Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi on niin vaikeata löytää hyvää miestä? (185 cm+, komea, leveäharteinen ja sopusuhtaisen lihaksikas)

Vierailija
14.03.2019 |

ja luonnekin pitäisi olla hyvä... mutta kaikki tuollaiset jotka osuu kohdalle ovat jotain pettäjiä ja muutenkin mulkkuja.

Kai minäkin olen tuomittu olemaan sinkku lopun elämäni.

Kommentit (206)

Vierailija
161/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

185cm miesmalli lääkäri kirurgi täällä ilmoittautuu. Haussa olisi 180cm mallivartaloinen kaunotar jakamaan arjen ilot ja murheet. 

Olitko ap kuinka pitkä? 

Hakemasi tyyppinen nainen ei halua sinua, koska et osaa edes kirjoittaa. Lisäksi valehtelet.

Vierailija
162/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, puhu vain omasta puolestasi. Tuskin olisi parikymppistä poikaystävää jos ei seksikkyyttä löytyisi. Olen edelleen samoissa mitoissa kuin teininä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tavallisella av-mamma tallukalla ole mahkuja mihinkään todellisiin alfoihin. 

Mistä sinä voit tietää, ettei täällä ole akateemisia missitasoisia rotunaisia? Miksi av-mammoista puhutaan siiderivalaina?

Jottei palstan luuserimiehillä olisi niin paha mieli.

Vierailija
164/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elias78 kirjoitti:

Haha. Jäät ehkä yksin. YTM (ylemmän tason mies) ei kaltaiseesi tavikseen sitoudu (kertapanoksi saatat kelvata=viemäri). Tosin voit saada jonkun komean työttömän alkoholistin, jolla on kummiskin "hyvät" jutut. Pääasia että on komea ja raamikas plus huumorintajuinen. Mutta älkää lisääntykö, koska tulevaisuudessa ainoastaan fiksut pärjää. Teidän kahden kombo on geenialtaan matalammassa päässä.

Naiset on yleisesti ottaen kuraa kotimaassa. Kannattaa hankkia emäntä muualta. Kaikki naiset haluaa samoja miehiä, joita ehkä 5-10% miestarjonnasta. Toi kymmenen prossaa hoitelee montaa samalla kertaa ja on siten varaa olla kuspäinen naisille. Ei toi sen vaikeampaa ole tajuta. Sitä saa mitä tilaa. Ihan oikein.

Pidä toi asenne jos se tekee sun olosi paremmaksi. Suurimmalla osalla ihmisiä ei ole edelleenkään mitään ongelmaa pariutua just sellasen kanssa kun haluaa.

Vierailija
165/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla kriteereillä ei ainakaan suomalaista miestä löydä.

Vierailija
166/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei selkeästi itsellä ole mitään tarjottavaa. Ei pelkällä pintaliidolla saa hyvää miestä.

Itselläni on tälläinen klassisen komea mies, joka on hellä ja rakastava. Mies arvostaa minussa huomattavasti enemmän sisäisiä ominaisuuksia, kuin ulkonäköä.

Kuulemman rakastaa sitä miten luonnollinen ja aito ihminen olen. Sanoo myös minun olevan kauneimmillani aamuisin, kun hymyilen hänelle vastaheränneenä sängyssä.

Niinhän sä itsellesi kerrot että se arvostaa enemmän sun sisäisiä ominaisuuksia. Veikkaanpa ettei.

Kyllä meitä luonnollisia ja aitoja ihmisiä on muitakin mutta rumalla naamalla ei ketään klassisen komeeta saa.

Vierailija
167/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen saa juuri niin hyvän kumppanin kuin ymmärtää hakea. Sinulla nuo kriteerit eivät ole kovin hääppöisiä, joten..

Vierailija
168/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies on 187, leveäharteinen, omaan silmääni ainakin komea, joskaan ei mikään malli. Kaikkea tuota tärkeämpää on se, että on hyvä ihminen ja hieno tyyppi. Eikä kyllä ottanut työtä häntä löytää, samaan aikaan olimme keikalla ja hän tuli juttelemaan ja siitä se sitten lähti. Varmaan aika lailla tuuristakin kiinni, sattuuko oikeaan paikkaan oikeaan aikaan ja mätsääkö kemiat ja luonteet yhteen. 

Vierailija
169/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille jotka sanovat että hankkisin vaan jonkun vähemmän komean. Ei se noin vain käy kun on tottunut komeisiin. Ja kyllä sitä kemiaa pitää olla kunnolla. En voisi edes harkita mitään muuta.

- ap

Vierailija
170/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niille jotka sanovat että hankkisin vaan jonkun vähemmän komean. Ei se noin vain käy kun on tottunut komeisiin. Ja kyllä sitä kemiaa pitää olla kunnolla. En voisi edes harkita mitään muuta.

- ap

Ilmeisesti miessukupuoli ei häviä kovinkaan paljoa, jos pysyttelet sinkkuna.

Vierailija
171/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska yli 185 cm miehiä on reilusti alle puolet kaikista miehistä.

Maailman kaikista miehistä n. 5% on 185 cm tai yli.

Oikeasti taitaa olla prosentin luokkaa. Ainakin sain vastaukseksi jotain sitä luokkaa kun laitoin keskipituudeksi 171 ja hajonnaksi 6cm.

Pitää muistaa että maailma on täynnä kiinalaisia ja intialaisia jotka vetää keskiarvoa alas eikä ne lattaritkaan mitään pitkiä ole.

Naiset täällä eivät tiedä miten hyvät oltavat niillä on. Jos miehet matkustaisivat enemmän niin varmaan yli puolet päätyisivät ulkomaalaiseen kun on niin paljon parempi tarjonta suomeen verrattuna. Ihan omasta kokemuksesta puhun.

Vierailija
172/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja moni on sanonut minua kauniiksi joten se ei johdu siitä ettei minulla olisi mitään tarjottavaa.

- ap

No jos se on pelkka ulkonako mika sulla on tarjota, niin ei mikaan ihme ettei loydy. :) 

Mulla on mies (liki) tuommoisilla spekseilla (onkohan han nyt sitten "vain" 182cm mutta kuitenkin), mies rakastui kuitenkin luonteeseeni enemman kuin ulkonakooni. (Vaikka toki ulkonaon perusteella mulle alkoi juttelemaan.) 

Vierailija
173/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla muuta tarjottavaa kuin ulkonäkösi? Jos pidempää suhdetta ajattelee ei ulkonäöllä pitkälle pötkitä. Miehet, jotka ovat kiinnostuneita vain ulkonäöstä etsivät aina parempia vaihtoehtoja. Entä sitten kun vanhenet?

Vierailija
174/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti taitaa olla prosentin luokkaa. Ainakin sain vastaukseksi jotain sitä luokkaa kun laitoin keskipituudeksi 171 ja hajonnaksi 6cm.

Pitää muistaa että maailma on täynnä kiinalaisia ja intialaisia jotka vetää keskiarvoa alas eikä ne lattaritkaan mitään pitkiä ole.

Naiset täällä eivät tiedä miten hyvät oltavat niillä on. Jos miehet matkustaisivat enemmän niin varmaan yli puolet päätyisivät ulkomaalaiseen kun on niin paljon parempi tarjonta suomeen verrattuna. Ihan omasta kokemuksesta puhun.

Tätähän täällä ihmetellään viikoittain jossain ketjussa, että miksi ihmiset, niin miehet kuin naisetkin, eivät sitten hae aktiivisesti sitä mieluisaa kumppania ulkomailta vaan kitistään vuodesta toiseen täällä kumppanin puutetta ja kotimaisen tarjonnan huonoutta. Netti mahdollistaa yhteydenpidon ja seuran etsimisen helposti vaikka mistä vinkuintiasta maapallon toiselta puolen. Luulisi ,että pitäisi enellä vaivalla saa vaikka ostettua just sellaisen kun haluaa. Mutta ei. Täällä te vaan kitisette loputtomiin. Vai onkohan se alunperinkin tuo aloitekyvyn ja sosiaalisten taitojen puute se, miksi siitä kumppanin löytämisestä ei tule mitään.

Itse toimin niin, että katsastin tarjonnan. Juttelin ja tutustuin ihmisiin. Sitten valitsin kohteeni. Juttelin, flirttailun ja raahasin uhrin (pitkä, tumma, komea ja mukava) kotiin. Esitin aikani täydellistä tyttöystävää ja eikä aikaakaan kun mies oli tunkemassa kihlasormusta sormeen. Ei ollut vaikeaa.

Vierailija
175/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän täällä ihmetellään viikoittain jossain ketjussa, että miksi ihmiset, niin miehet kuin naisetkin, eivät sitten hae aktiivisesti sitä mieluisaa kumppania ulkomailta vaan kitistään vuodesta toiseen täällä kumppanin puutetta ja kotimaisen tarjonnan huonoutta. Netti mahdollistaa yhteydenpidon ja seuran etsimisen helposti vaikka mistä vinkuintiasta maapallon toiselta puolen. Luulisi ,että pitäisi enellä vaivalla saa vaikka ostettua just sellaisen kun haluaa. Mutta ei. Täällä te vaan kitisette loputtomiin. Vai onkohan se alunperinkin tuo aloitekyvyn ja sosiaalisten taitojen puute se, miksi siitä kumppanin löytämisestä ei tule mitään.

Itse toimin niin, että katsastin tarjonnan. Juttelin ja tutustuin ihmisiin. Sitten valitsin kohteeni. Juttelin, flirttailun ja raahasin uhrin (pitkä, tumma, komea ja mukava) kotiin. Esitin aikani täydellistä tyttöystävää ja eikä aikaakaan kun mies oli tunkemassa kihlasormusta sormeen. Ei ollut vaikeaa.

No höpöhöpö nyt taas. Ota lisää suklaata.

Vierailija
176/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No omasta kokemuksesta sanoen ulkomaalaisen valinta on kuin valitsisi sen yli 25v eri ikäisen ihmisen. Tuo tullessaan todellisia ongelmia jossain vaiheessa suhdetta. Lisäksi jos miehesi oikeasti on tuollainen kuten sanoit, niin voin luvata että joku nuori pimatsu pokaa sen tulevaisuudessa itselleen jos vain asutte suomessa. Näin se vain menee. Ulkomaalaisten kanssa solmitut avioliitot ei säily edes sitä mitä suomalaisten keskenäänsolmitut, vaikka todennäköisesti yritys pitää liitto kasassa on kovempaa imagosyistä kuin toisen suomalaisen kanssa. kukaan ei pääse sanomaan. - mitä minä sanoin

Vierailija
177/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat on ap:lla vaatimukset vaan mikä onkaan oma taso?

Vierailija
178/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovat on ap:lla vaatimukset vaan mikä onkaan oma taso?

Pinnallinen.

Vierailija
179/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ihana, hänen ei tarvitse paljon kumartua suihinotossa.

M 197cm

Vierailija
180/206 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse timmissä kuosissa? Vähintään 170 cm?

Käyn lenkillä 3 kertaa viikossa. 162cm.

- Ap

Ihanan pikkunen olet. Oletko puoliksi thai? What do you want little elf?

Haha! Itse olen 158cm. Olen hoikka, sirorakenteinen ja minulla on pituuteeni nähden pitkät jalat ja lyhyt selkä, en siis ole perinteinen persjalkainen. Muotoja löytyy sopivasti, vartaloni on x-mallinen. Ihan suomalainen olen. Mieheni on 170cm pituinen, harteikas ja lihaksikas. Tämä pituusero on itselleni aivan riittävä, olisi kamalaa jos mieheni olisi edes sen 180cm pitkä :D