Kaikki me keski-ikäisen naiset näytetään keski-ikäisiltä
Kyllä sen vaan valitettavasti naamasta näkee vaikka olisi kuinka hyvin hoitanut kroppansa ja naamansa. Mikä lohduksi meille keski-ikäisille naisille?
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan näytä.
Varmasti näytät. Kukaan ei vaan ole kertonut totuutta.
Miksi sitä pitäisi jotenkin peitellä?
Olin ensin masentunut 50 täytettyäni, sitten tajusin, että on hienoa olla vielä elossa.
Ihan turha murehtia ulkonäköä. Nuoret näyttäköön nuorilta ja keski-ikäiset keski-ikäisiltä. Olen itse asiassa ylpeä selvittyäni näinkin vanhaksi näinkin terveenä.
Keski-ikäinen ei ole sama kuin ruma.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mutta silti kasvoista näkee iän.
Niin, me annamme uuden merkityksen sille, miltä keski-ikäinen näyttää.
Ihan samalla tavalla nykyään kaikki miehet näyttävät miehiltä. On vaan monia tapoja olla mies. Saa llla pieni, siro, leveälanteinen, pitkätukkainen, saa meikata ja pukeutua makkoon. Silti näyttää mieheltä. Ennen oli toisin.
Keski-ikäinen nainen voi olla kaunis, vaikka näyttäisikin ihan ikäiseltään. Kun on aina itsestään huolta pitänyt ja terveellistä elämää elänyt, kyllä sen viimeistään tässä kohtaa huomaa kuinka erottuu edukseen.
Näinhän se on. Mutta kun pitää itsestään huolta niin näyttää mahdollisimman hyvältä keski-ikäiseltä.
Miksi itsestäänselvyyksiä pitäisi käyttää loukkauksina.
Erikoista logiikkaa.
Miksi herran tähden ei saisi näyttää? Mitä hävettävää tai pahaa on siinä, että joka ikinen vanhenemme?
Katso ympärillesi, myös miehet vanhenee ja näyttävät siltä. Miksi heidän ei tarvitse hävetä ja mennä paniikkiin?
Tasapainoinen sinut itsensä kanssa oleva ihminen ei panikoi iän karttumisen kanssa. Täytyy olla itsetunto nolla jos ei omaa olemustaan kestä! Minä olen 64 ja uskallan sanoa sen. Ehkä se näkyy myös naamasta, ja saa näkyä. Olen hyvinkin sinut itseni kanssa ja elämäni on varsin hyvää ja elämisen arvoista. Ainoa mikä harmittaa on se, että elinvuosia on edessä vähemmän kuin takana. Rakastan elämää. Olen edelleen valtavan utelias asioille ja haluan nähdä vielä paljon. Liikun paljon ja pidän huolen kropastani, sen terveydestä ja kunnosta jotta voin elää täysipainoisesti.
Nämä ovat minun prioriteettejani, muilla sitten omansa. En vain tajua tuota hysteriaa, että nainen ei saisi vanheta!
Jos keski-ikäiset näyttäisivät joltain muulta, niin keski-ikäisennäköisyys miellettäisiin erilaiseksi ja he näyttäisivät edelleen keski-ikäisiltä.
Miksi pitäisi näyttää nuoremmalta kuin on? En ole koskaan ymmärtänyt, miksi minun pitäisi olla ikäistäni nuoremman näköinen tai sanoa olevani nuorempi kuin olen.
Luulen oikeesti että näitä aloituksia kirjoittelevat miehet työstää näillä omaa vanhenemisen pelkoaan.
Mitä pelkäät? Vai onko oma Ridge vielä löytymättä?
Tatuoinnin ottaminen keski-iässä ei myöskään nuorenna ketään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan näytä.
Varmasti näytät. Kukaan ei vaan ole kertonut totuutta.
En näytä. Eivät kaikki muutkaan keski-ikäiset siltä näytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mutta silti kasvoista näkee iän.
Ei näe kaikilla.
Miksi pitäisi näyttää nuoremmalta kuin on? Ei pitäisi, mutta itse olin kauniimpi esim 15 v sitten ja olisi kiva saada huomiota edes yhdeltä mieheltä. nyt olen 37 ja ollut sinkku 8 vuotta.
Mikä siinä on ongelma, että näyttää ikäiseltään? Itselleni terveys, työ, ihmissuhteet ja harrastukset ovat tärkeitä, eikä minun todellakaan tarvitse olla tietyn näköinen voidakseni nauttia niistä ja olla onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi herran tähden ei saisi näyttää? Mitä hävettävää tai pahaa on siinä, että joka ikinen vanhenemme?
Katso ympärillesi, myös miehet vanhenee ja näyttävät siltä. Miksi heidän ei tarvitse hävetä ja mennä paniikkiin?
Tasapainoinen sinut itsensä kanssa oleva ihminen ei panikoi iän karttumisen kanssa. Täytyy olla itsetunto nolla jos ei omaa olemustaan kestä! Minä olen 64 ja uskallan sanoa sen. Ehkä se näkyy myös naamasta, ja saa näkyä. Olen hyvinkin sinut itseni kanssa ja elämäni on varsin hyvää ja elämisen arvoista. Ainoa mikä harmittaa on se, että elinvuosia on edessä vähemmän kuin takana. Rakastan elämää. Olen edelleen valtavan utelias asioille ja haluan nähdä vielä paljon. Liikun paljon ja pidän huolen kropastani, sen terveydestä ja kunnosta jotta voin elää täysipainoisesti.
Nämä ovat minun prioriteettejani, muilla sitten omansa. En vain tajua tuota hysteriaa, että nainen ei saisi vanheta!
Ihana kirjoitus 💚 Täysin samaa mieltä olen.
Mä en ainakaan näytä.