*****ENSIKOT PERJANTAINA 19.5*****
Kommentit (69)
Jessican muistutuksesta kaivoin sähköpostien uumenista Ennustaja Ellin ja Madam mamman ennustukset, jotka on tehty vuoden vaihteessa. Pyysin ennustuksia silloin ihan huvikseni ja miehen kanssa ei oltu puhuttu vauvasuunnitelmista vielä mitään.. Yllätys oli suuri kun huomasin että Elli oli ennustanut meille poikaa syntyväksi 3.2.2007 eli tässä kierrossa pitäisi tärpätä! Mamma oli ennustanut meille tyttöä huhtikuussa 2007.
Ehkä jonkun mielestä ihan typerää, mutta olen sen verran taikauskoinen tai jotain että minulle tuli kamalan hyvä tunne tästä kierrosta! :)
-juli-
Voikukalle, Voi Niin Valtavasti Onnea!! Mikä ihana uutinen aloittaa viikonlopun vietto! Onnea, Onnea!!
Negan testanneille Iso voimahali!! Niin moni meistä valitettavasti tietää tunteen, mutta jostain sitä ammentaa taas uutta voimaa seuraavaan kertaan, vaikka sillä hetkellä se tuntuu niin kaukaiselta ajatukselta!
Hubaa, että täälä oli toinenkin mopsin omistaja, Sininpilvi! *Vilkuttaa hölmönä tietsikan ruudulle* Meidän Eetu on vasta aikas nuori, mutta sitäkin mopsimaisempi. Koko ikänsä se on sairastanut sellaista ihotautia, johon joutuu antibiootteja ym. syömään jatkuvasti. Ei varmaan meidän poika ihan noin vanhaksi elä, luulis lääkkeiden ja sairastelun veroittavan elinikää. Vanhenevat mopsit on kyllä niin suloisia, kun " naamarikin" alkaa harmaantua! Myös Eetu on tosi itsepäinen, niin kuin varmaan kaikki mopsit, mutta pois en antas mistään hinnasta! *Manaa samalla Eetua, joka herätti mut " yöunilta" muutama tunti sitten ähisemällä ja puhisemalla oven takana niin kauan, että emännän hermo petti*
Naksullako oli Chihuahua! Voih, ne on niin ihania! Naapurissa on suloinen tyttö lk. Chihuahua, joka karkaa melkein viikottain meidän pihalle " poikaystäviään" katsomaan. Äitini luuli vappuna, kun tyty taas tuli meidän pihalle ja säikäytti meidät kaikki, että mikä myyrä tuo on ja kiljaisi! :) Ei ollut äiti ennen elävä sellaista nähnyt!
Voih, onpas mulla asiaa! Vielä lopuksi Peukutuksia Piinalijoille! bdbdbdbd!!!!
Kirjoittelin äsken kokonaisen viestin ja onnistuin hävittämään sen. Taidan olla vähän viikonloppuvireessä... No, otetaan uusintana ainakin osa.
ONNEA Voikukalle! Toivottavasti saat paljon seuraa enskattarien piinailijajoukosta viikonlopun ja ensi viikon aikana. Oireet kuulostavat monella oikein hyviltä, mutta niinhän ne aina. ;)
Lohduttavia sanoja ei oikein nega-testin tai tädin tulemisen jälkeen löydy eikä niistä kaikki välttämättä edes piristy. Muutama päivä siihen menee, että jaksaa taas hymyilä ja uskoa uuteen mahdollisuuteen. En siis edes yritä keksiä mitään tekopirteää vaan lähettelen hiljaisia lohtuajatuksia kaikille niitä tarvitseville.
Killalle *kippis* täältäkin. On se vaan niin mukavaa istua viinilasi kädessä sohvalla arki-iltana ja vielä hyvällä omalla tunnolla. Kunhan nekin lipitetyt kalorit nyt sitten tuottaisivat positiivisen tuloksen. Tuppaa tuo masu kasvamaan ihan väärästä syystä. Niin ja uusi listakin näyttää hyvältä. Oletko aina yhtä ahkera?
G: Meillä ei ole kotieläimiä vaikka olenkin kissaihminen henkeen ja vereen. Kovasti olen haaveillut pienestä Ragdoll-pennusta, mutta taitaa jäädä haaveeksi miehen allergian takia. Allergia ei tosin ole kovin paha, joten ehkäpä jatkan miehen pehmittelyä tässä asiassa.
Yritän ehtiä lukemaan mahtavan mittaiset viestipinot ajatuksella läpi ja sitten jopa kommentoimaan kuulumisianne. Harmittaa tuo äskeinen viestisähellys, koska aika on kortilla tänä viikonloppuna. Pitäisi nimittäin tehdä oppilaiden kevätarvioinnit kuntoon ja se vie aikaa enemmän kuin sitä on tarjolla. Jos minusta ei mitään kuulu, niin viestitelkää ja plussailkaa minunkin puolestani. Itse en ehdi toivottavasti eden piinailemaan. :)
-desejo (29/28-35)
[color=fuchsia] Onnea Voikukka! Hienolla tahdilla siirryt o-puolelle! Ei kuule moni tyttö tohon pystykään!!!! Nyt liimatuubit mukaan ja nautihan olostasi! [/color]
[color=lime] Oli muuten taas sellanen pino etten muista yhtään mitä äsken luin! Mutta sen huomasin että hurjan monella enskalla on elukoita! Ja joo, mullahan se 1,5 kiloinen chihu-neiti on, joku kyseli... [/color]
[color=purple] Ennustuksista puhuitte... Mun ennustukset ovat olleet ja menneet! Ei siis tullut meille syysvauvaa eikä marrasvauvaa, niinku nää tantat lupailivat! Nyt lähetinkin uudet kysymykset ja lupailivat vasta muutaman vuoden päähän lapsosia, kuitenkin molemmat lupasivat useampia. Noh, hömppäähän toi on mutta... [/color]
[color=red] Meinas hypätä sydän kurkkuun ku kävin pahuuttani kattomassa mikä ois vaavin la jos nyt olis tärpänny... Syntyis mahdollisesti just mun synttärinä, la ois pari päivää ennen mun syndejä! Oiskin vähän ihanaa, ei parempaa synttärilahjaa vois saada! [/color]
[color=maroon] Pitäiskös itekin kokeilla taas tota punkkua... Aika monet sitä tuntuu täällä lipittävän. Nyt on toiveet taas nousseet turhan korkealle, mutta kun... Mahassa on tosi hassuja tuntemuksia! :/ Sitä kiristää koko ajan, vasemmalla puolella juilii vähän väliä ja nyt siellä ihan niinku " kuplis" , vähän ku elohiiri ois masussa! Mut tosiaan, eihän se ois ku just ja just ehtiny kiinnittymään, eli tuskin kyse on kuitenkaan TAASKAAN raskaudesta. Mutta siti toivon... [/color]
Mukavaa perjantai-iltaa, mä vietän sen ihanien tyttöjen (2v, 8kk) kanssa, tulevat hoitoon niin vanhemmat pääsevät elokuviin!
Desejo: Olet ihana. Kiitos juuri oikeista sanoista <3
Kiitos voikukka päivän pelastuksesta!!! Super iso hali ja rutistus!!!! Mahtava uutinen näin viikonlopun alkuun!!! Onnittelut!
Han ja Samab ja muut nega testin tekijät: Ei kirvestä kaivoon vielä!!! Jos se ällö akka ei ole työntänyt itteään tykö vielä, niin sitä ennen ei luovuteta. Vaikka kokemuksesta tiedän että ei se helppoa ole! Häntä pystyyn! *Tarjoaa hymynaaman kuvalla varustettuja helium-palloja jokaisen häntään*
SS: Mä olen KADE! ;) Mäkin haluan shoppailee sinne! Tosin ne lasten vaattet ON oikeesti halvempia siellä! Johtuu siitä että briteissä lasten vaatteista on poistettu arvonlisävero! (Voit knoppailla ukolles.. heh) Ja Nextin lastenvaate osasto on aivan mahdoton paikka kävellä ohi. Ne on tosi söpöjä vaatteita. Muut asiasta kiinnostuneet googlatkaa next shop ja todetkaa itse... (saa nähdä kuin moni ottaa haasteen vastaan... )
Gynestä täytyy todeta että kun siellä kävin hakee pillereitä tai uusimassa niitä GP:ltä niin KOSKAAN ei tehty sisätutkimusta. Oikein mietin tuossa ja en muista käyneeni koko aikana gynellä. Huolestuttavaa näin jälkeenpäin!!! Tosin mä olin niin epäluuloinen kaikkea kohtaan että kävin hammaslääkärissä ja kampaajallakin suomessa ekat kolme vuotta... Hmmm!
Anskuliini: Tuollaset työasiat on aina ikäviä. Mutta sarkastisen inhorealisti vaikka olenkin niin syvällä sisimmässäni mä uskon että kaikella on joku tarkoitus. Se että sä valitsist juuri sen " väärän" duunin joka nyt sit loppu, oli varmasti just niin tarkoitettu. " Kun joku ovi sulkeutuu, toinen avautuu, pitää vain huomata katsella ympärilleen... " *julistaa syvällä tunnelmallisella äänellä profeettamainen ilme kasvoillaan*
Killa: Sä olet ollut sen punkun puolestapuhuja niin hyvin että piti käydä ostaa " tankillinen" . Päätin kokeilla toimiiko. Mitä sitten että on kp2 menossa... Ja voi olla että menee kahden vkon lasilliset kerralla, mutta jos se vaikka kumuloitus ja toimis sit kahden vkon pästä niinkuin pitää. ;D Tosin sit pitää kyl jo " tankata" uudemman kerran... :) Ihan luvan kanssa kun saa...
Mooli heitti nyt kyllä hyvän idean. " Juhannusvauva-projekti" ! Mitä muuta sitä voi yöttämässä yössä tehdä, kuin muhinoida ja juoda punkkua! Mulla ja ukolla on molemmilla vielä silloin synttäritkin... (ettei vaan hyvät syyt loppus...) Mä luulen että mies varmaan innostuu tähän projektiin mukaan. Se vaan on niin pöljä että kun HÄN on PÄÄTTÄNYT että se on poika niin meillä on ei kirves vaan haulikko sängyn alla... oikeasti! Niin käy vaan mielessä mitä se keksii oluthöyryissä juhannusyönä.. Uh!
Juu, eiköhän tämä tekstimäärä jo riitä...
annan muillekin tilaa...
Hauskaa perjantai-illan alkua kaikille! *hipsii hakemaan lasin punkkua*
Pandora
Tulipas sitä tekstiä... :]
Mutta unohdin vastata Galluppiin. Mulla on kaksi kotieläintä; kissa ja tuo ukon retale. Molemmat makaa sohvalla, mouruaa ruokaa ja piereskellee mennessään... Niin ja ne kolme miljoonaa villakoiraa sängyn alla. Ukko haluais vielä metsästyskoiran... Juu, ei tule!!!
Pandora
Onnea [color=1C86EE]Voikukka[/color]! Tosiaan jäi visiittisi lyhyeksi, mutta o-puolelle on aina kiva toivotella ihmisiä tervemenneeksi! Kunhan nyt vaan otat mukaasi mahdollisimman monta piinailijaa, niin hyvä on! :)
Nyt kaikille negan testanneille [color=CD00CD](((lohtuhalaus)))[/color] !
[color=1C86EE]Nea[/color]: sydämen saa, kun kirjoittaa & hearts ; mutta poistaa tuosta välilyönnit eli tulos on ♥ Otsikossa ei voi käyttää värejä, mutta tänne tekstiinhän monet osaa hienosti tehdä vaikka värillisenkin sydämen [color=red]♥ Ok, testaat siis moolin kanssa melkein samoihin aikoihin. Mä testaan viimeistään keskiviikkona, jos siis täti ei tiistaina saavu.
[color=1C86EE]Sininpilvi[/color]: kyllä mäkin vauvaa mietin, näen itseni tyttövauvan äitinä puuhastelemassa. Mulla on kyllä muutenkin tapana haaveilla ja suunnitella kaikkea etukäteen. Tosin mietin kyllä sitten jo ikävämpiäkin juttuja, kuten tässä yhtenä päivänä mietin, että jos tulen raskaaksi ja meneekin kesken, niin jäänlö sairaslomalle vai en! :/ Sinänsä ajatus ei ollut edes ahdistava, jotenkin vaan tuntui hyvältä miettiä sekin asia etukäteen valmiiksi, niin sitten sen mahdollisen ahdistavan kokemuksen aikana tietää jo etukäteen, että jää sairaslomalle (mä olen sellainen itkupilli, että en voisi kuvitellakaan olevan töissä jos jotain niin kamalaa kävisi). Oonkohan outo kun tällaisia mietin?
[color=1C86EE]Jessis[/color]: Ellin mukaan mä saan pojan 14.3.07, joten en vielä oo raskaana, mutta seuraavassa tärppää ja sit vauva syntyy vasta vähän lasketun ajan jälkeen... ;)
[color=1C86EE]Desejo[/color]: en oikeastaan ole kovin ahkera, mutta tykkään kovasti kaikesta näpertämisestä. Varsinkin jos ois jotain hommia mitä on pakko tehdä, niin huomaa tekevänsä kaikenlaista muuta... ;)
[color=1C86EE]ON[/color]: olin jo päättänyt näiden tänään testattujen negojen vuoksi, että en halua pilata huomista päivää ja että en testaa. Kotona nimittäin oli tasan yksi testi ja se mammaksin ei niin herkkiä versioita, joten ajattelin että tuskin vielä mitään näyttäisi. No, kuinka ollakaan, eksyin apteekkiin kotimatkalla ja ostin AerlyDetection herkän testin! :/ Siis mitenköhän on, maltanko olla testaamatta?! Mun mielestä negat on masentavampia, kuin täti, joten siksi en haluaisi testata ennen kuin on eukko myöhässä...
Tulihan niitä plussa-uutisia vihdoin. Toivottavasti keritään jutteleen enemmän tuolla odotus-puolella sitten. Eiköhän me tytöt sinne kaikki pian päästä, eiks vaan?
Kävin myös katselemassa noita ennustuksia taas, Elli ennusti meille ensimmäistä (poikaa) syntyväks 27.8.2007, aika kauan joutuis odottelemaan tärppäämistä! Madam Mamman mukaan poika syntyis ensi vuoden tammikuussa. Olis kyllä aika etuajassa jos toi toteutuu...
Täällä on muutkin kuin minä näköjään eläinrakasta porukkaa:) Ratsastajiakin näyttäis löytyvän, kiva juttu! Ja Pandoralla taitaa olla metsästävä mies? Oma ukko-kulta kun luuhuaa koko ajan milloin missäkin jahdissa. No ompahan pakastin aina täynnä.
Kiitos Pandoralle muutenkin lohtusanoista, kävin tuossa työkkärissä ja nyt on jo parempi fiilis. Luultavasti ne liitosta mulle jotain makselee...
Mä oon tänään kirjoittanut jo yhden ylipitkän viestin, joten tarvii varmaan tehdä tästä lyhyempi. Joten toivottelen hyvät viikonloput ja tulen sitten huomenna taas onnittelemaan teitä plussanneita!
[color=red]Mulla nousi kuume 39 asteeseen. Mulla on viimeksi ollut kuumetta 14-vuotiaana, ja nyt koskee niin kovasti alaselkään että itkemättä ei voi liikkua, pitää olla vaan yhdessä kohtaa pitkällään ihan liikkumatta, niin ei koske niin kovasti. Kunhan mies tulee töistä niin se varmaan lähtee viemään mut ensiapuun, kun en yksinkertaisesti voi olla! Nyt siis todellakin toivon että en olisi raskaana, koska kun minulle nousi kuume ja on alaselkäkipuja, niin kivut todennäköisesti viittaavat munuaisiin ja itse epäilisin joko myyräkuumetta tai munuaisaltaan tulehdusta (terveydenhoitoalaa opiskelen). Itken koko ajan sitäkin, että jos olen raskaana, niin tämä infektiotauti (mikä nyt sitten onkaan) voi vaurioittaa sikiötä ja aiheuttaa jopa pysyvän vamman. Nyt siis enemmän toivon, etten olisi ollenkaan raskaana tai tulisi se mahdollisesti hedelmöittynyt munasolu pois. En haluaisi oman sairauden takia synnyttää vammaista lasta!
PELOTTAA JA ITKETTÄÄ!!!! :' (
Titi-uu kp 28/30-31[/color]
Mistä te olette noita ennustuksia saaneet? Minäkin haluan!!!!
Pandora
muista laittaa sen värillisen sydämen jälkeen [ / color ], niin ei tule lopputeksti samalla värillä! ;)
Ja hyvä, Pandora! Punkkuhan on muutenkin terveellistä, johan sen Etelä-Eurooppalaiset todistaa! :D Jos nyt ei tärpännyt, niin mä ostan kanssa sellaisen kolmen litran pönikän, kun tuntuu, että saa jatkuvasti hypätä Alkossa hakemassa täydennystä: mulla rupee meinaan helposti tekemään mieli toistakin lasillista, kun on yhden juonut... No nyt koitan pidättäytyä siinä yhdessä, jos vaikka sattuisi joku olemaan kyydissä... :)
Titi! Voi että karmeita kuulumisia! Toivottavasti se mies tulee pian ja pääset lääkäriin! Huh, kun ihan menee kylmät väreet selässä! Toivottavasti kaikki järjestyy!!!
Lyhyeksi jäi tosiaan visiittisi tänne enskailijoihin, mutta mikäpäs sen parempaa!
Ja lohtuhalit täältäkin negaa saaneille :( Ensi kuussa sitten +, jookos?
ON: Kiertopäivä 22/??, eikä mitään ihmeempiä. Juilintoja tuntuu edelleen masukissa, mutta enteilevät todennäköisesti vain tädin tuloa ja kropan heräämistä vuosikausien pillerien syönnin jäljiltä. Mieshän mulla oli ensin sitä mieltä, että testataan, kun menkat 2 viikkoa myöhässä. Eilen hän kuitenkin kaupassa hipelöi r-testiä, ja meinasi että jospa viikonloppuna " tarkistettaisiin, että tuleehan meille vauva" =D. Raukalla taitaa olla hieman ajatukset sekaisin, kun harva se päivä muuttaa mielipidettään. No, tuskin tässä viikonlopun aikana on mitään järkeä testata, kun täti ei vielä myöhässä, eikä mitkään oireet viittaa vauvelin olemassaoloon.
G: Meillä on 7-vuotias labbisuros. Maailman huomionkipein ja hellyydenkipein kaveri, semmonen mähöttävä sylihauva :) Labbishan tunnetusti on lapsirakas rotu, joten ei varmaan tuottane ongelmia tulevaisuudessa, kunhan se vaavi saadaan. (Eikös tästä jo huomaa, että kyllä mullakin vauva on koko ajan mielessä ja etusijalla, muutenkin ajatukset kulkee sitä rataa, esim. sitten voin käyttää mieheni paitoja, kun iso maha jne ;) )
Emmerdalea katsomaan, S
Jos sinulla on mahdollisesti ollut mahis saada myyräkuume tai jos pyelonefriitti on iskenyt niin joka tapauksessa on tärkeää että juot nesteitä, paljon!!! Mahdollisesta vauvasta ei nyt olla huolissaan, ne on niin sitkeitä sissejä että kyllä ne selviää pikku vaikeuksista ihan terveinä. Nyt on tärkeintä että sinä menet lääkäriin ja hoidat itsesi kuntoon!!! Milloin miehesi tulee kotiin. Jos ei ihan heti, niin sinä otat taksin ja menet suoraan sillä ensiapuun!! Ja tämä on käsky! Ja muistat ihan oikeesti juoda litra tolkulla!!
Huolestunut Pandora
Titi-parka! Sinulla täytyy olla ihan kamala olo, ja pelko mahdollisesta raskaudesta vielä päälle! :´(
Kovasti voimia!!
S
Sit et jää miettimään vaan pakkaat kassin mukaan ja lähdette heti sinne lääkäriin. Pakkaat siksi että jos se on jompi kumpi noista niin tod näk joudut sisälle muutamaksi päiväksi. *halaa tiukasti*
Pandora
Pandora74:
Mistä te olette noita ennustuksia saaneet?
Laita postia Ellille: ennustajaelli@luukku.com
En tiedä mitä tietoja pitäisi laittaa (tai pitääkö mitään), mutta kerroin oman ja miehen iän ja kysyin saadaanko lapsia, montako ja mitä sukupuolta.
Ihania plussauutisia...
Ja neganneille sympatiahalit - uskokaas vaan että seuraavassa kierrossa voi hyvinkin testit näyttää jo toisin (vaikka nyt tuntuukin tosi pahalle!).
Ja kiitos Killa, hieno lista! Joo, mooli, tosi kiva olla top tenissä ; )
Mä pohdiskelin tuossa eilen niitä vanhoja Madam Mamman ja Ennustajaellin ennustuksia lapsimääristä ja lasketuista ajoista... Madam Mamma ennusti tyttöä syyskuulle 2006 (alkaa pikkasen olla myöhäistä tuolle), ja Ennustajaelli tyttöä 16.4.2007 - tähän olis vielä mahdollisuus. Eli ilmeisesti heinä-elokuun tienoilla pitäis plussailla että Ellin ennustus toteutuis.
Heippa vaan Pepsis, kiva kun käyt kurkkimassa täällä! Sähän oot jo yli puolen välin odotuksessa, hieno homma : )
Kaikille tasapuolisesti mukavaa viikonloppua - olen varmaan pääosin nettipimennossa = raksalla, mutta yritän ehtiä lukemaan plussauutiset jossain välissä. Heips!
- Jessica -