Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies leikkii mun kasvattajaa... murinaa pitsasta

Vierailija
21.07.2008 |

Oon raskaana ja ainut ruoka, jota edes ihan hivenen tekisi mieli (pahoinvointia on), on pitsa. Ehdotin miehelleni, etä haettaisiin meille pitsat, mutta mies vaan tyynesti totesi, että ei käy, on liian epäterveellistä.

Minua alkoi riepoa: olen 30v, raskaana ja hoikahko ja silti mieheni pystyy noin vaan päättämään puolestani, saanko pitsaa vai en. Tällä kertaa jäi saamatta. Eipä siinä sitten mitään voi, pitäähän sitä rajat asettaa näköjään... grr...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odottaessa pyysin kerran tietynlaista hampurilaista (osin ihan vitsinä), jonka saisi 50km:n päästä, sitä ei lähtenyt hakemaan.

Miehen siskon mies taas on keskellä yötä ajanut hakemaan Coca-Colaa, kun raskaana oleva vaimo niin halusi. Matkaa tuli 60km, ajalla, jolloin yöhuoltamoita oli tosi harvassa.. =0)

T:19

Vierailija
22/30 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina on hakenu, mut se taitaa kohdella mua vähän kun kuningatarta... yhtenä talvena kun asuttiin pohjosessa ja oli niin kamalat pakkaset ettei auto ees käynnistynyt niin puki pilkkihaalarit ja käveli keskustaan hakemaan mulle herkkuja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan kanssa yli kaiken sitä, jos mies alkaa kasvattamaan ja holhoamaan mua. Oon vahvasti sitä mieltä, että jos mun tekee mieli pitsaa tai karkkia tms, niin aikuisena ihmisenä mulla on oikeus syödä herkkuja. Piste.

Vierailija
24/30 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tänään niin huomenna tois.

Vierailija
25/30 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hakee vieläkin jos jotain haluan. Tyhmä mies sulla ap.

Vierailija
26/30 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroit tuossa et sen sana on laki muutenkin. Missä on tasa-arvo ja vaimon mielipiteiden huomioiminen.

Mä lähtisin fillarilla kylille pizzalle ihan piruuttani. Mua ei alisteta.

Vierailija
27/30 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikken olis raskaanakaan, ja vaikka olis ruokaa talo täynnä mut muuten vaan tekis mieli pitsaa. Hakisin mäkin sille.

Ihme mies. Aja se kortti, ennen kuin lapsi syntyy... Ja tähän tilanteeseen kannatan ehdotusta, että pyydät jonkun kaverin kylään ja että tois matkalta pitsaa mukaan!

Vierailija
28/30 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei kyllä mies määräile mitä syödään,syö itsekin mitä sattuu jos rupeaa haluttamaan eli hakisi mulle kyllä pitsan jos tahtoisin.

Vierailija
29/30 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ole ajokorttia, eikä ilmeisesti haluakaan ajaa sitä? Mitä seuraavaksi: mies ei suostu viemään sairaalaan? Tai sitten tulet AV:lle kiukuttelemaan, kun mies on krapulassa, ja te ette lapsen kanssa pääse jonnekin. Hei haloo, kyllä aikuisen pitää olla riippumaton toisista ihmisistä. Miksi pitäisi olla noin riippuvainen miehesta?

Vierailija
30/30 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitää ilmeisesti varautua elämään niin kuin ei miestä olisikaan, koska sen jeesiin ei näköjään voi luottaa.

Ja joo, on tosiaan hirvee jästipää tuo mies aina välillä, ts. neuvotteluvaraa ei ole. Vaan kyllä mä sellaiset ns. järkevät asiat saan läpi meillä eli ei se tyranni sentään ole. Mut sehän tässä pitsaepisodissa eniten v-tuttaakin, et huomaa olevansa näin alisteinen toiselle tietyissä asioissa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän