 tai 70cm, riippumatta BMI:stä?

Mulle tuli vähän surkea olo, pitää varmaan laihduttaa. Taidan olla vieläkin melko pulska kun painan niin paljon :'(

Vierailija
14/68 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman pituinen ja painann 57 ja itselläkin on pari kiloa tavoitteena tiputtaa..

Vierailija
15/68 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2013 klo 21:39"]

Terveyteen liittyvä ja  ulkonäköön liittyvä paino on kaksi eri maailmaa. Terveyteen liittyvässä painossa eli BMI 26 saakka ihminen voi olla hieman läskin näköinen ja lääkärit on silti erittäin tyytyväisiä, koska se on terveellinen paino, terveellisin, sanotaan. Mutta ulkonäöllisesti BMI 25 on liian lihava, ei näytä oikein hyvältä. Ulkonäköpaino on paras alle BMI 23.

[/quote]

no tuota, terveys vähän riippuu keneltä kysytään. Satutteko katsomaan Prisman paasto-dokkaria. Mitä vähmmän syö ja silloin tällöin passtoaa, sitä terveellisempi ja elää pitenpään. Ja siis jos ei grammaakaan ylipainoa, sen parempi.

Vierailija
16/68 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman pituinen ja painoin tuonverran (ehkä pari kg enemmänkin) noin puolivuotta sitten. En tuntenut olevani mikään HIRVEEN lihava mutta ehkä pullea. Mutta kun katsoin kuvia lomamatkalta huomasin karmean pelastusrenkaan mahassa ja kaksoisleuan ja pinkeet trikoovermeet niin päätin laihduttaa.

Sain kovalla työllä ja itsekurilla pois 10 kg ja nyt painan 65 kg ja upea olo kun taas mahtuu vanhat vaatteet ;)

Jätin pois roskaruuan (ei sillä asenteella että en IKINÄ saa niitä enää syödä vaan joskus voin herkutellakin ja maistuvathan ne paremmalta kun harvoin saa), vaalean leivän ja perunan ja pienensin annoskokoa. Kävelen päivittäin ja joskus käyn uimassa ja salilla.

Vierailija
17/68 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon ruumiinrakenteesta. Jos paino tulee lihaksista, niin ihan ok, muuten ehkä vähän varaa tiputtaa. Mä olen saman pituinen ja painan 53 kg, mutta saankin aina kuulla näitä "ootko anorektikko" -kommentteja, vaikkei syömisissä mitään vikaa olekaan...

Vierailija
18/68 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 14:15"]

Voiko olla lihava tai läski jos vy on 69 tai 70cm, riippumatta BMI:stä?

Mulle tuli vähän surkea olo, pitää varmaan laihduttaa. Taidan olla vieläkin melko pulska kun painan niin paljon :'(

[/quote]

Minä siis 160cm ja painan jotain 56,5kg. Näihin teidän mittoihin olen kyllä pullukka. Myönnetään että jaloissa on läskiä, mutta miten ne saa pois ettei yläkroppa mene anorektiseksi. R% oli mittauksessa 20,3%. Paljonkohan vielä pitäisi niistää?

Vierailija
19/68 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 177/75 ja mielestäni liian läski, joten laihdutin. Löllömahaa, reisiä, kaksoisleukaa oli. Joten uskoisin, että todennäköisesti olet hieman lihavan näköinen, kun olet saman painoinen, mutta melkein 10cm lyhyempi. Terveysriskit tietysti ovat eri asia kuin ulkonäkö, terveyttä ajatellen sinulla ei taida olla liikaa painoa.

Vierailija
20/68 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein saman pituinen kuin sinä, painan 57 kg. Haluaisin laihtua ainakin pari-kolme kiloa, koska siellä täällä on liikaa läskiä. Lihaksiakin on sopivasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän