Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies leikkii mun kasvattajaa... murinaa pitsasta

Vierailija
21.07.2008 |

Oon raskaana ja ainut ruoka, jota edes ihan hivenen tekisi mieli (pahoinvointia on), on pitsa. Ehdotin miehelleni, etä haettaisiin meille pitsat, mutta mies vaan tyynesti totesi, että ei käy, on liian epäterveellistä.

Minua alkoi riepoa: olen 30v, raskaana ja hoikahko ja silti mieheni pystyy noin vaan päättämään puolestani, saanko pitsaa vai en. Tällä kertaa jäi saamatta. Eipä siinä sitten mitään voi, pitäähän sitä rajat asettaa näköjään... grr...

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy sä itse hakee.

Vierailija
2/30 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai anna pizzataxin pyörähtää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzataksiin ja tilaa pizza. Kyllä sä saat ihan itse päättää mitä syöt.

Vierailija
4/30 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kotikuljetuksia tekevään Kotipitsaan on varmaan 30 km.

Pitsaa tosiaan haluaisin, mutta raivostuttavinta tässä on se, että mies vaan makaa sohvalla ja ihan neuvottelematta kieltää multa tuon ainoan ruuan, jota voisin syödä suhteellisen mielelläni. Vaikka hyvin tietää, et jos en syö, tulee tooosi paha olo. - ap

Vierailija
5/30 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajaa sinne 10 km:n päähän syömään pitsaa.

Vierailija
6/30 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvaa aikuisiksi?

Lapsikin tulossa.

Vierailija
7/30 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae tarpeet ja tee itse. Ja aja se ajokortti, aika jumissa olet lapsen synnyttyä muuten.

Vierailija
8/30 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan en mä ehkä niin epätoivoinen kuitenkaan ole, että lähtisin taksilla kotipitsaan :)

Tyydyn sit vaan murjottamaan täällä ja miettimään, miten tossun alla näköjään olen.

Vierailija
9/30 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan niin typerä olo kinuta isiltä pitsaa ja jäädä sitten nuolemaan näppejään. Mut helpotti jo, kun sain tänne anonyymisti asiasta valittaa :)

AP

Vierailija
10/30 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut helpotti jo, kun sain tänne anonyymisti asiasta valittaa :)

AP

Vierailija
11/30 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tajusin oikeesti miten riippuvainen ja miehen varassa olin maalla.. ajoin viimisillään raskaana kortin ja kyllä olen ollut tyytyväinen... on kiva joskus kaasuttaa vähän ajelemaan kun mies käy jurppimaan :D

Vierailija
12/30 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olet lapsen (tai lasten) kanssa jumissa, kun mies ei aina ole kuskaamassa.

Eihän se tietty nyt pitsanhimoon auta, mutta tulevaisuutta ajatellen.. aja ajokortti, et ole miehestä niin riippuvainen sen jälkeen!

Vierailija
13/30 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä nyt sentään kuningatar ole vatsoinesi. Jos haluat pitsaa, hankit pitsaa. Ja tottahan se on, että se on rasvaista ja suolaista. Jos itse olisin syönyt pitsaa odotusaikana, olisin saanut kauheat sappikohtaukset. Ja törkeän närästyksen kaupan päälle.

Parempi kyllä olisi pysyä vähempirasvaisissa tuotteissa. Näin vinkkinä kun sappikohtaukset ovat raskaana ollessa melko tuskallisia. Ei niitä minullakaan "normaaliaikana" ollut.

Vierailija
14/30 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä nyt sentään kuningatar ole vatsoinesi. Jos haluat pitsaa, hankit pitsaa. Ja tottahan se on, että se on rasvaista ja suolaista. Jos itse olisin syönyt pitsaa odotusaikana, olisin saanut kauheat sappikohtaukset. Ja törkeän närästyksen kaupan päälle.

Parempi kyllä olisi pysyä vähempirasvaisissa tuotteissa. Näin vinkkinä kun sappikohtaukset ovat raskaana ollessa melko tuskallisia. Ei niitä minullakaan "normaaliaikana" ollut.

Ei hänen varmaan tekisi mieli pitsaa jos saisi siitä sappikohtauksia.

Vierailija
15/30 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt konfliktoiduta yhdestä sappikohtauksesta...

Vierailija
16/30 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan väittäisi nalkutukseksi. Ja kun se mies on jotain päättänyt, se kans pitää eikä siitä neuvotella. Riidan vältämiseksi tulenkin purkamaan sen pahimman suivautumisen tänne.

Ja sen olen kyllä tosiaan huomannut, että kuningatar en raskaudesta huolimatta ole. Kun eihän tuo mies edes usko, että jotkut ruuat oikeasti kuvottavat tosi paljon.

Ja pitsaa ym. roskaruokaa meillä syödään ehkä 5 krt/vuosi.

AP yhä

Vierailija
17/30 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita joku ystäväsi käymään ja pyydä tuomaan lätty tullessaan. Vedätte sitten ystävän kanssa viimeiseen muruseen pizzan ja mies saa nuuhkia tuoksut.

=0)

Vierailija
18/30 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et saisin sen pitsan jotenkin tänne ja mies sais kuolata vieressä (koska oikeesti sekin tykkää pitsasta - päätti vaan nyt alkaa niuhottaan). Vaan ei nyt taida onnata.

Eivätkö teidän miehenne suostuisi lähtemään hakemaan pitsaa, jos tilanne olisi vastaava kuin mulla? Siis olettaen, että hakeminen olisi vain hyvästä tahdosta kiinni eikä mistään muista esteistä.

AP

Vierailija
19/30 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssani pitsareissulle, jos todella ois niin että mikään ei erityisesti mulla menis alas. Enkä ois lihonnut 100 kiloiseksi; sitten voisi sanoa että polje pyörällä....;D

Luulen että yhdessä lähdettäisiin ilta-ajelulle, tykätään kyllä molemmat pitsasta paljon.

Vierailija
20/30 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä munkin mies saa tollasia niuhotuskohtauksia. Ne on tosi rasittavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan