Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin av-mammat menivät?

Vierailija
16.02.2013 |

Kun hylkäsivät muutosvastarinnassaan tämän?

Tahdon seurata:)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mammat lähtivät ovea näyttävästi paukauttaen ja niskojaan nakellen tekemään niitä kaikkia muita asioita, joita eivät ole palstailultaan ehtineet tehdä. Ensi viikolla sitten yksi kerrallaan mitään numeroa pitämättä takaisin, kun kutominen, kaappien siivoaminen ja uusimman muotikuntoiluvempeleen kanssa teluaminen eivät tarjoa tarpeeksi hupia.

Vierailija
2/4 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ne lähtivät talvilomille. Ja tosiaan viikon päästä on ilkeilyaallot huipussaan, kun lomilla pettyneet mammat palaavat purkamaan turhautumistaan kanssasisariinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2013 klo 02:23"]

Tai sitten ne lähtivät talvilomille. Ja tosiaan viikon päästä on ilkeilyaallot huipussaan, kun lomilla pettyneet mammat palaavat purkamaan turhautumistaan kanssasisariinsa.

[/quote]

Paljon mahdollista. Tosin silloin on sitten toinen puoli Suomea lomalla!

Vierailija
4/4 |
16.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen yhä täällä. Olin ennen aktiivinen, mutta nyt en vaan enää kirjoita. No tämä on toinen viestini tällä uudella palstalla. Se ensimmäinen viesti oli jossakin palstan uudistumista haukkuvassa ketjussa.

 

Tiedä sitten, kuinka moni muu av-mamma toimii samoin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi