Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*****ENSIKOT PERJANTAINA 19.5*****

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos [color=blue]desejolle[/color] ja kaikille muillekin myötätunnosta! Ei tuo negan testaaminen todellakaan ole mukavaa.

Ei kuulosta ikivalta tuo [color=blue]Titi-uun[/color] tilanne. Toivottavasti ei mitään kovin vakavaa!! :/ Ja minä sanoisin myös, että älä siitä mahdollisesta vauvasta huoli, tällä hetkellä tärkeintä on, että itse tulet kuntoon!!

[color=blue]Vielä omasta navasta:[/color] En oikein usko tuota negaa vielä. Aamulla olin erittäin pettynyt ja itkinkin oikein. Kuitenkin on koko päivän ollut todella outo olo ja mahaa yhä vihloo ja juilii, niin en voi uskoa, ettei siellä muka ole masukkia!! Tai no, paremminkin en _halua_ uskoa, ettei siellä ole masukkia. Niin kauan kuin mulla on menkat tulleet, niin ei koskaan ole ollut tällaisia tuntemuksia. Mutta kai se on uskottava... Kun nyt se täti vaan äkkiä tulisi paikalle, jotta pääsisi uudelle kierrokselle!

[color=blue]ONNEA VOIKUKALLE PLUSSASTA :)))[/color] Onneksi hyviäkin uutisia väliin! Toivottavasti vielä joku muukin enska pääsee samaan junaan, vaikka tuo Poppis, tai Killa tai tai tai...

Vierailija
62/69 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heijjjjjjj rakkaat Enskatoverit, etenkin Naksu, Killa, mooli, jessica, Aftis ja muut vanhat tutut!!!

-Naksu-:

[color=32CD32] Vakoilija-naksu ilmoittaa että Q on käynyt ekrtomassa kuulumisia o-puolelle! Ihan itteäkin naurattaa tää mun " kyttääminen" ! =) [/color]

Älkäähän nyt ystävät hyvät! Olen ollut kokonaan poissa " linjoilta" vähän aikaa, mutta eilen kävin taas lukemassa kaikki pinot - myös kuumeilija-Enskojen pinon niin kuin aina kun palstailen. En siis ole teitä tietenkään unohtanut ja edelleen seuraan tarkkana kuin porkkana, että koska se plussa teille tulee! :) Tiesin, että moolilla ja Killalla alkaa molemmilla olla piinailuhetket käsillä ja siksi tulinkin eilen kurkkimaan teidän kuulumisia. Naksu ei siis ole ainoa vakooja Enska-joukossa. :D

Kävin eilen illalla vain niin myöhään täällä, että meinasin kopioida eilisen o-puolen kirjoitukseni vasta tämän päivän pinoon, kun teillä on täällä puolella päiväpinot eikä kukaan kai lue illan viimeisiä sepustuksia. Mutta nythän te olettekin jo kaikki käyneet vakoilukierroksella, joten enpäs puutu enää enempää omaan napaan.

Tosiaan, mooli ja Killa pidän teille peukut ja varpaat pystyssä, että plussa tulee ensi viikolla! Kai te molemmat testaatte jo silloin? Sitä punkkua nyt vaan kehiin, niin kyllä teidän pikkuiset tarraa lujasti kiinni! :) Joskus oon miettinyt, että olispa kiva nähdä minkälaisia te ootte livenä... Olitkos säkin Killa pk-seudulta vai jostain muualta? Me moolin kanssa ollaan vannoutuneita espoolaisia, vai mitä? ;)

Nyt on pakko mennä laittamaan ruokaa, kun miehen rontti on töissä eikä palvelu pelaa... Pikku-quukin jo levottomasti tuolla möyryää, että eikö se äiti tajua pistää mitään suuhunsa koko iltana :)

Haleja ja pus pus kaikille Enskoille!!! [color=deeppink][size=4]♥♥♥♥♥[/color][/size]

-Q- ja -q- 26+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti en jättänyt väliä tohon koodiin, vaan kone taas temppuilee!

-Q- taas

Vierailija
64/69 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormet toimii nopeemmin mitä ajattelee. Tuli sitten muutama enteri painettua vissiinkin.

Pahoittelut niille jotka täti oli löytäny.

Pitkiä pinoja on saatu aikaseks. Vaikka päivittäin käyn lukemassa niin seuraavan päivänä saa vielä illan ja päivälä tulleen pinon kahlata läpi. Päivisin ku en voi töissä oikein näillä vauva-sivuilla töissä palstailla.

Kävin just hakemassa raskaustestin apteekista. En vaan tiedä millon sitä sitten testais. Tosin toi toinen puolisko tossa aina välistä kyselee, et mikäs on tilanne.

Lemmikkigalluppiin, meillä ei ikävä kyllä oo mitään kotieläimiä ku on hiukan jonkin sorttista allergiaa. Kovasti välillä tekee mieli koiraa, kissan otto meille ei onnistu allergian takia missään tapauksessa. No mukavaa on haaveilla lemmikeistä.

Pitäis varmaan tänään uskaltautua toi tekemään...

-Sara-Maria kp30-

Vierailija
65/69 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Titi! Toivottavasti ei ole mitään vakavaa! Tulehan kertomaan heti kun tiedät jotain! (ja jaksat!!)

Han: Et TIETENKÄÄN usko mitään negaa vielä tässä vaiheessa!! =) *bd*

Sabam: Miksi on harvinaista, että muuttuu plussaksi? sulla oli kp 26/30 jos muistan oikein? Vai onko sulla joku superhypertesti? Äläs nyt luovuta kun alkaa itseäkin jännittään =/ *bd*

Voikukka: No hitsi!! Onnea paljon! =) Kysäsen vielä kun olit laittanut rv4+5? jos kp on 26/28 niin eikö se sodi sitä vastaan? =) saa korjata jos oon väärässä! mä näistä mitään tiedä! (vielä..toivottavasti) =)

ON: menkkoja ei näy eikä mitään tuntemuksia..Valkkista tulee homona (yhh..sori) ja taas oon juossu veskissä koko päivän..Aamulla testaan jos ei sitä ennen tule tätsykkä..Huih!

Killa: testaatko viikonloppuna? en muista sun kp:ta =) *bd* jos se ennustus ois kuitenki pielessä? =)

Tsemppiä piinailijoille!!!

t. poppis kp31/28-30

Vierailija
66/69 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei täällä niin pirteinä ollakaan, kun univelkaa päässyt taas kertymään niin että oli pakko ottaa pienet tirsat äsken.

Hirmuinen pino tänään!

Titille pikaista paranemista. Toivottavasti ei tosiaan oo mitään vakavaa.

Voikukalle onnittelut plussasta! Oliko tää teillä eka yrityskierto vai miten? Mä poppiksen tavoin niitä raskausviikkoja mietin, kun kyllä se taitaa olla niin että normaalikierrossa kp28 = rv 4+0.

Piinaajille jänniä testailuhetkiä. Taitaa tulla viikonloppuna pitkät plussaonnittelupinot tänne...

Lemmikkigalluppiin: Meillä ei eläimiä ole, eikä tule. Kummallakin on allergia-alttiutta eikä liiemmin edes haluja ottaa vastuulle lemmikkejä. Ollaan kai jotenkin outoja, mut ei oo vaan meidän juttu...

).( ei kunnollisia oireita. Ehkä lievää rintojen aristumista, jos oikein puristelee, mutta saattaa yhtä hyvin kuulua normaaliin kiertoon. Lievää väsymystä, mutta johtuu siitä että oli pakko katsoa Euroviisu-karsinnat ja unet jäi taas lyhyiksi. Lämpöjä en ikinä ole mitannut aamuisin, mutta tässä samoihin aikoihin illalla mitattuna ne on noissa normaaleissa oviksen jälkeisissä lukemissa, ei mitään poikkeavaa niissäkään siis. Paitsi nyt (otin just mittarin kainalosta), näyttää 37,2 kun aiempina iltoina ollut 36,9 (tosin silloin oon maannu sohvalla ja nyt näpyttelen tätä ja flunssan enteitäkin on parina päivänä ollut). No joo, saas nähdä. Vasta kp18 menossa, oviksesta ehkä viikon verran tai hitusen alle.

Kotiviikonloppu luvassa, kun taas epävakaista säätä tiedossa. Ja viisufinaalihan on pakko nähdä :-) Saas nähdä jaksaisiko huomenna jotain viikkosiivouksen tapaista tehdä. Saattaa olla tuttavaperhe tulossa kylään eli siinä ois ainakin motiivi siivoukselle.

Täytyy taas lopettaa romaani tähän ja antaa tilaa muillekin... Rattoisaa illan jatkoa!!

t. Essi

Vierailija
67/69 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Pandoralla taitaa olla metsästävä mies? Oma ukko-kulta kun luuhuaa koko ajan milloin missäkin jahdissa. No ompahan pakastin aina täynnä.

Metsästävä mies, ja PAH! Luulee metsästävänsä. Olishan se kiva kun olis lintuja ja lihaa pakastin täynnä! Meitin pakastin turpoilee kun siellä on ainakin viistoista ohiammuttua riekkoa, koppeloa ja jänistä.... Kova kalamieskin se on... Ainakin juttujen perusteella! Yhtään taimenta ei ole ilmestynyt pöytään viimeiseen puoleen vuoteen!!! Mutta antaa pojan leikkiä... heh!

Pandora

Vierailija
68/69 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ed. viestin alku oli Anskiliinin viestistä lainattua...

ATK insinööri taas kämmää...

P

Vierailija
69/69 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa mooli ja muut enskakamut ! *vilkuttaa*

Pikainen tiedote, että hengissä ollaan (juuri ja juuri). Töitä on tehty 24/7 ja huomenna lähden viikon työmatkalle ulkomaille.

Testasin negan eilen, kp 28 kun halusin tietää onko masussa elämää kun kerran reissuunkin lähden ja piti käydä hakemassa ne clomit. Ei siis uutta meikäläisen elämässä. Tätiä ei näy mikä on sinänsä harmi kun sitä joutuu sitten reissussa hyysäämään. Luulen, että tämä työstressi venyttää näitä mun kiertoja osaltaan. Oon niin kiree ja väsynyt, että ei edes täti halua tulla mua tervehtiin.

Mitenkä mä ikinä selviän teidän pinoista kun tulen takaisin =) Kun on niin moni jotka piinailee. Mooli varsinkin !!! Katson palatessani heti ekaks sen keskiviikon pinon jos silloin testaat =)

Onnea Voikukalle plussasta ja pahoittelut ainkin Keijulle, Han:ille ja Sabamille negasta, täällä siis kohtalotoveri. Q:lle *huiskutus*, voi kun sä oletkin jo pitkällä....huokaa....

Ja tervetuloa kaikki uudet - tulen tervehtimään paremmalla ajalla sitten myöhemmin.

Tää lähtee nyt tarkistaan että passi on mukana ja pakkaamaan loput kamat.

Pärjäilkää ja plussailkaa sillä välin kun olen poissa. Nähdään viikon kuluttua.

t. Afternoon kp 29/27-34