Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä vaihdan sukat ehkä kerran viikossa. Asioita joita teet kodinhoidossa tai henk.koht hygieniassa ns. vähän sinnepäin?

Vierailija
14.03.2019 |

Juttuja joita et ehkä kehtaa myöntää muille ja joista tiedät että pitäisi vähän tsempata muttet kuitenkaan viitsi?

Kommentit (884)

Vierailija
621/884 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei alapäätä tarvitse pestä kuin aniharvoin, lämpimällä vedellä.

Ainakin naisen alapää puhdistaa itse itsensä toimiessaan normaalisti, jos sitä rupeaisi jollain keinotekoisella tuotteella pesemään niin ph-tasapaino häiriintyy ja tuloksena on lähes varmasti tulehdus.

Terve alapää ei myöskään "haise", kalanhaju on merkki tulehduksesta.

Oletko kuullut että virtsa tulee alapäästä? Kyllä varmana haisee jossei pese! Alapää ei itse omia virtsaajan pese!

Jep ja ukon kanssa kun on ollut n**simassa, niin pakkohan se on pestä vähintään sen jälkeen.

Vai kulkeeko porukka tuolla eritteet pikkareihin valuen?

Vierailija
622/884 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää vain kitiskö sitten, kun saatte jalkaa sellaisen ruusu tai selluliitti-infektion ihon alle. Jalkahygienian laiminlyönti altistaa silsalle, kovettumille yms sellaisille ihon pintahaavoille.  Sitten ei muuta kuin yksi streptokokkibakteeri sinne haavaumaan, niin alkaa tapahtumaan.

Antibiottikuuri välttämätön, pahimillaan tiputukseen koko haisuli.

Lapseni jalassa oli streptokki eikä se ainakaan likaisista jaloista tullut , käy suihkussa kolmesti viikossa + saunapäivä. Samoja sukkia käyttää 2-3 päivää koska 6 veen jalat ei hikoa

Nyt kyllä kytätään täällä ihan hysteerisinä jalkspohjiamme että mitä jos taas?

Teillä on käynyt huono tuuri, lapsi on saanut haavan josta  bakteeri päässyt sisään. Ei se sukista tule , likaisistakaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/884 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin koiran omistajana pitäisi varmaan imuroida useemmin kun kerran kahessa viikossa. Mutkun ei vaan kiinnosta.

Sänkyä en petaa koskaan (paitsi jos on vieraita tulossa). Lakanat kyllä vaihdan viikottain

Mä en kans ikinä petaa sänkyä. Petaako joku nykyään sängyn? Kauhee vaiva aamulla kun on muutenki kiire ja illalla sitä sänkyä pitäis kuoria esiin jostain päiväpeiton alta, ei. Mulla ei taida edes olla päiväpeittoa. Mun vieraat on niin läheisiä ihmisiä, että ne kestää mun petaamattoman sängyn. Ja ne läheiset on itsekin niitä jotka ei petaa sänkyä. :D

Yököttää ajatuskin päiväpeitosta. Sängyssä hikoillaan yöllä ja järjetöntä jättää kostuneet lakanat päiväpeiton alle muhimaan.

Vierailija
624/884 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pese munaani erityisesti mistään nahkojen alta. Kun ei haise niin ei haise, anatomia vaan on sellainen.

Tätä on moni nainen alapeukuttanut, mutta moniko teistä pesee klitoriksen hupun alta?

Mietin ihan samaa. Mahtaa toosat haista kukkasille, not..Oikeesti, yäk!

Itselläni on käytössä mieto intiimialueelle tarkoitettu pesuaine, jolla pesen alapääni joka päivä ja todellakin huolella putsaan myös klitoriksen hupun alta. Ymmärtääköhän naiset edes, miten hirveältä likainen alapää lemuaa.

Täysin tuoksuton toosa tai vielä pahempaa pesuainetoosa, ei kiitos. Jos kovin hirveältä lemuaa ilman perusteellisia kemikaaliputsauksia, niin on syytä a) tarkistaa ruokavalio/elämäntavat tai b) käydä tohtorilla. Ymmärtäkää naiset, että sen ei kuulukaan tuoksua kukkasille, vaan pimpille. Ja se ei tarkoita että pitäs haista löyhkälikaiselle, vaan pimpille. Ei sinne pesuaineita tarvii, vesi riittää.

Juurikin näin. Pesuaineilla häiritsee luontaista tasapainoa. Vesipesut riittää ja tuohon aiemman henkilön kysymykseen niin kyllä, pesen myös klitoriksen hupun alta.

Ihan täyttä urbaanilegendaa, että alapäälle nimenomaan tarkoitettu pesuaine häiritsee yhtään mitään. Pelkällä vesipesulla ei lähde puhtaaksi eikä aromit katoa. Pesettehän myös muualta ihonne suihkusaippualla (oletettavasti). Mua aavistuksen etoo ajatus, että näitä vesipesupimppejä tuntuu olevan aika paljon..ilmankos minulle on aina seurustelukumppanit sanoneet että on niin ihana antaa suuseksiä, kun en koskaan haise pahalle.

Vierailija
625/884 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen vain sen käden millä pyyhin pyllyni.

Ja tietysti vain huljutat sitä juoksevan veden alla. EIhän yhtä kättä pysty saippuoimaan käyttämättä toista kättä. 

Vierailija
626/884 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt intiimisaippuaa enkä lähes koskaan käytä suihkusaippuaa :D eipä ole kukaan valittanut. Suihkussa käyn muuten päivittäin.

Vierailija
627/884 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile frotee tai trikoo lakanoita

Vierailija
628/884 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina kommandona kun en tykkää alusvaatteista ja silti pidän farkkujakin useamman kuukauden, muitakin tosin siinä seassa ettei ne samat ole ihan aina päällä. Omastakin mielestä pesuväli sais olla tiheämpi vaan ei tuo häiritsekään. Samat sukat kevyesti kaksi viikkoa. Pyykkääminen on kaikista tympeimpiä kotitöitä. Lattiat sais luututa ja pyyhkiä pölyt kostealla useammin, niissä oon tarkka eikä vähempi piisaa niin ehkä sillä ei tuu tehtyä useammin.

Vierailija
629/884 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tarkka tavaroiden järjestyksestä ja irtoroskista, mutta tiskipöydälle, kylpyhuoneeseen, oviin jne. lika tahtoo aina pinttyä. Lisäksi olen laiska pesemään/vaihtamaan vaatteita. Suihkussa käyn nopeasti ja olenkin kuulemma talon vähiten vettä käyttävä asukas.

Vierailija
630/884 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä puhelimella selatessani tajusin etten ole putsannut puhelintani pitkään aikaan. Ja puhelimiinhan kertyy paljon bakteereja. Pesen kyllä aina kädet ennen kuin alan syömään/kokkaamaan enkä koskaan räplää puhelinta samaan aikaan juuri tuon takia. Toinen juttu on käsilaukku, ryppyisiä kuitteja täynnä, pohjalla kolikoita. Yleensä laukusta löytyy myös poikani legoja.

Vierailija
631/884 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi olkoon ihmisiä, jotka eivät KAKAN jälkeen pese käsiään! Tai pissan, jos ei ole kotona itsekseen. Monesti näkee julkisissa vessoissa näitä, jotka tomerana paukkaavat pytyltä suoraan matkoihinsa ja kädet eivät käy vesihanan alla. Hyi hel-vet-ti, miten saastaista porukka on.

Muistakaa, että joskus vessakopeissa on allas ja hana. Kädet on voitu pestä jo siellä.

Olen pari kertaa käynyt kampuksen vessassa oikomassa sukkahousujani ja miettinyt juuri tätä, että kuinkahan moni järkyttyi kun näki mun lähtevän pesemättä käsiäni :D Vessankoppiin saattaa eksyä joku tekemään muutakin kuin istumaan pytylle, että älkää kaikkia tuomitko. Oman kokemukseni mukaan 99% naisista pesee kädet julkisessa vessassa.

Vierailija
632/884 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Tästä ketjusta!

Vierailija
633/884 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä bideetä kakkoshädän jälkeen, mutta sylkäsen vessapaperiin vaikka se näyttäisi valkoiselta ja pyyhin siis vähän kostealla paperilla vielä lopuksi niin tulee varmasti puhdasta 💩

Eikö sulla ole vessassa hanaa, jossa kostuttaa wc-paperin? 

Vierailija
634/884 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kissani kanssa.

Päivittäin: tiskit koneeseen, alusvaatteiden ja sukkien vaihto, suihku, hampaiden pesu 2* päivässä. Kissojen hiekkalaatikon siivous 2*päivässä.

Imuroin ja pesen vessan joka toinen päivä. Samoin pyykkikone pyörii usein ja kuivat pyykit viikkaan kaappiin ripeästi.

Viikottain siivoan perusteellisesti (imurointi, lattioiden nihkeäpyyhintä, pölyjen pyyhintä, pintojen ovien yms. pyyhintä, vessan pesu, kylppärin pesu). Vaihdan lakanat viikottain ja pyyhkeet vielä useammin. Pesen hammasmukin, meikkisiveltimet, hiusharjat yms. joka viikko.

Noin 2 viikon välein pesen suihkuverhon ja kylppärin maton.

Niin ja pesen käteni saippualla useita kertoja päivässä ja aina tullessani kotiin tai käytyäni vessassa. Myös puhelimen pyyhin puhdistusliinalla useita kertoja päivässä.

Kotonani on todella siistiä lemmikistäni huolimatta. Viihdyn siistissä kodissa.

Vierailija
635/884 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pese munaani erityisesti mistään nahkojen alta. Kun ei haise niin ei haise, anatomia vaan on sellainen.

Tätä on moni nainen alapeukuttanut, mutta moniko teistä pesee klitoriksen hupun alta?

Itselläni on käytössä mieto intiimialueelle tarkoitettu pesuaine, jolla pesen alapääni joka päivä ja todellakin huolella putsaan myös klitoriksen hupun alta. Ymmärtääköhän naiset edes, miten hirveältä likainen alapää lemuaa.

Täysin tuoksuton toosa tai vielä pahempaa pesuainetoosa, ei kiitos. Jos kovin hirveältä lemuaa ilman perusteellisia kemikaaliputsauksia, niin on syytä a) tarkistaa ruokavalio/elämäntavat tai b) käydä tohtorilla. Ymmärtäkää naiset, että sen ei kuulukaan tuoksua kukkasille, vaan pimpille. Ja se ei tarkoita että pitäs haista löyhkälikaiselle, vaan pimpille. Ei sinne pesuaineita tarvii, vesi riittää.

Juurikin näin. Pesuaineilla häiritsee luontaista tasapainoa. Vesipesut riittää ja tuohon aiemman henkilön kysymykseen niin kyllä, pesen myös klitoriksen hupun alta.

Ihan täyttä urbaanilegendaa, että alapäälle nimenomaan tarkoitettu pesuaine häiritsee yhtään mitään. Pelkällä vesipesulla ei lähde puhtaaksi eikä aromit katoa. Pesettehän myös muualta ihonne suihkusaippualla (oletettavasti). Mua aavistuksen etoo ajatus, että näitä vesipesupimppejä tuntuu olevan aika paljon..ilmankos minulle on aina seurustelukumppanit sanoneet että on niin ihana antaa suuseksiä, kun en koskaan haise pahalle.

Minulle on jokainen kumppani maininnut myös hyvästä tuoksusta; pesen hiukset joka päivä ja jokainen kumppani on nuuskutellut nimenomaan hiuksia. Nyt ymmärrän miksi, muut eivät pese hiuksiaan kuin satunnaisesti.

Vierailija
636/884 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä oli tänään Hesarissa juttua. Suosittelisin lukemaan ajatuksella.

Vierailija
637/884 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä oli tänään Hesarissa juttua. Suosittelisin lukemaan ajatuksella.

No mitähän siinä mahtoi lukea? Ei ole Hesaria lähimaillakaan.

Itse pesen saippuallakin koska siitä ei ole haittaa ja itsellä mukavampi olo. Olenhan vaahtokylvyssäkin vaikka 45min eikä mitään pahaa tapahdu.

Vierailija
638/884 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä kääntyy iltaan, mutta edelleen mulla on jalassa samat alushousut, jotka vaihdoin puhtaana päälle eilen aamulla. Eli pidän useimmiten alushousuja 2 päivää putkeen, jos ei niissä ilmene hajuja tai jarrujälkiä. Olen muutenkin aika resupiia.

Vierailija
639/884 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pesen vain kainalot saippualla, muun kropan huuhtelen vedellä. Luulin, että pesusienet ovat jäänne 70-luvulta. 

Hyh hyh sinua. 70-luvulla ihmiset sentään osasivat pestä itsensä. 

Vierailija
640/884 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pannut merkille että töissä moni pitää työkengissä samoja sukkia koko viikon. Iljettää katsoakin kun itse vaihdan niin työsukat kuin kotona pidettävöt sukatkin joka päivä.

Ootko varma? Itselläni monta paria samanlaisia sukkia, vaihdan päivittäin, mutta samaltahan se näyttää...

Mullakin on kymmeniä pareja samanlaisia sukkia. En ole nähnyt näillä samoissa paskaisissa sukissa viikon olevilla mitään pyykkipussia eikä niitä käsilaukkuunkaan laiteta. Ei siinä tarvitse stalkata kun pukukaapit ovat vieri vieressä niin et voi olla näkemättä.

Hä, miksi ne sukat pitäisi siellä töissä vaihtaa vai nukutteko siellä töissä? Itse heitän sukat aina illalla pesuun, aamulla uudet jalkaan. Ostan pelkästään mustia lyhytvartisia sukkia. Alushousujakin on tusinan verran samanlaisia. 

Pidätkö koko työpäivän jalassa hikoilleita sukkia kotonakin. Jos liikut töissä vähääkään enemmän ovat sukat kosteat hiestä, hyi! Itse vaihdan aina töistä tultua puhtaat kuivat sukat.

Ei kaikkien jalat hikoile liikkuvassakaan työssä kuten sinulla. Itse käytän hyvinki 2-3 päivää samoja sukkia, sitten vaihdan jo muodon vuoksi (tarvetta vaihtaa ei ole). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän