Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi on niin vaikeata löytää hyvää miestä? (185 cm+, komea, leveäharteinen ja sopusuhtaisen lihaksikas)

Vierailija
14.03.2019 |

ja luonnekin pitäisi olla hyvä... mutta kaikki tuollaiset jotka osuu kohdalle ovat jotain pettäjiä ja muutenkin mulkkuja.

Kai minäkin olen tuomittu olemaan sinkku lopun elämäni.

Kommentit (206)

Vierailija
41/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse timmissä kuosissa? Vähintään 170 cm?

Käyn lenkillä 3 kertaa viikossa. 162cm.

- Ap

Ihanan pikkunen olet. Oletko puoliksi thai? What do you want little elf?

Ihan suomalainen blondi sinisillä silmillä.

Eli suomalainen air head blondi. Käy turkissa panettamassa itseäsi kuten suomalaiset naiset tekee.

Vierailija
42/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja moni on sanonut minua kauniiksi joten se ei johdu siitä ettei minulla olisi mitään tarjottavaa.

- ap

Hae ukkosi ulkomailta, täällä nyt vaan on miehet aika paljon haaleasilmäisiä kaljupää pygmejä.

Euroopan ja puhumattakaan maailman mittakaavassa suomalaiset eivät ole erityisen lyhyitä. Teillä taitaa olla omat mitätöi, Suomen 175 cm on ulkomaiden 185 cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi 162-senttinen nainen vaatii mieheltä 185+ cm pituutta? Tulee sellainen hupaisa majakka ja perävaunu -efekti.

Sellainen mies nyt vaan sytyttää. Ei sille mitään voi jos sellaisista pitää.

- Ap

Vierailija
44/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi 162-senttinen nainen vaatii mieheltä 185+ cm pituutta? Tulee sellainen hupaisa majakka ja perävaunu -efekti.

- Ap

Ja uskot, että pitkällä miehellä sytyttää naisentumppi verrattuna mallipituiseen?

Vierailija
45/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos on itse 185 cm+, komea, leveäharteinen ja sopusuhtaisen lihaksikas henkilö, voi saada 185 cm+, komean, leveäharteisen ja sopusuhtaisen lihaksikkaan miehen. Ei mitään muttia ja piste.

Vierailija
46/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska yli 185 cm miehiä on reilusti alle puolet kaikista miehistä.

Ja heistä komeakasvoisia on alle 5%, näistä komeakasvoisista leveäharteisia ehkä 20% ja treenaajia leveäharteisista ehkä 10%.

0.15*0.05*0.2*0.1=0,00015 eli 0,015% miehistä.

Ei hyvää päivää näitten naisten miesvaatimusten kanssa.  Tuohon vielä mukava luonne päälle niin yksi 20 000 miehestä täyttää vaatimukset.

Ja sitten sen pitäisi olla sinkku vielä kun pettäjää ap ei huoli. Ehkä suomesta hyvällä tuurilla löytyy pari sellaista juu.

Eri asia sitten huoliiko sellainen ap:n. Varmaan sillä olisi niin paljon tarjontaa ettei se katsoisi ap:ta päinkään.

Vierailija
47/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Eli suomalainen air head blondi. Käy turkissa panettamassa itseäsi kuten suomalaiset naiset tekee.

Ei oikeastaan yhtään huonompi idea. Turkkilaisissa miehissä on todella paljon todella hyvännäköisiä tyyppejä. Jos en olisi naimisissa, niin suuntaisin kyllä mielelläni katseeni turkkilaisiin. Sänkytaidoista en osaa sanoa, kun en ole koskaan kokeillut, mutta jos ulkonäkö merkkaa, niin 162cm naiselle tarjontaa löytyy.

Vierailija
48/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisilla ulkonäkövaatimuksilla pitäisi itsekin olla keskivertoa nätimpi kasvoiltaan, hyväkroppainen ja muutenkin massasta edukseen erottuvan näköinen. Pituuttakin olisi hyvä olla sellaiset 170+. Luonne on sitten tärkeä suhteen jatkon kannalta.

Bitchiä ei fiksu mies kauaa katsele.

Vierailija
49/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain jos on itse 185 cm+, komea, leveäharteinen ja sopusuhtaisen lihaksikas henkilö, voi saada 185 cm+, komean, leveäharteisen ja sopusuhtaisen lihaksikkaan miehen. Ei mitään muttia ja piste.

Ap:llä on nyt ollut vuosia aikaa löytää tuollainen mies. Kaikki sovelluksetkin on ollut mahdollista hyödyntää etsinnässä, mutta ei vaan löydy. Mitkä ovat siis todennäköisyydet, että löytyy tulevaisuudessa?

Vierailija
50/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tom of Finland - piirroksista löytyy.

Vierailija
51/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Ei oikeastaan yhtään huonompi idea. Turkkilaisissa miehissä on todella paljon todella hyvännäköisiä tyyppejä. Jos en olisi naimisissa, niin suuntaisin kyllä mielelläni katseeni turkkilaisiin. Sänkytaidoista en osaa sanoa, kun en ole koskaan kokeillut, mutta jos ulkonäkö merkkaa, niin 162cm naiselle tarjontaa löytyy.

En halua turkkilaista miestä koska en halua sellaisen naisen leimaa itselleni. 

- Ap

Vierailija
52/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla mulkkumagneetti. Hyvät, pitkät miehet kiertää sinut kaukaa.

Vierailija
53/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Taitaa vaan olla turkkilaisissa 170+ cm aika harvinaisuus.

Vierailija
54/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:llä on nyt ollut vuosia aikaa löytää tuollainen mies. Kaikki sovelluksetkin on ollut mahdollista hyödyntää etsinnässä, mutta ei vaan löydy. Mitkä ovat siis todennäköisyydet, että löytyy tulevaisuudessa?

Ei sitä tarvitsisi kun kerran löytyä niin olisin iloinen.

- Ap

Vierailija
55/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

En halua turkkilaista miestä koska en halua sellaisen naisen leimaa itselleni. 

- Ap

Tää aloitus on aika selvä provo.

Vierailija
56/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta ilmeisesti sun mielestä hyvä = mulkku pettäjä. Jos ne kriteerit kerran on centtimetrien mukaan.

Vierailija
57/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Ja uskot, että pitkällä miehellä sytyttää naisentumppi verrattuna mallipituiseen?

Kyllä minä ainakin tykkään lyhyistä ja siroista naisista. 

Itse täytän myös nuo aloituksen kriteerit.

Vierailija
58/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyis komea, leveäharteinen ja sopusuhtaisen lihaksikas mies, mutta pituutta ei ole +185cm, vaan 171 cm. En ole lukenut aiempia viestejä mut tuskin on AP:n makuun :D

Vierailija
59/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään treffasin komean, pitkän ja sporttisen miehen, mutta oltiin niin eri aaltopituudella kuin vain voi olla. 

Varmaan hyvä myös jollekin toiselle. Ihan asiallinen kaveri kuitenkin.

Vierailija
60/206 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viikonloppuna tuollaisen ” keskivertoa pikkusen paremman näköisen” pariskunnan baarissa.

Mietin itekseni, että mahtaa molemmilla olla kysyntää. Muija täys 10 ja mieskin tosi komee.

Kävi vähän kateeks kyllä.