Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*****ENSIKOT PERJANTAINA 19.5*****

19.05.2006 |

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Titi-uun[/color] systeemit kuulostaa lupaavalta! :) Mitä muuta tuokaan voi olla? :O

G: Ei ole elukoita. Asutaan vuokralla eikä tähän saisi ottaakaan elukoita. Joskus laitetaan koira, kun asutaan ihan omassa asunnossa ja minä haaveieln myös omasta hepasta! :D Joskin se ei välttämättä tule toteutumaan, toisin kuin tuo koiran laittaminen.

[color=blue]Ja oma napa:[/color] Kp23/25-29 ja testasin lopultakin, kun en enää jaksanut odotella. Tuli nega. :((( Itku pääsi. Vaikka osaisin odottaakin, koska eilen illalla tissit tuli yht´äkkiä kipeäksi ja se on minulla tyypillinen menkkaoire (ei ole kyllä ollut pitkään aikaan tuotakaan oiretta, mutta näköjään se tuli nyt takaisin). Tuli ensimmäinen itku jo silloin.

Ihmettelen vaan niin kovasti näitä kaikkia ihmeellisiä tuntemuksia mitä on ollut. Koskaan aiemmin ei ole ollut tällaista (ollaan käytetty kortsua ehkäisynä, joten ei pitäisi olla mitään hormonihässäkkääkään), ei viime kierrossakaan, kun aloitimme yrityksen. Siksi olikin toiveet niin korkealla, kun tuli kaikkia utoja mahanippailuja, vihlomisia ja juilimisia. Vieläkin siis juilii, mutta kyllä se on uskottava tuota testiä, että ei siellä ollut vielä meille lähetystä! :((

Parempaa onnea muille piinailijoille ja ensikoille!! [color=red]++++bdbdbdbd++++[/color] [color=red][size=3]♥[/color]

Vierailija
22/69 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CD661D]Keiju[/color]: pahoittelut!!! Onko sulla hajua ovisajankohdasta? Jos testasit liian aikaisin? Mulla terojen aikaan menkat alkoi tavallisimmin seuraavana päivänä vikasta pilleristä. Saattoi kyllä venyä viikkoonkin ja vikassa tero-kierrossa eivät sitten tulleetkaan niiden avulla, vaan myöhemmin ihan luomusti (lääkärin mukaan). Parin viikon kuluessa niiden kai pitäisi alkaa.

[color=CD661D]Piinailijat[/color]: peli ei ole menetetty ennen kuin tätsä oikeesti on paikalla! Tuhruttelu ja tuntemukset voi olla, vaikka ois raskaanakin!

[color=CD661D]Titi[/color]llähän on aika rajut oireet!

[color=CD661D]Juli[/color]: tosiaan noita viivoja tulee ja menee, niistä ei kannata välittää kummemmin ennen kuin saat yhtä vahvat viivat. Mä kyllä sinuna tikuttaisin ihan joka päivä, kun sullakin tota epäsäännöllisyyttä on ollut. Itelle on kerran käynyt niin, että yhtenä päivänä unohdin tikuttaa enkä plussaa saanut tikkuun siinä kierrossa, vaan parin viikon kuluttua menkat alkoi...

[color=CD661D]Nea[/color]: sun oirees on kyllä kanssa niin selvät raskauteen viittaavat! Moni on sanonut, että valkkarin määrä lisäntyi ennen plussaamista! Kerroitko jo, koska aiot testata?

[color=CD661D]Naksu[/color]: mulla ei teroista muistaakseni tullut miitään erityisiä oireita. Ja hyvä, täytyy käydä kurkkimassa o-puolella... ;)

[color=CD661D]Galluppiin[/color]: oon todellinen kissaihminen ja aiemmin onnellinen omistajakin. Nykyisin ei omaa elukkaa ole, kaverin kissa aina välillä hoidossa. Kauheesti tekisi mieli kissa ottaa, mutta kun noi elukat sitoo sen verran, että koitan välttää kiusauksen...

[color=CD661D]ON[/color]: mahakipuilua, mutta ei tää liity mihinkään kivaan. Luultavasti oon juonut liikaan kahvia viime päivinä, kun oon ollut aika väsynyt... En nyt osaa päättää testatako huomenna (ennen juhlia) vai ei. Tavallaan tekisi mieli, mutta tuntuu etten kestäisi negaa... Äh, kun on vaikeeta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keiju ja Han pahoittelut negoista :( Mutta muistakaahan että niin kauan kun ei tätiä näy on toivoa.. No mun on kai ihan turha tuota toitottaa kun viime kierrossa tein kaks negaa ja tiedän kyllä miltä tuntuu.. Mutta jos se tätikin paukkaa kylään niin aina tulee uusi kierto ja uudet mahkut..

Killa: Kiitos listan päivityksestä, nyt näyttää hyvältä ja sieltä löytääkin jotain :) Mun mielestä tuo on hyvä järjestys että missä järjestyksessä on tultu eli minusta sen voisi antaa olla näin. Kai minä sitten sinun sanoista innostuneena alan testaamaan nyt joka päivä.. tosin testejä on vain 5, joista puolittamalla saa 10 eli 9 enää jäljellä.. pitäisi varmaan tilata lisää..

Emma: mulla on käytössä mammaksi.fi:n testit ja ainakin ne voi puolittaa ihan hyvin (kun olisi vain terävät sakset ;)), kai lähes kaikki liuskatestit voi puolittaa.. olen ainakin joskus lukenut että jotkut ovat myös kotitesti.comin testejä puolittanut..

Ja taas jatkuu työt..

-Juli-

Vierailija
24/69 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Killa: Kiva kun jaksoit päivittää sitä listaa. Paljon siistimmän näkönen nyt! Miten muuten saat noita sydämiä tohon otsikkoon? Niin joo, ens torstaina tai perjantaina testaan.

Vierailija
25/69 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noppaa vaan skrivaan - en kerennyt kaikkia viestejä lukemaan...

pahoittelut negan testanneille - mutta ei kannata vielä toivoa heittää nurkkaan, kun tätsy ei ole saapunut!!! *tsemppihali* (Keiju ainakin oli testannut)

Nean oireet vaikuttaa lupaavilta:=)

Kiitos naksuliini vinkistä, käynkin o-puolella lukemassa Q+q:n kuulumiset!!!

vielä pitäs kärvistellä viikonlopun yli ilman miestä:=( onneksi kamu tulee tänään yökylään, niin saadaan juoruta (ei tiijä näistä vauvatoiveista mitään, enkä aio kertoakaan).

täällä ihan samaiset olotilat jatkuukin kuin inssin jälkeen - pientä menkkamaista juilimista. Nyt siis kp28 ja pp7. 5 pvää pitäs vielä jaksaa testaamatta....

iloista perjantaita! Hyvä LORDI!!! Hyvä me:=)

-mooli

Vierailija
26/69 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..koitan kirjoittaa...olis jo kiire junalle mutta näköjään olen nyt jo pahasti koukussa tähän pinoiluun (mihin tämä vielä johtaakaan, apua..).

Kaikille piinailijoille (ainakin Iisa, Poppis, Nea ja Killa eikös vaan?) toivon mukavaa jännitystä ja riemun hetkiä!!! Minun " täälläoloaikanani" ei ole kukaan vielä plussannut - odotan innolla :)

Titi-Uulla on melkoiset oireet...eiköhän siellä joku ole kasvamassa!

Jotkut olivat juuri pettyneetkin :( Keijulle, Hanille ja muille voimahaleja!

Pandora: Itse asiassa mulla on tänään shoppailupäivä (olettaen siis että saan perseeni irti sohvast PIAN ja ehdin siihen junaan...), joten hymyilytti sinun Next- ja GAP-haaveesi :) Olen muuten syyllistynyt täällä vähän vauvan vaatteiden osteluunkin....perustelen sitä miehelle sillä, että ne ovat täällä paljon hienompia ja edullisempia kuin Suomessa (heh, saa nauraa...). Kysäisen muuten vielä, mitäs kokemuksia sulla on NHS:n gynetutkimuksista? Oon menossa eka kertaa parin vkon kuluttua ja olen ennakkoluuloinen koska mun lääkäriasemalla en oo saanut järin hyvää palvelua...

Ai niin ja gallup - ei ole eläimiä. Ratsastusharrastuksen haluaisin aktivoida kun tulemme Suomeen (mikäli ei oo iso maha sillon - toiveajattelua..), mutta omaa heppaa en oikeastaan edes haluais...sitoo niin paljon...

Päivän tyhmä kysymys: Mistä tuota esittelypinoa voi lukea?? En löytänyt sitä...voi avuton mua....

ON: Persona-laitteeni näytti tänään punaista valoa - meni oikein kylmänväreet kun mietin että nyt se " työstäminen" sitten alkaa! Tuo Persona on muuten ollut kätevä ehkäisyssä, ja nytkin se on näköjään hyvä oviksen metsästyksessä!

Hyvää viikonloppua kaikille (Kathy - nauti Treella olosta, se on ihana kaupunki...opiskelin siellä, joten paljon hauskoja muistoja ;) )! Odotan su-iltaa kun pääsen lueskelemaan kuulumisia!

Tää lähtee nyt kiitää junalle......

SS

Vierailija
27/69 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas täällä ompi kirjoteltu... En osaa edes kommentoida mitään, kun viestit suhisee silmissä ja oon vallan unohtanu jo että kuka sai negan (pahoittelut, vaikka vielä on toivoa), kuka tädin vieraaksi (pahoittelut, parempaa onnea ensi kiertoon) ja ken vielä jatkaa piinailua (hirveesti tsemppiä, eiköhän me vielä plussa-uutisia tällekin viikolle saada).

Tässä tosiaan menee mukavasti aikaa kun pinon lukee läpi.

Uudet toivottelen tervetulleeksi!

Mäkin kerkiän nyt varmaan kirjoittelemaan enemmän, koska jäin (odotetusti) työttömäksi eilen. Kokeilin uraa myyntiassarina sijoitusfirmassa, muttei kyllä ollut mikään herkkuhomma. Nyt varmaan hetkeksi aikaa huokaisen ja pidän vaikka hieman lomaa. Harmittaa vaan vietävästi kun mulla oli kolme paikkaa mistä valita ja valitsin sitten tietenkin väärin. Kohta pitäisi lähteä käymään työkkärissä. Toivoa sopii että saan jotain työttömyystukea. Tuloni kun ovat olleet viimeisen vuoden ajalta melko epäsäännölliset kun olen tehnyt provikkatöitä.

Vähän kyllä mietityttää tämä vauva-projektikin. Vauvakuume on valtaisa, mutta mahan kanssa ei oikein töitä varmaan löydä. Millään ei kyllä malta yrittämistäkään lopettaa. Noh mies saa varmaan tehdä työtä vuorotta, että korvaa mun huonot tuloni (jos saan edes huonoja tuloja) :)

Anteeksi tämä valitusvirsi, ihanaahan tämä on että saa hieman lomailla. Siivoomiseenkin on nyt viimeinkin aikaa:) Ensi viikolla laitetaan paikat kiiltämään. Mieskin oli ihan tyytyväinen, sen ei taas tarvi tehdä kotosalla mitään kotihommia.

G: Kaksi koiruutta löytyy. Toinen on 4,5 v. lk. mäykky (uros) ja toinen 3,5 v. irlanninsetterin ja suomenajokoiran risteytys (leikattu natu). Jälkimmäinen on tommonen kompromissikoiruus kun mä halusin setteriä ja isäntä ajokoiraa. Apua, nyt kaikki tutut kyllä tuntee... Noh haittaako tuo mitään. Anyway meidän koiruudet on sarjassaan maailman rasittavimmat, niin paljon kun niitä rakastankin:)

Pienempi räkyttää koko ajan ja kaikkea, ei siedä muita uroksia, ulvoo automatkat (odottaa määränpäätä niin malttamattomana), viihtyy vain ja ainoastaan sylissä ja nukkuu aina mun mahaa vasten (oli ulkona sitten minkälainen helle), omaa liian suuren riistavietin ja luulee pystyvänsä uimaan 7 km yhteen putkeen nysäjaloillaan.

Isompi kärsii eroahdistuksesta ja kun immeiset lähtee kotoa se aloittaa kämpän tuhoamisen. Meillä on joka paikka aina lukittuna kun se saa kaikki jääkaapit, ovet, uunit ym. auki. Niin ja setterimammaltaan se on perityt ihanat ominaisuudet eli vesileikit (=koko vesikuppi loiskutetaan lattialle) ja kuolaaminen ja veden tiputtelu ympäri kämppää juomisen jälkeen.

Jeps, mutta hyvää päivänjatkoa toivottelen kaikille. Täytyykin huomenna tosiaan heräillä katteleen jos Poppis, Killa ja muut olis saanu vaikka testailtua...

T: Ansku kp 13/~30, pikkuhiljaa ollaan taas aloteltu jtp-taktiikkaa

Vierailija
28/69 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=DC143C]Oikein hyvä se esittelylista, kiitoksia sen päivittäimsestä Killa![/color]

[color=32CD32]Nean galluppiin: meillä on 2-vuotias saksanpaimenkoirauros, joka luulee mahtuvansa syliin kuin syliin ja rakastaa kaikkia ja kaikkea! Riippuvainen minusta. Sit on pian 5-vuotta täyttävä (ärsyttävän) itsenäinen uroskissa (joka tällä hetkellä on kevätreissuillansa) ja syksyllä 4-vuotta täyttävä hellyydenkipeä narttukissa.[/color]

[color=009ACD]Omaa napaa: kivut vaan jatkuu ja jatkuu, sain kuitenkin tentin tehtyä ja olen saanut jo peräti syötyäkin ykäämättä. Jotenkin mua vaan pelottaa että nää kivut johtuu kuitenkin tädistä, kun nämähän nyt olis ekat luomumenkat 6 vuoden pillerien käytön jälkeen niin mistä sen tietää miten pahoilla kuukautiskivuilla se heittää! Meinasin koulusta tullessa kurvata apteekin kautta, mutta meni pupu pöksyyn, en uskalla testata, odotan ainakin maanantaihin, ellei se täti tule ja pilaa kaikkea...[/color]

[color=FF1493]Titi-uu kp 28/30-31[/color]

Vierailija
29/69 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=olive]Killa:[/color] Mulla ei hajuakaan milloin ovis oli. Joten olen ihan pihalla...

Lääkäri sanoi, että viimeisen teron jälkeen menkkojen pitäisi alkaa muutaman päivän sisällä. Minusta 5 päivää on enemmän kuin muutama...

Jos ei tätiä kuulu viikonlopun aikana, testaan maanantaina uudestaan. Ja jos nega edelleen, soitan gynekologilleni.

[color=olive]Gallup:[/color] kaksi koiraa löytyy, narttuja molemmat.

Olen sunnuntai-iltaan saakka nettipimennossa. Moi. Pärjäilkää. Ja tsemppiä piinailijoille!

Keijunen

Vierailija
30/69 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...oon pahoillani ja tiedän tunteen!

Meillä oli viikko sitten sama juttu.

Mutta, nyt taas uudelleen, ei kai muu auta.

Paljon voimahaleja!!! :)

Vierailija
31/69 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on täällä semmonen laiha-poika päiviemme ilona. Brutus on 8-vuotias mopsi, joka painaa 14 kg. Se on tällä hetkellä laihdutuskuurilla kun haluaisin että se elää vielä jonkin aikaa.

Pääsi Brutus vähän repsahtamaan kun se oli meidän porkuilla asumassa jonkun aikaa, nyt tullessaan takaisin se varmaan inhoaa mua kun en anna sille nakkipaloja tai marinoituja, voissapaistettuja kananpaloja. Se on niin piloille hemmoteltu!!! Mutta aivan ihana siis.

Hoyt, sinä tiedät millaisia mopsit on, itsepäisiä mutta ah, niin hellyyttäviä!

Ja siihen kysymykseen...

Pyöriikö teillä muilla koko ajan päässä vauvat tai siis tuleva lapsenne??? Kun minusta tuntuu että kaikki mitä teen ja mitä aion tehdä, tapahtuu ensin niin että mietin sitä tulevaa lastani ja sitten vasta tätä tapahtuvaa asiaa... vähän vaikea selittää! En osaa jotenkin suunnata ajatuksiani esim. tulevaisuuden suhteen mitenkään muuten kuin että toivottavasti minulla on jo ensi vuonna vauva. Joskus minua ihan pelottaa että olenko minä tällainen vielä kauankin? Miten tästä pääsisi eroon???

Vierailija
32/69 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan sama juttu ja varmaan aika monella muullakin. Ja onhan se hyvä, kun niitä miettii, saa vähän käsitystä, millaista se [color=FFF1493]sitten[/color] on :) Minä mieheni kanssa muun muassa olemme jo miettineet, millaiset vaunut voisi mahdollisesti laittaa. Olemme päättäneet myös, että ostamme käytetyn pinnasängyn, jonka hiomme, maalaamme ja lakkaamme itse uuden näköiseksi (sellaiseksi " vauvan vaaleanvihreäksi" tai mahdollisesti vaaleanpun. tai vaal.sin. jos saamme tietää lapsen sukupuolen ennen syntymää ja sitten valkoisia pupuja koristeeksi). Pinnasängyn päätyyn kaiverramme vauvan syntymäpäivän, -pituuden, -painon ja sukupuolen, kun on syntynyt.

Kaikessa toiminnassani mietin sitä vielä syntymätöntä vauvaa. Olen ollut vähällä ostaa vaatteitakin jo, mutta sitten olen hillinnyt itseäni, koska on tullut sellainen olo, että miltä se nyt minun pienokaisesta tuntuisi, kun ostaisin vaatteita vain " jollekin tulevalle vauvalle" enkä juuri hänelle. Vähän tyhmää, mutta näin mietin.

Vaippojen, vaatteiden, vaunujen yms. hintoja olemme vertailleet jo kauemminkin. Olemme miettineet mahdollista kestovaippailua, kantoliinoja yms. Eli käytännössä olemme miettineet kaikkea, vauva vain vielä puuttuu :p

Vierailija
33/69 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SillySausage:

Päivän tyhmä kysymys: Mistä tuota esittelypinoa voi lukea?? En löytänyt sitä...voi avuton mua....

Se on tänään tuo aloitus

" ~♥~♥~ENSIKOT~♥~♥~ 19.5"

Päivitän sitä muutaman päivän välein.

Vierailija
34/69 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malttanut oottaa vaan testasin negan kuten Han. Enkä halua kuulla että " toivoa on niin kauan kuin täti on poissa" , koska kyllä se aika harvinaista on että enää muuttuu plussaksi. Mieluummin suuntaan katseen taas kuukaudella eteenpäin.

Sabam kp26/30

Vierailija
35/69 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syvällä sisimmässäni samoilla linjoilla kuin sinä ainakin itseni suhteen - ja jos täti on tullakseen, tulee sitten pijan, niin pääsee taas kohta pongailemaan ovista! Ensi kierrossa juhannusplussa!!:=)

-mooli

ai niin, Killa, mahtava uusi lista!! meitsi siellä jessiksen kaa kärjessä - kiva olla kärkipäässä edes jossain:=) *hali* ai niin vielä. litki nyt vaan sitä punkkua kiltisti;=D

Vierailija
36/69 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulutin tässä samalla sisäänkirjautumisella, suokaa anteeksi;=)

-mäirikkö (mooli+häirikkö)

Vierailija
37/69 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on samanlainen olo. Tokihan se mahdollisuus on, että muuttuu vielä plussaksi, mutta kyllä sitä tässä vaiheessa odottelee jo niitä menkkoja, että pääsisi taas uuden yrityskierron alkuun! Eiköhän, sabam, lähdetä vetämään hirmuiset kännit ja manataan koko maailmaa kun ei kummallakaan ollut vielä kyytiläistä mukana!

Oli muuten hauska se euroviisujen Islannin edustaja! :) Piti aivan uusintakin katsoa tuossa aiemmin, kun oli niin hauska.

Vierailija
38/69 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää perjantai päivää kaikille enskoille. Se on sitte viikonloppu alkamassa. Arvatkaas mitä.. tein eilen raskaustestin ja plussa tuli. :) Oon kyllä niin onnellinen. Ei oikeen vielä tajuu sitä, että meille tulee vauva. :) Han: Tein itse juuri sellaisen clear blue testin ja mulla oli eilen kp 26/28 Älä nyt vielä menetä toivoasi, se nega voi vielä ihan hyvin muuttua plussaksi. tsemppiä. :) Ja kaikille muillekkin piinailijoille oikein paljon plussatuulia. :) Taisi näköjään tulla aika lyhyt tästä mun vierailusta tänne enskoihin, ku jos sinne o-puolelle tarvis siirtyy josai vaiheessa.. Mut jos vaan sopii, niin pyörisin vielä teidän kanssa täällä jonkun aikaa, kun ootte niin kivaa porukkaa. :) Nyt vaan toivon kovasti että kaikki on ja menee hyvin. Tää on kai silti ihan normaalia, että rupee hulehtimaan ja jännäämään sitä, että vaavilla on kaikki hyvin. Hyvää viikonloppua kaikille enskoille. :) Voikukka rv 4+5 :)

Vierailija
39/69 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PALJON ONNEA VOIKUKKA!!!! :) Aivan mahtava juttu *halii* Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan että vaavi pysyy loppuun asti mukana!

Tosiaan et kauaa ehtinyt täällä meidän kanssa palstailla, mutta eihän se ole tarkoituskaan! Ota nyt meitä sitten monta mukaan tuonne odotuspuolelle.. minä ainaskin yritän roikkua sun hihassa että pääsisin matkaan mukaan! :)

No nyt kun voikukka aloitti plussauutisilla niin voisitte toiset jatkaa samaan malliin! :)

Sabam pahoittelut negasta! :(

T. Juliaana

Vierailija
40/69 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon Juliaana. :) Roiku vaan ja pidä niin lujaa kiinni, ettet varmaan putoo. :) On jo monta paikkaa varattuna teille, että valmistautukaa siihen, että nyt lähtee iso kasa enskalaisia o-puolelle. :)